czwartek, 26 marca 2020

Szybkie pierniki z miodem

Przede wszystkim to nie są szybkie pierniczki, a ekspresowe. Całość w zależności od ilości ciasta, a więc i ciasteczek to max godzina. Ten przepis jest dla mnie idealnym z wielu względów. Wszystko się robi w jednej misce, miesza, wyrabia, wałkuje, wykrawa i piecze i voila!


Szybkie pierniki z miodem

Zakochałam się w tym pierniku w zeszłym roku. Pozostajemy w temacie pierniczenia. Podobnie, jak w przypadku mazurka frangipane według przepisu Zosi Różyckiej i Oli Szwarc, wystarczyło spojrzenie na zdjęcie, by chcieć go zrobić.


A kiedy zobaczyłam, że roboty z nim tyle, co nic, wiedziałam, że zagości na mym stole. Najlepsze przepisy na pierniki i pierniczki, wypieki z miodem tylko na MniamMniam. Szybkie, łatwe i sprawdzone przepisy kulinarne. To , czego szukałam , znalazłam na forum CinCin. Piekłam już pierniczki z marmoladą (pyszne!) , a teraz postanowiłam , że wypróbuję jakiś szybki przepis na cienkie pierniczki ozdobne.


Pierniki są rzeczywiście szybkie i proste do zrobienia (pomijam samo ozdabianie , bo to już inna bajka). Jeśli chcesz zrobić szybkie pierniki z miodem , możesz przygotować ciasto wcześniej i np. Po odmrożeniu wystarczy je tylko rozwałkować. Na stolnicę wysyp odrobinę mąki pszennej i rozwałkuj ciasto. Powinno mieć ono około 2-mm grubości.


Wykrój odpowiedni kształt. Desery Szwedzkie pierniczki PEPPARKAKOR- przepis z IKEI. Placek jest prosty, szybki, zawsze wychodzi no i najważniejsze - genialnie smakuje! Lista przepisów na pierniki szybkie i bez miodu z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować!


Desery Ciasto na Piernik staropolski faza I leżakowanie. Lukrować lub dekorować czekoladą po upieczeniu i po zmięknięciu pierniczków. Ich zaletą jest to, że bardzo szybko robią się miękkie.


Także nie ma potrzeby przechowywać je w puszcze z dodatkiem skórki z jabłka. Warto przyrządzać je także na co dzień. Z powodzeniem sprawdzą się jako słodka przekąska do popołudniowej kawy lub herbaty. Istnieje wiele różnych przepisów na pierniki. Co wyróżnia pierniki na tle innych ciast?


Możesz je przygotowywać z miodem, burakami, śliwkami, jabłkami, a także z marmoladą. Pierniczki z miodem Margarynę, miód i cukier roztapiamy w rondlu. Ciasto zagniatamy i pozostawiamy pod przykryciem na ok.


Mąkę, proszek do pieczenia, przyprawę do piernika i kakao mieszamy razem i łączymy razem z masą miodową i jajkiem. Szybkie pierniczki , to przepis doskonały dla tych z Was, którzy albo zapomnieli wcześniej albo nie mieli czasu czy ochoty na przygotowanie ich wcześniej. Jajka dodajemy do mąki wymieszanej z sodą – mieszamy i dodajemy rozpuszczone masło z miodem. Jeżeli ciasto jest rzadkie należy dosypać mąki.


Szybkie pierniki z miodem

Chłodzimy kilka minut w lodówce. Stolnicę posypujemy mąką i wałkujemy ciasto na grubość – cm. Doskonałe już odrazu po upieczeniu … ale oczywiście można śmiało je zapuszkować i czekać aż zawisną na świątecznej choince! Nie wiesz, jak przygotować najlepsze najlepsze pierniki świąteczne? Wykorzystaj sprawdzony przepis z miodem, dojrzewające lub miękkie z nadzieniem.


Więcej przepisów i porad świątecznych na Polki. Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek. Sprawdź nasze najlepsze przepisy!


Witam, zamierzam upiec z córką pierniki z Waszego przepisu, ale trochę się obawiam ponieważ nie za dobra ze mnie “ciastkarka” proszę powiedzcie mi czy jajko mam wymieszać wcześniej z miodem i masłem czy osobno dodać do suchych produktów. Trudno sobie wyobrazić bez nich święta. Poznajcie NAJLEPSZE PRZEPISY na świąteczne pierniki: pierniki z miodem, pierniki lebkuchen, pierniki korzenne, proste pierniki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty