czwartek, 23 maja 2019

Przepis na duzo piernikow

Najlepszy przepis na pierniki! Pierniczki wyszły przepyszne! Super przepis , zrobilam w poniedzialek aby byl na wigilie. Przelozylam powidlami sliwkowymi.


Przepis na duzo piernikow

Wyszedl pycha, i bardzo duzo go wyszlo z tej ilosci skladnikow, mialam wieksza blaszke i wyrosl mi jeszcze wysoko. Przetrzymalam w piekarniku min dluzej bo sie balam ze bedzie zakalec - i nie bylo, mniam mniam, a jak pachnialo w calym domu! Dzisiaj zapraszam po przepis na najlepsze pierniczki świąteczne! Można je zrobić w każdym momencie przed Świętami, przed samą Wigilią lub nawet trzy tygodnie wcześniej. Na każdą okazję - Wigilię Szkolną czy do pracy, dla dzieci i znajomych.


W zależności od tego jak grube będą nasze pierniczki i jak długo będą pieczone. Hihi, to mój przepis, bardzo mi miło, że ktoś z niego korzysta. Ja w tym roku składniki pomnożyłam razy trzy, strach się bać, ile czasu będziemy to zdobić.


Zwłaszcza z naszymi ambicjami - nie zapomnę jak mój mąż z zegarmistrzowską precyzją układał łuski z płatków migdałowych na upieczonej piernikowej rybce :-). Witam Kochani, tym zajmowalam sie przez minione dni :)Liczba zamowien mnie zaskoczyla, ale udalo mi sie wszystko zrealizowac. W tym roku zrobilam ponad chatek piernikowych, okolo choinek oraz okolo 2dekorowanych piernikow :) I jeszcze wielka chatke dla mojej rodziny, ktora bedzie zdobila.


Przepis na świąteczne pierniczki i dużo zabawy. Nic tak przyjemnie nie kojarzy się ze Świętami Bożego Narodzenia, jak pierniczki. Szczególnie te, które piecze się w domu i własnoręcznie zdobi. Przyozdabianie pierniczków lubią szczególnie dzieci. Jeśli nie uda się ich zjeść w czasie świąt, to przechowywane w metalowej puszce.


Ziemniaki ugotować, przecisnąć przez praskę lub zmielić w maszynce, ostudzić i przełożyć do miski. Szybki i bardzo łatwy piernik- przepis. Piekarnik ustawić na 1st. Małą keksówkę nasmarować masłem i wysypać mąką lub nie smarować niczym i wyłożyć papierem do pieczenia. Właśnie robię ciasto po raz kolejny, zmodyfikowałam troszkę przepis dając dużo mniej cukru, a część mąki zamieniłam na razową.


Dodać mió masło, mleko i roztrzepane jajka. Siedzi właśnie w piekarniku, czekam na efekt. Polecam serdecznie przepis. Maslo topimy i wlewamy, a sode rozpuszczamy w mleku i dopiero dolewamy do reszty skladnikow.


Do miski wkladamy wszystko procz masla. Zarabiamy ciasto i odstawiamy w chlodne miejsce najlepiej na kilka dni, ja zarabiam juz nie raz ciasto w polowie listopada (po jednym dniu tez mozna juz piec). Do części z nich dałam polewę czekoladową (jak w przepisie), a do pozostałych - zrobiłam lukier z soku z cytryny i cukru pudru.


Zapisz przepis w ulubionych. Cała blogosfera robi pierniczki! Więc i ja zrobiłam - tu odjęłam tam dodałam tak by wyszło lżej i zdrowiej. Bożonarodzeniowych przepisów. Dziś przepis na pierniczki znaleziony na forum cincin.


Ciastka robi się w ekspresowym tempie, a w piekarniku za sprawą drożdży rosną jak oszalałe! Domek z piernika to idealny wypiek na święta Bożego Narodzenia. Domek złożony jest z ciasta piernikowego, udekorowany lukrem królewskim i słodkościami. Dawniej, pierniki figuralne często powlekano złotem, inkrustowano drogimi kamieniami – stanowiły symbol majętności zarówno darczyńcy, jak i obdarowanego.


Lista przepisów na dużo zdrowsze pierniczki z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Tym co nie wychodzi coś muszą robić nie tak, albo używać złej mąki itp.


I co do pieczenia, każdy przecież ma swój rozum i jak trochę się zna na gotowaniu to wie, że trzeba pilnować jak się piecze ciasta pierniki czy inne wypieki, a nie mieć pretensje, że zły przepis podany bo komuś pierniki się spaliły – no bez jaj. Karo, nie ma co rozpaczać. Każde pierniki można uratować, jeśli nie są spalone na węgiel Ja najczęsciej trzymam swoje w blaszanym pudełku wyłożonym pergaminem i jak są za twarde to na wierzch kładę dojrzałe zdrowe jabłko i dorodną pomarańczę, i ustawiam pudełko w zimnym miejscu Do takiego pojemnika trzeba co kilka dni zaglądać, żeby sprawdzić czy owoce się nie psują.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty