wtorek, 28 maja 2019

Przepis na kapustę czerwoną

Przepis na kapustę czerwoną

Po tym czasie odcedziłam. Kapusta kiszona czerwona. Na patelni rozgrzałam masło, zeszkliłam pokrojoną w kostkę cebulę i wrzuciłam obgotowaną kapustę.


Ugotuj kapustę pod przykryciem w lekko osolonym wrzątku, przez około minut, ważne, żeby była al dente. Obierz i bardzo drobno pokrój cebulę, umieść ją na sitku przez które będziesz przecedzać kapustę, dzięki temu cebula się sparzy. Przecedź kapustę, zostaw kilka minut na sicie do odcieknięcia.


Przepis na kiszona czerwona kapusta. A tak wygląda przepis na kiszoną czerwoną kapustę. No teraz jest wprost idealna pogoda, aż chce się kapusty, taki pełen talerz.


Przepis na kapustę czerwoną

Najlepsza, niepasteryzowana, pełna witamin i naturalnych probiotyków, kiszona kapusta czerwona. Dziś u mnie przepis na czerwona kapustę z jabłkiem. Sałatka pyszna, prosta i szybka w zrobieniu, na zimę idealn Zobacz więcej. Apetyczna babeczka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Apetyczna babeczka. Ja sama muszę przyznać, że mimo poszukiwania wciąż nowych smaków, uwielbiam kluski śląskie podane z pysz Zobacz więcej.


Będzie doskonale pasować na przykład do pieczonej kaczki, mięsnych roladek czy klusek śląskich. Sprawdzi się również w towarzystwie mniej tradycyjnych potraw. Sprawdź nasz przepis na czerwoną kapustę zasmażaną!


Uwielbiam smak czerwonej kapusty. W dzieciństwie nie przepadałam za taką kapustą, ponieważ moja mama bardzo często ją robiła, do tego była z boczkiem. Ja nie lubię zbyt miękkich warzyw, więc wystarczyło minut.


Do przyprawiania nie dodajemy juz octu. Do kapusty dodajemy jabłka i cebulę i pieprz. Do garnka wlewamy litr wody dodajemy cukier,ziele angielskie i liscie laurowe i ocet zagotować.


Gorącą zalewę wlewamy do. Wyniki wyszukiwania dla przepis na czerwoną kapuste pokaż przepisy tylko ze zdjęciami. Prosty przepis na kruszonkę do ciasta czy drożdżówek min łatwe tanie. Tym razem skorzystałam z tego przepisu i też jest ok więc. Cebulę obieram i kroję w małą kostkę, podsmażam na rozgrzanym oleju na patelni.


Czerwoną kapustę drobno siekam nożem lub za pomocą szatkownicy. Poszatkowaną kapustę przekładam do garnka, dodaję cebulę, obrane i starte na dużych oczkach jabłka, sól, cukier, zalewam gorącą wodą i gotuję do miękkości ok. Obiecałam przepis na najpyszniejszą na świecie czerwoną kapustę ? Jestem wielką fanką czerwonej kapusty i jak tylko jest na nią sezon to podaję do obiadu jak najczęściej – do gulaszy … drobiu , kaczki … roladek czy też nawet do ryby.


Skrapiam kapustę kilkoma kroplami octu. Przekładam kapustę do garnuszka, dodaję łyżek wody, cukier, sól, pieprz, wino i duszę ją pod przykryciem na wolnym ogniu prze ok. Tradycyjny przepis na kapustę czerwoną duszoną z boczkiem. Ostudzić następnie dodać sól, cukier, sok z cytryny i olej.


Dowiesz się, jak może smakować modra kapusta według mojego przepisu, czyli z dodatkiem boczku. Znasz ciekawy przepis i chcesz się nim podzielić? Jeśli lubisz warzywne przekąski z dodatkiem mięsnym, to możesz sięgnąć po czerwoną kapustę również wtedy, gdy poczujesz głód w ciągu dnia.


Doskonała jest też jedzona solo, jedynie z kromką chleba. Duszoną kapustę przyrządzisz w pół godziny. Dlaczego warto jeść czerwoną kapustę? Bogactwo składników odżywczych i właściwości antyoksydacyjne to już wystarczający powó żeby nie odmawiać sobie tego warzywa. Ale można przytoczyć kolejne argumenty: czerwona kapusta jest niskokaloryczna – 1gram tego warzywa dostarcza zaledwie kcal.


Jest dobrym źródłem błonnika. Na blogu jest już przepis na modrą kapustę o słodko-kwaśnej nucie, oraz surówkę z modrej kapusty z majonezem. Dzisiaj proponuję przygotować kolejny nasz przepis na kapustę czerwoną duszoną o słodkim smaku. Tak przygotowana kapusta może rywalizować z zasmażanymi buraczkami. SAŁATKA Z CZERWONĄ KAPUSTĄ I POMARAŃCZĄ - SZYBKI PRZEPIS - przepyszna, super dodatek do obiadu, grillowanych potraw i jako lekkie samodzielne danie :).


Przepis na kapustę czerwoną

Do miski przełożyłam pokrojoną kapustę, starte na tarce marchewki, cząstki pomarańczy, pokrojone jabłko i wymieszałam. Podoba mi się dodanie większej ilości ziół i marchewki. A znasz mój przepis na kapustę czerwoną na ciepło? Kostka rosołowa i kucharek to sama chemia, która jest szkodliwa dla naszego zdrowia, a nawet rakotwórcze. Zrobiliście może kapustę czerwoną w słoikach na zimę?


Jeśli tak, to słoiki z kapustą warto oznaczyć interesującymi etykietami. Tutaj znajdziecie naklejki na kapustę czerwoną w trzech wersjach, które można wydrukować, powycinać i ponaklejać na słoiki. Etykieta na kapustę czerwoną - wersja 1. Nalepka na kapustę czerwoną. Do gotującej się wody wkładamy kapustę zagotowujemy.


Uważamy aby kapusta się nie rozgotowała. Jabłka dodajemy jak kapusta już się podgotuje. Tak ugotowaną kapustę podajemy od razu po ugotowaniu jako dodatek do obiadu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty