piątek, 20 września 2019

Przepis na pyszne pierniczki bożonarodzeniowe

Pachnące cynamonem pyszne świąteczne pierniczki w swojej klasycznej wersji mogą być dość pracochłonne. Jednak nasz przepis wymaga jedynie kilku prostych składników oraz odrobiny czasu. Ich przygotowanie możesz zamienić w świetną zabawę dla całej rodziny.


Skusiłam się i nie jestem zachwycona. Zamknęłam je w pudełkach z obierkami bo póki co są jak kamienie. W tamtym roku robiłam pierniczki,które były przepyszne,ale zgubiłam przepis.


Te nawet nie są tak ładne jak zeszłoroczne. Mam nadzieję,że zmiękną. Dodane przez Afra w: Tylko o kuchni.


Na tegoroczne święta wymarzyłam sobie dużą choinkę ozdobioną bombkami i pierniczkami. Poniżej sprawdzony przez lata, ulubiony przepis czytelników na najlepsze pierniczki. Pyszne i aromatyczne, są miękkie już po upieczeniu. Pierniczki można przygotować przed samymi Świętami, albo z wyprzedzeniem.


Bożonarodzeniowych przepisów. Dziś przepis na pierniczki znaleziony na forum cincin. Ciastka robi się w ekspresowym tempie, a w piekarniku za sprawą drożdży rosną jak oszalałe!


Anna Starmach i poleca swój przepis na proste, szybkie pierniczki na Boże Narodzenie. Korzenne, kruche pierniki będą nie tylko pyszną przekąską do herbaty, ale też uroczą ozdobą stołu. Oto przepis na pierniczki świąteczne Anny Starmach. Ich wypiekanie to wielka frajda nie tylko dla ciebie, ale przede wszystkim dla twoich dzieci.


One przecież najbardziej lubią wycinanie z ciasta różnych kształtów. A świąteczne pierniki mają tę zaletę, że mogą przybierać różnorodne formy. Od świętych Mikołajów, choinek, bombek choinkowych. Wyniki wyszukiwania dla przepis na pyszne pierniczki świąteczne pokaż przepisy tylko ze zdjęciami. Przyszedł czas na aromatycznie i pyszne pierniczki.


Uwielbiam jak w domu unosi się zapach pierników, to znak, że święta już tuż. Przygotowanie dania bożonarodzeniowe pierniczki-szybkie i pyszne! Wszystkie składniki wsypać do naczynia, wymieszać i wyrobić. Wykrawać różne kształty pierniczków. Ciasto może być klejące, ale nie dodawać mąki.


Kolorowe świąteczne pierniczki dojrzewające po upieczeniu, z lukrem lub polewą czekoladową. Sprawdzony przepis na pierniki na Święta, łatwe i pyszne, z miodem i korzennymi przyprawami. Nie tylko zresztą do zjedzenia ale także do ozdobienia choinki.


Przepis na pyszne pierniczki bożonarodzeniowe

W myśl przysłowia, że szewc bez butów chodzi, ja chyba ostatnia się za nie zabieram. Jeśli tak jak ja w tym roku nie mieliście czasu się wcześniej zdecydować, a myślicie, że już za późno, ten przepis jest dla Was! Pyszne pierniczki - serduszka, które od razu po upieczeniu są mięciutkie.


Można je również przechowywać do tygodni i nadal są miękkie, więc są doskonałe na święta, gdyż możemy je upiec dużo wcześniej przed świętami, a tylko udekorować lukrem przed podaniem. Pyszne, aromatyczne pierniczki, które nieodzownie kojarzą się ze świętami Bożego Narodzenia. Możemy zamknąć je w szczelnym pojemniku i przez cały rok wyciągać je do porannej herbaty lub kawy. W garnku rozpuszczamy masło, cukier i miód.


Całość dokładnie mieszamy i odstawiamy do ostudzenia. Jeszcze raz bardzo dziękuję za przepis! Zrobiłam z podwójnej porcji i mam ich chyba z 3(małe gwiazdki) Przepis notuje jako mój ulubiony i posyłam dalej w świat!


Skoda, żeby o takich smakołykach ludzie nie wiedzieli :)))) Nie mam tylko puszki metalowej i włożyłam do plastikowej- mam nadzieję, że im nie zaszkodzi. Te pierniczki są po prostu pycha! A pomysł z jabłkiem po prostu fenomenalny.


Przepis na pyszne pierniczki bożonarodzeniowe

Gotowe ciasto posmaruj rozmąconym jajkiem, podziel na porcje i ułóż na blasze wyłożonej papierem do pieczenia w kilkucentymetrowych odstępach (podczas pieczenia będą stopniowo rosnąć).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty