wtorek, 14 stycznia 2020

Wytrawne gofry ziemniaczane

Wytrawne gofry ziemniaczane

Miałam nie pokazywać przepisu na gofry ziemniaczane, ale doszłam do wniosku, że może ktoś go nie zna. Gofry ziemniaczane robię wtedy, gdy mam ochotę na placki ziemniaczane chrupiące i pyszne ale o niskiej zawartości tłuszczu. W kuchni nie ma zasad ani sztywnych reguł, do których trzeba się stosować. Pomimo że gofry zazwyczaj kojarzą nam się z masą bitej śmietany i owocami, to nie oznaczy, że wytrawne gofry ziemniaczane nie mają racji bytu! Wytrawne gofry ziemniaczane bezglutenowe – WYKONANIE.


Wytrawne gofry ziemniaczane

Ziemniaki obieramy, wrzucamy do miski, dodajemy pozostałe składniki i rozgniatamy wszystko na miazgę za pomocą ubijaka do ziemniaków. Na koniec masę dokładnie mieszamy. Porcję ciasta przekładamy do rozgrzanej gofrownicy i równo rozsmarowujemy – najłatwiej robić to nożem. W ten sposób możesz podawać gofry ze szpinakiem i łososiem.


Tosty – przygotujesz je z łatwością z pikantnych wafli. Przełóż je szynką, serem żółtym i innymi dodatkami, a następnie zapiecz. Znowu kurki… Ale co ja poradzę, że mam do nich słabość? Po ostatniej niby-pizzy (kilik), przyszła pora na gofry ziemniaczane z sosem kurkowym. Bardzo lubię wytrawne gofry.


Można z nich wyczarować wiele świetnych, niebanalnych posiłków. Dobrze przypieczone, chrupiące, można zjeść samodzielnie albo podać z jajkiem sadzonym. Najlepsze zaraz po upieczeniu ale jakby został Wam jakiś nadmiar to polecam odgrzać w tosterze- będą tak samo chrupiące jak po wyciągnięciu z gofrownicy.


To propozycja na idealne i smaczne rozpoczęcie dnia. Takiego gofra chwytacie zamiast chleba czy bułki i komponujecie sobie swoją kanapkę. Jakiś czas temu podawałam Wam ten przepis na gofry.


Muszę przyznać, że od tamtego czasu sama nie robię już innych gofrów ani nie eksperymentuję z innymi przepisami. Ten jest bowiem świetny, gofry wychodzą zawsze idealnie. Wróć do: Gofry inaczej - przepisów na wytrawne smakołyki Gofry ziemniaczane, śniadaniowe.


Pomysł na takie śniadanie wpadł mi do głowy, gdy z pozostawionego dzień wcześniej obiadu zostały mi ziemniaki. Muffinki ziemniaczane według tego przepisu, to nic innego jak ziemniaczana zapiekanka w nieco innej formie. Są pyszne, a ponadto pięknie się.


Gofry wytrawne z warzywami - poznaj najlepszy przepis. Sprawdź składniki i instrukcje na KuchniaLidla. To znaczy, że nie będę odpowiadać na komentarze pod przepisami ani na wiadomości e-mail związane z przepisami.


Pogoda nam ostatnio nie dopisuje dlatego na pocieszenie przedstawiam Wam wytrawne gofry ziemniaczane z serem i szczypiorkiem. Gofry bezglutenowe Dzisiaj coś specjalnego. Czasami na kolację, na deser, lub specjalnie gdy przychodzą mali, dziecięcy goście. Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka.


Lista przepisów na ciastka ziemniaczane wytrawne z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Te ziemniaczane gofry są bardzo delikatne, a kwaśna śmietana dodatkowo nadaje im ciekawego smaku. Oczywiście nie smakują tak jak gofry, a raczej jak takie ‘inne’ placki ziemniaczane, jednak ich smak jest naprawdę ciekawy, warto więc choć raz ich spróbować :) Smacznego! Gofry nie muszą być słodkie.


Przepis z bloga Niezły Młynek. W wersji słonej z dodatkiem szynki, jajka czy warzyw stanowią idealne śniadanie. Mam dziś dla Ciebie taki właśnie podstawowy przepis a słone gofry. Gofry miały być serwowane rano w pracy, a tam nie ma żadnych sprzętów kuchennych, dlatego by nie brać ze sobą miksera, misek i składników rozważałam możliwość przygotowania ciasta w domu wcześniej. Dzisiaj zrobiłam te gofry testując moją nową gofrownicę!


Gofry są MEGAAAA pyszne, chrupiące i nic nie przywierają, Cudowne, dziękuję Ci za ten przepis #128578; Nie znałam Twojego bloga, dziś znalazłam szukając przepisu na wegańskie gofry. Pierwszy raz też zrobiłam aquafabę domową. Bitą śmietanę i owoce zamieniłam na wytrawne dodatki. Do tradycyjnego ciasta dodałam starty ser cheddar, przyprawiłam solą i pieprzem, a po upieczeniu chrupiące gofry wzbogaciłam o rukolę i jajko w koszulce. Dodatki możesz dowolnie modyfikować, np.


Gofry zazwyczaj robię w wersji słodkiej ale naszło mnie na coś innego i powstały gofry wytrawne. Do ciasta dodałam suszone pomidory, cebulkę, czosnek niedźwiedzi i starty ser grana padano. Taka słona wersja gofrów też jest pyszna. Kategoria: Pancakes, naleśniki, gofry, Placki wytrawne, Ziemniaki. A i owszem, ziemniaczane :) Jedne z najlepszych gofrów jakie jadłam, a tym samym sposób na lżejszą wersją placków ziemniaczanych :).


Wytrawne gofry ziemniaczane

Powstają więc gofry ziemniaczane! Dobrze mieć ugotowane na parze ziemniaki w lodó.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty