wtorek, 18 czerwca 2019

Przepis na 3bita

Bit to słodkie ciasto bez pieczenia przygotowane na herbatnikach, z masą krówkową, budyniową i bitą śmietaną. Mój najlepszy przepis na ciasto bit na herbatnikach. Ten deser jest po prostu obłędny! Najlepszy przepis na domowe ciasto bez pieczenia Bit.


Zapraszam po sprawdzony przepis na to pyszne ciasto. BIT CIASTO - NAJLEPSZY PRZEPIS - sprawdzony przepis na idealne ciasto bez pieczenia, które smakuje cudownie. Oceń przepis aby doradzić innym! Popularne ciasto bez pieczenia, sprawdzi się np. Trzy warstwy herbatników przełożonych masą kajmakową, masą budyniową i bitą śmietaną.


Wierzch posypany jest mieszanką kakao, czekolady i orzechów. Przepis mojej Madzi na pyszne i smaczne ciasto 3bit. Jego wykonanie jest dość proste, a smak – „niebo w Zobacz więcej. Kats Obserwuj bloga Obserwujesz bloga wszedobylskie. Wtedy wystarczy już tylko przygotować krem i ułożyć kolejne warstwy ciasta na blasze.


O ile się nie mylę, oryginalnie przepis na nie zamieściła w swojej książce siostra Anastazja. Ja jednak pamiętam to ciasto jeszcze z czasów liceum – robiłam je domownikom w okresie letnim, gdy było zbyt gorąco na rozgrzewanie piekarnika. W skład ciasta wchodzi bowiem cała puszka masy krówkowej. Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek.


Rewelacyjny przepis na ciasto 3bit, czyli słodkie ciasto bez pieczenia, na bazie herbatników, przełożone masą kajmakową, kremem budyniowym i bitą śmietaną. Sprawdź nasze najlepsze przepisy! Na wierzchu jest za to czekolada. Ja zrobiłam ciasto bit w dwóch wersjach, jedno ze startą czekoladą na wierzchu, a drugie całe polane czekoladą na dodatkowej warstwie herbatników.


Przepis na 3bita

Nie ma możliwości, że masa może nam podczas łączenia się zważyć. Sama tez nie lubię tego momentu, ponieważ nie zawsze mi wychodzi zrobić perfekcyjny krem. Na drugi dzień ciasto jest gotowe do spożycia. Jak odchudzić ciasto bit?


W wersji podstawowej to z pewnością nie jest deser dla osób, które są na diecie. W jednym kawałku można znaleźć aż 4kcal! Czy to oznacza, że tego ciasta nie da się odchudzić? Pare miesiecy musialo minac az wpadlam na pomysl by w necie kuknac czy ktos wie jak 3Bit sie robi a tu o! Na spód blach układamy herbatniki jeden obok drugiego tak by nie było przerw. Masę krówkową wkładamy na parę minut do gorącej wody.


Następnie rozsmarowujemy ją na herbatnikach i przykrywamy kolejną warstwą herbatników. Tworzymy społeczność rodziców. Ciasto powtarzam od kilku lat i jest obłędne! Pomysły na pyszne, łatwe i efektowne ciasta, którymi zaskoczysz swoich gości!


Zebrałam tutaj najpopularniejsze na blogu ciast. Do każdej propozycji jest podlinkowany przepis, wystarczy kliknąć w słowo PRZEPIS TUTAJ lub w zdjęcie ciasta. Wszystkie te propozycje (a także wiele innych) są też oczywiście zamieszczone na blogu, w zakładce „ciasta, ciasteczka i inne słodkości”. Po przygotowaniu ciasta schowałam do lodówki i pozostawiłam tam na kilka godzin,by zrobiło się bardziej zwarte,aby stężało.


Po ukrojeniu prezentuje się dość efektownie,trzy warstwy ciasta są wyraźnie widoczne,odznaczają się,co wpływa na estetykę ciasta. TRADYCYJNE DOMOWE CIASTA – NAJLEPSZE PRZEPISY. Stworzyłam listę przepisów z najlepszymi, tradycyjnymi, domowymi ciastami.


Sernik wiedeński Wspaniały sernik wiedeński, przepis bez spodu a więc ciasto zawiera to co najlepsze -masę serową. Twaróg mielimy krotnie. Masło ucieramy z cukrem pudrem dodajemy po żółtku wciąż ucierając. Do twarogu dodajemy utarte mas. Bardzo prosty przepis na przygotowanie domowego majonezu, idealnego do sałatek, frytek i kanapek, a co najważniejsze bez konserwantów i innej chemii.


Według mojego przepisu przygotujesz około 3ml majonezu, który możesz przechowywać w słoiczku, w lodówce. Klasyczny przepis na polski sernik ze zmielonego twarogu, z utartym masłem i żółtkami. Pieczony do zrumienienia się wierzchu i posypany po upieczeniu cukrem pudrem.


Możecie zrobić go w wersji waniliowej lub pomarańczowej czy cytrynowej (dodając wanilię lub skórkę z pomarańczy czy cytryny).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty