wtorek, 18 czerwca 2019

Omlet z całych jajek

Następnie wlewam na patelnię rozbełtane jajka (z solą i pieprzem). I tak to sobie kilka minut dochodzi na ogniu. W moim domu rodzinnym omlet z cukinią nie istniał.


To wersja, którą robię sama od kilku lat. Ma mniej jednostek chlebowych, dużo białka, jest lżejszy w konsystencji i smaku. Do jajek dodaj mleko oraz przyprawy, wymieszaj ponownie mikserem.


Masa powinna być jak najbardziej puszysta! Na patelni rozgrzej masło. Smaż najpierw z jednej strony, a potem ostrożnie przekręć. Tym razem omlet z płatkami owsianymi można przygotować przy użyciu całych jajek lub samych białek, jeśli taką opcję wolisz.


Ponieważ patrząc na skład jaja z dietetycznego punktu widzenia, to właśnie żółtka są bardzo kaloryczne (zawierają około kalorii i tłuszczu) a samo białko dla odmiany, nie zawiera tłuszczu i ma. Bardzo proste i smaczne jaja w innym wydaniu. Dania główne Kotlety z jaj. Dodane przez mysz2w: Tylko o kuchni.


Durszlak - biszkopt z całych jajek. Jak zrobić zdrowy omlet? Zdrowy omlet przygotujemy z użyciem zarówno całych jajek, jak i białek. Jeżeli zwracamy uwagę na zawartość cholesterolu w daniu, warto wybrać tą drugą propozycję. Natomiast w całych znajdują się niezbędne witaminy i składniki odżywcze, które wzbogacają naszą dietę.


Warto zadbać o to, aby w trakcie mieszania, pojawiły się w jajecznej masie pęcherzyki powietrza. Dzięki temu omlet będzie puszysty. Gotową masę wystarczy doprawić, np. W omlet wrzucam też płatki owsiane i rodzynki. Niestety od niedawna męczą mnie okrutnie śmierdzące piardy -), w dzień treningowy to nie przeszkadza, bo po przedtreningówce i tak idę się zawsze zesrać.


Niby tłuszczy w porach około treningowych się powinno unikać, ale widzę że dużo osób to stosuje przed treningiem. Zanim zaczęłam wprowadzać bardziej rygorystyczne redukcyjne zasady do mojej kuchni, robiłam omlety z całych jajek. Co dodajesz do omletu oprócz jajek? Obowiązkowym dodatkiem (mam na myśli tylko te, które dodaję do masy przed usmażeniem) do każdego mojego omletu jest cynamon! Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ciastka z całych jaj.


Dzienniki Treningowe: Witam, Nazywam się Michał, mam lata. Obecnie pracuję ale w planach mam jeszcze lata studiów. Regularnie trenuję już jakoś roku.


Staram się racjonalnie odżywiać i lekko zyć ale popłynąć też lubię. Jedni omlet smażą, inni wolą wpakować go do piekarnika. Niektórzy nawet wbrew konwenansom robią go z całych, nierozmąconych jaj.


Nie masz czasu na ekskluzywne śniadanie, które da Ci energię na cały dzień - nie ma żadnego problemu. Jest to niezwykle pożywny posiłek, który da Ci kopa na cały dzień. Rozgrzać dobrze patelnię, a w międzyczasie widelcem energicznie roztrzepywać jajka aż się spienią, wbijając powietrze do masy.


Zdrowsza wersja: Ja proponuje zamiast całych jajek, jedno całe a reszta żółtka i mąkę zamienić na żywą, a cukier na stewie. W smaku to samo, a składniki odżywcze pożywniejsze i mniej cholesterolu :) Jagusia123. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Omlet z masłem orzechowym. W przepisie użyłem całych jajek przez co jest trochę tłusto ale ci, którzy chcą mieć wersję super lajt niech użyją.


Babka Z Całych Jajek Na Oleju - informacje, zdjęcia, materiały video. Robie bardzo prosty omlet, zmieniam jednie dodatki. Czasem jest na słodko, ale częściej jednak na pikantnie, z warzywami, szynką czy salami.


Do omletu w zasadzie można wrzucić różne dodatki. Białka lekko rozbijamy widelcem z solą i pieprzem. Na drugą patelnię wlewamy odrobinę oleju lub rozpuszczamy niewielką ilość masła i podgrzewamy na średnim ogniu.


Przepis: omlet na białkach z pieczarkami. Zobaczcie moje sposoby na omlet idealny. Kiedyś mi wmawiano, że omlet musi zawierać mąkę i ser żółty aby utrzymać wszystkie jego składniki w zwartej formie.


Kakaowy omlet owsiany z bananem Pyszne śniadanko, bardzo szybkie i proste w przygotowaniu. Wszystkie składniki poza bananem umieścić w misce i za pomocą trzepaczki do jajek wymieszać, nadając lekko puszystą. Czasem robię z całych jaj ponieważ szkoda mi wyrzucać żółtka do kosza. Nie na moje zarobki takie marnotrawstwo :) Tym razem żona robiła tartę z samych żółtek więc skorzystałem z sytuacji.


Też super smakuje, ale najlepiej na ciepło. Jestem na diecie niskowęglowodanowej za to spożywam dużo tłuszczów. Węglowodany tylko na kolacje i po treningu: banany, owoce, ziemniaki, bataty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty