wtorek, 25 czerwca 2019

Przepis na keczup domowy

To juz trzeci rok, jak korzystam z Twojego przepisu. Wg mnie to jest najlepszy przepis na domowy keczup , jaki znalazlam w sieci. Moja jedyna modyfikacja to sciaganie wczesniej skorki z pomidorow (latwiej mi sie potem przeciera) i bardziej zaostrzam, ale to juz kwestia smaku. Sekretem tego keczupu jest odpowiedni wybór przypraw, które nie są bezpośrednio dodawane do masy pomidorowej, ale robione jako tzw.


Czy wiesz, że w niektórych z keczupów dostępnych w sklepach w ogóle nie ma pomidorów? Warto zrobić keczup samodzielnie. Keczup (ketchup) to jeden z podstawowych sosów na zimno. Niezbędny do kanapek, grzanek, mięs, niektórzy polewają nim frytki. Zamiast kupować, lepiej wyprodukować go samodzielnie.


Wypróbuj nasz przepis na domowy ketczup. Chociaż w sklepach mamy duży wybór, żaden nie zastąpi takiego ketchupu, który jest zdrowszy, smaczniejszy oraz pozbawiony ulepszaczy. Dowiedz się, jak zrobić pyszny domowy ketchup! Czy to mniejszą porcję do bieżącej konsumpcji - jako dodatek do kanapek lub mięsa z grilla, czy na zapas zawekować w słoikach i przechować do zimy.


Wszelkie wskazówki jak to dobrze zrobić znajdziecie na stronie z przepisem :-) Polecam, bo naprawdę warto! Pyszny, aromatyczny, domowy ketchup zachwyci Waszych domowników i gości. Pierwszy raz robię domowy keczup i wyszukałam w sieci przepisy do wypróbowania. Niestety ten nie przypadł mi do gustu, nie jest w moim typie. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować!


Nie zawiera konserwantów, sztucznych dodatków ani nadmiaru cukru. Na gotowanie sosu warto jest sobie wybrać chłodniejszy dz Zobacz więcej. Przepis na keczup na zimę.


Prosty przepis na naturalny keczup bez konserwantów. Polecane przepisy: domowy ketchup z przecieru pomidorowego Zobacz więcej. Najlepszy domowy ketchup! DOMOWY KETCHUP – wypróbowany przepis, na prawdziwy domowy ketchup.


Wszystko co domowe i zrobione samemu smakuje najlepiej. Muszę się przyznać bez bicia jak mówi moja przyjaciółka Ewa, że akurat ketchup, czyli nasz poczciwy keczup (nie bardzo mogę zdecydować się na pisownię, której będę używała) nie często wesoło bulgocze w moich kociołkach aby następnie z przycupnąć w słoiczku czy butelce na półce spiżarnianej. Sprawdź składniki i instrukcje na KuchniaLidla.


Przepis na keczup domowy

Poniżej zapraszam na mój ulubiony pikantny domowy keczup z dodatkiem jabłek, selera, pieczonej papryki i ostrych papryczek. Domowy keczup - poznaj najlepszy przepis. Jeśli jednak wolicie słodsze, łagodniejsze keczupy, to polecam spróbować przepisu na domowy keczup łagodny.


Chyba mama przekazała mi tą niechęć, bo u mnie w domu ocet używano jedynie do ogórków konserwowych, czasem jakiś grzybków. Idealna pora na ketchup ekspresowy. Sezon na pomidory w pełni, czas więc na ketchup lub keczup jak kto woli. Rok temu robiłam domowy keczup z pomidorów i smakuje prawie tak samo.


Przepis na keczup domowy

Spodobał Ci się ten przepis? Oto przepis na rewelacyjny keczup domowy – od razu uprzedzam, zróbcie go więcej niż tylko z jednego kilograma pomidorów, bo zniknie zanim się obejrzycie. Lepszy od najlepszego keczupu sklepowego, ale nie może być inaczej, skoro z kilograma pomidorów z dodatkami otrzymujemy tylko 2ml gotowego sosu. Kolejny pomysł na pomidory - domowy keczup.


Pomocny był przepis Magdy Gessler, ale dodałam trochę od siebie, a przede wszystkim zdecydowanie zmniejszyłam ilość cukru. Co prawda jest z nim trochę pracy, niezbędny jest przecierak do warzyw i owoców (lub odpowiednia przystawka do robota kuchennego) – ale efekt jest niesamowity. Opis przepisu: Autor: JoannaJoannaJoanna Nie ma nic lepszego niż domowa spiżarnia, z której możemy korzystać praktycznie cały rok!


Przepis na keczup domowy

Głównymi składnikami, które wchodzą w skład pysznego ketchupu są zblendowane i gotowane pomidory, cukinie i papryki. Na moim stole zawsze stoi butelka z keczupem i właściwie ciągle po nią ktoś sięga podczas posiłku. Wystarczy jednak wziąć taką butelkę do ręki i wczytać się uważniej w skła aby włosy stanęły na głowie, co w takim kupnym „keczupie” jest jeszcze oprócz pomidorów. Dwa lata temu opublikowałam na blogu przepis na domowy keczup. To bardzo dobry przepis i bardzo dobry keczup, ale postanowiłam w tym roku zrobić jeszcze jeden, tym razem ostry.


Z pomocą przyszedł mi komentarz zostawiony pod tamtym postem, z pełną recepturą na domowy keczup pikantny z dodatkiem ostrych papryczek, jabłek oraz selera. Używałam go do chrupiących zapiekanek, pizzy i hot-dogów. Nigdy nie zamieniłabym go na sklepowy. Gdy zobaczyłam przepis na nietypowy ketchup z cukinii u Majanki i Dzikowca od razu wiedziałam, że wcześniej czy później go.


Zdrowy pomidorowy :) super keczup własnej roboty, bez konserwantów :) Pomidory myjemy, sparzamy, obieramy ze skórki, kroimy, cebulę również kroimy dr. Ketchup domowy pyszny i sprawdzony przepis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty