wtorek, 25 czerwca 2019

Przepis na pierniczki świąteczne na choinke

Ułóż pierniczki (jeszcze przed lukrowaniem) na kratce i przenieś do pomieszczenia o wysokiej wilgotności, uchyl okno podczas deszczu ;-) (klimat brytyjski jest dość wilgotny, pierniczki miękną u mnie szybko, już po dniach). Jeśli u Ciebie w domu jest dość sucho, schowaj pierniczki do szczelnej puszki z kawałkami obranych jabłek. Dzisiaj zapraszam po przepis na najlepsze pierniczki świąteczne! Można je zrobić w każdym momencie przed Świętami, przed samą Wigilią lub nawet trzy tygodnie wcześniej.


Przepis na pierniczki świąteczne na choinke

Na każdą okazję - Wigilię Szkolną czy do pracy, dla dzieci i znajomych. Korzenne ciasteczka na choinkę (pierniczki) Jeśli szukasz wypieku, który można przygotować wspólnie z domownikami, korzenne ciasteczka na choinkę będą dla Ciebie doskonałym wyborem. Do ciasta koniecznie dodaj: cynamon, imbir oraz kardamon, dzięki czemu ciastka będą nie tylko doskonale smakować, ale również wspaniale pachnieć.


Pachnące cynamonem pyszne świąteczne pierniczki w swojej klasycznej wersji mogą być dość pracochłonne. Jednak nasz przepis wymaga jedynie kilku prostych składników oraz odrobiny czasu. Ich przygotowanie możesz zamienić w świetną zabawę dla całej rodziny. Opcjonalnie możesz dodać do niego niewielką ilość barwnika spożywczego, w zależności od pożądanego koloru. Do ozdabiania używaj również miodu, maku, rodzynków czy kolorowych posypek cukierniczych.


Koniecznie sprawdź nasz przepis na smaczne i proste w przygotowaniu pierniczki na choinkę. Właśnie wpadłam na Twój przepis. Będę robić pierniczki po raz pierwszy w życiu… Hmmm mam nadzieje, że wyjdą. A powiedz mi proszę, ile wychodzi pierniczków (tak mniej więcej) z jednego takiego przepisu? W myśl przysłowia, że szewc bez butów chodzi, ja chyba ostatnia się za nie zabieram.


Jeśli tak jak ja w tym roku nie mieliście czasu się wcześniej zdecydować, a myślicie, że już za późno, ten przepis jest dla Was! Dziś przepis na pierniczki znaleziony na forum cincin. Ciastka robi się w ekspresowym tempie, a w piekarniku za sprawą drożdży rosną jak oszalałe! Z podanego przepisu wychodzi ok.


Te w pojemnikach nadal chrupiące. Skusiłam się i nie jestem zachwycona. Przepis na szybkie pierniczki. Ciasto wyszło tępe pomimo,że trzymałam się proporcji. Zamknęłam je w pudełkach z obierkami bo póki co są jak kamienie.


W tamtym roku robiłam pierniczki,które były przepyszne,ale zgubiłam przepis. Te nawet nie są tak ładne jak zeszłoroczne. Mam nadzieję,że zmiękną. Ubierz choinkę w pierniki.


Sprawdź, najlepszy przepis na choinkowe pierniki. Zobacz jak można ozdobić pierniki na choinkę. Najlepsza zabaw dla dzieci. Babcia miała przepis zanotowany w swoim magicznym zeszycie, a kto jest jego autorem pojęcia nie mam.


Uwielbiam je zarówno ja, mój mąż, jak i dzieci. Istnieje wiele przepisów na pierniczki, ale ponieważ wszyscy w rodzinie wolimy miękkie pierniczki, stosuję właśnie ten przepis. Miękkie pierniczki można zrobić w bardzo prosty sposób. Ach, no i ten zapach przyprawy do piernika! Pierniczki według tego przepisu są miękkie zaraz po ostygnięciu.


Możemy ozdobić je lukrem i przełożyć do puszek z plasterkiem suszonego jabłka, aby twarde pierniczki na Boże Narodzenie nieco zwilgotniały, a potem zjeść pod choinką lub podarować. Wspaniała ozdoba na święta Bożego Narodzenia. Ciasto dobrze się formuje, nie rośnie zbytnio podczas pieczenia, a wycięte formy nie odkształcają się.


Gdy pierniczki mają być powieszone na choince należy zrobić w nich dziurki przed upieczeniem, ja to robię rurka do soczków, polecam sprawdzony patent. Przyznaję, że nie lubię twardych pierniczków. Zawsze z niecierpliwością czekałam, aż zmiękną lub też jadłam jeszcze ciepłe z piekarnika.


To pomyślcie o pierniczkach na choinkę, takich, które można powiesić na świątecznym drzewku, a potem podkradać z radością. To mój ulubiony przepis na pierniczki, po upieczeniu są twarde, chrupiące (choć łasuchom to nie przeszkadza).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty