poniedziałek, 28 stycznia 2019

Przepis na biszkopt bez proszku do pieczenia

Najlepszy przepis na klasyczny biszkopt. Pieczony bez dodatku proszku do pieczenia, nic nie opadający. Kolejna sprawa to bardzo dobre ubicie białek to one unoszą nasz biszkopt i pozwalają na pięknie wyrośnięcia ciasta bez dodatku proszku do pieczenia. Zapraszam do wypróbowania przepisu, jestem przekonana, że pokochacie go tak jak ja. Ten biszkopt idealny zawsze wychodzi idealny :)!


Wiele gospodyń ma niezawodny przepis na biszkopt. Ja prezentuję biszkopt, który można nazwać idealnym. Jest puszysty, wysoki i prosty – co jest niewątpliwym atutem przy krojeniu go na tort.


Rośnie bez proszku do pieczenia. Cała tajemnica tego cuda tkwi w… rzuceniu nim o podłogę. Nie wierzę, że mi się udało za pierwszym razem i to bez proszku do pieczenia :-D czy jest możliwość, aby podał mi ktoś ilość składników w przeliczeniu na formę cm? Zabieg ten sprawia, że biszkopt nie opada. Pozdrawiam i dziękuję za tak wspaniałą stronę, mam teraz motywację by próbować innych.


Przepis na biszkopt bez proszku do pieczenia

Super przepis na idealny biszkopt z siedmiu jajek. Biszkopt do tortu wychodzi wysoki i puszysty. To mój najlepszy i sprawdzony przepis na biszkopt do tortów. To idealny przepis na biszkopt przekładany. Ciasto pięknie wyrasta i nie jest za słodkie.


Dodaję olej, by biszkopt był wilgotniejszy i pasował idealnie w strukturze do soczystych truskawek. Zazwyczaj nie dodaję do biszkoptu proszku do pieczenia, jednak przy przepisie na biszkopt z truskawkami zdecydowałam się dodać proszek, który sprawia, że biszkopt z truskawkami jest lekki jak chmurka i bardzo, bardzo puszysty. Podstawowy przepis na biszkopt zawiera jedynie trzy składniki: jajka, cukier i mąkę (ew. szczyptę proszku do pieczenia - na czubku noża), a samo ciasto jest pyszne i lekkostrawne. Oddziel białka od żółtek. Białka ubij mikserem na sztywną, ale puszystą pianę.


Dodawaj stopniowo cukier i powoli miksuj, aż do rozpuszczenia cukru. Mąkę ziemniaczaną i pszenną przesiej razem z proszkiem do pieczenia. Do masy białkowej dodaj przesiane mąki z proszkiem do pieczenia oraz żółtka. Na naszym Kanale to czego jeszcze nam brakuje to m. Wyrasta ładnie i proszek jest tutaj zbędny. Jeśli ktoś jednak obawia się, że mu ciasto nie wyrośnie to może dodać łyżeczkę proszku do pieczenia, mieszając go z mąką.


PRzepis jest sprawdzony (teściowa tak robi i jej wychodzi). U mnie zaś wszystko jest super. ROśnie pięknie, widać jaki jest pulchny itd. Prosty przepis na biszkopt, który nie upada.


Z nim Twoje torty zawsze wyjdą rewalacyjnie! W tym przepisie, podobnie jak w przepisie na brownie nie dodajemy proszku do pieczenia, ciasto rośnie tylko dzięki pęcherzykom powietrza wtłoczonym do masy podczas ubijania. Jeżeli zastanawiamy się, czy to jest w ogóle możliwe, żeby osiągnąć biszkopt wysoki na ok. Taki biszkopt piekę już od lat w moim domu, zawsze bez proszku, żeby był zdrowy dla najmłodszych nawet dzieci, a przede wszystkim po prostu najpyszniejszy. W tabelce są składniki i ich ilość na biszkopt kakaowy i zwykły – wystarczy zamiast kakao dać do ciasta mąkę ziemniaczaną (nie trzeba już tu używać proszku do pieczenia).


Ilości w gramach troszkę zaokrąglałam, aby było łatwiej ważyć. W przypadku, gdy w tabelce jest pół jajka daję samo żółtko. Wszystko razem mieszamy. Przygotowany biszkopt przekładamy do formy i pieczemy w temp.


Przepis na biszkopt bez proszku do pieczenia

Nawet takiemu laikowi w kuchni jak ja się udał. Próbowałam wielu naprawdę przepisów ale zawsze niestety moja porażka. Ten przepis wyróżnia to, że resztę składników dodaje się do ubitych białek.


Inne moje przepisy zawierały dodanie białek do żółtek na koniec.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty