wtorek, 15 grudnia 2015

Leczo z cukinii z parówkami i pieczarkami

Leczo z cukinii z parówkami i pieczarkami

Monika So Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Kolorowo w kuchni. Wykonanie: Parówki, pieczarki, paprykę oraz ogórki konserwowe pokroić w plasterki lub w kostkę. Cebulę pokroić w półkrążki, podsmażyć na złoty kolor.


Zgadzam się, to nie jest prawdziwe węgierskie leczo, które przyrządza się na smalcu z dodatkiem wędzonej słoniny. Ale gwarantuję, że bez względu na nazwę, jest bardzo smaczne. Cały garnek zniknął w kilka chwil, gdyż zarówno ja, jak i mój narzeczony przepadamy za węgi Zobacz więcej. Bulion drobiowy WINIARY z liściem laurowym i zielem angielskim sprytnie połączy smaki wędliny, cukinii, czerwonej papryki, marchewki i cebuli.


Jeśli wolisz wersję wegetariańską, pomiń dodatek kiełbasy. Możesz ją też zastąpić innym mięsem, np. Zacznij od obrania cebuli i pokrojenia jej w drobną. Pamiętajmy, że leczo jest typem dania, które świetnie się wekuje. Postanowiłam w tym roku zacząć od dania z papryki, cukinii i pieczarek.


Leczo z cukinii z parówkami i pieczarkami

Najsmaczniejsze w lecie, w sezonie na świeże pomidory. Parówki obieramy ze skórki i kroimy w plastry. Cebulę obieramy i kroimy w kostkę, szklimy na oleju.


Witam serdecznie, chciałabym zaproponować przepis na pyszne leczo z cukinią i kiełbasą, leczo jest bardzo smaczne, lekko pikantne i proste w przygotowaniu. Leczo podaje się z pieczywem. Na patelni rozgrzać oliwę z oliwek lub olej rzepakowy, zeszklić cebulę. Następnie wrzucić mięso, doprawić solą i pieprzem, przemieszać i smażyć do czasu odparowania nadmiaru płynów. Cukinię umyć, osuszyć, pokroić w kostkę.


Polecam wypróbować przepis. Pomidory nacięłam na krzyż, zalałam na chwilę wrzątkiem, odcedziłam i zdjęłam z nich skórkę. Tarta francuska z pieczarkami i papryką.


Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Przygotowuje się bardzo prosto, wszystkie składniki lądują w jednym garnku, a do tego smakuje wybornie. Taki gulasz z cukinii możemy przygotować także bez użycia mięsa, taka alternatywa dla wegetarian, a nawet wegan. Chwilkę po cukinii dodałam do garnka paprykę. Witam serdecznie, chciałabym zaproponować przepis na leczo z papryką i kiełbasą.


Jeżeli nie przepadamy za mięsem, to możemy przygotować. Przepisy na leczo z cukini i pieczarkami w wyszukiwarce kulinarnej - przynajmniej idealnych przepisów na leczo z cukini i pieczarkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty