poniedziałek, 26 czerwca 2017

Ciemny biszkopt z 4 jaj

Własnie upiekłam z tego przepisu biszkopt po raz drugi. Z jaj, za pierwszym razem bez proszku, teraz z proszkiem do pieczenia. W obu wersjach sie ładnie udaje. Robię ten biszkopt od lat.


W moim przepisie różnica jest tylko taka, że biorę jajka i na każde jajko łyżkę zimnej wody. Tę wodę dodaje do białek w momencie miksowania już ubitej piany z cukrem. Ponieważ używam zawsze kryształu -lepiej się rozpuszcza, a ciasto jest później odpowiednio wilgotne. Jest to ciasto niezawodne.


Mąkę przesiać z proszkiem do pieczenia. Do ubitych jajek stopniowo dosypywać mąkę z proszkiem do pieczenia i bardzo delikatnie mieszać. Do tortownicy przelać ciasto, wyrównać powierzchnię. Biszkopt piec w 1stopniach przez ok.


Zaplanowałam na tą okazję ciasto tortowe. Zacznę od puszystego czekoladowego spodu, który wykorzystam oprócz jasnego płatu. Składniki: jajka szklanka cukru szklanka mąki pszennej.


Kakaowy biszkopt z dwóch jaj. Czas przygotowania: min. Przepis na to ciasto zawsze sie sprawdza :) anuskap. Co do kokilek - ja mam z DUKA.


Kupiłam sztuki (róż, seledyn, żółty, piękne pastelowe kolory) po każda ;) Jeśli masz taką możliwość przejdź się po centrum handlowym i poszukaj promocji :) ja swoje miseczki kupuję na promocjach, bo z ciężkim sercem idzie mi wydać 20zł na jedno naczynko. Dodane przez emaw: Tylko o kuchni. Wielokrotnie piekłam biszkopt z tego i podstawowego przepisu, jednak pierwszy raz będę musiała upiec go na taką skalę (forma 35xalbo coś koło tego).


Z przelicznika wychodzi mi, że mam użyć jaj z dużym hakiem co zaokrąglam do 12. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga czarrna od kuchni. Tort cappuccino z masą kakaową 485. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy.


Upiec biszkopt: Biała oddzielić od żółtek, ubić na sztywną pianę, dodać cukier, miksować na najwyższych obrotach miksera, aby cukier się rozpuścił. Dodać żółtka i przesianą mąkę z proszkiem do pieczenia, wymieszać delikatnie łyżką, do połączenia się składników. Następnie umieścić w uchylonym piekarniku i pozostawić do wystudzenia.


Ostudzony można przekroić nawet na blaty. Poniżej przedstawiam dwa warianty: pierwszy wariant to biszkopt z czterech jaj, który po przekrojeniu na pół daje dwa blaty, a drugi wariant to biszkopt, ale z sześciu jaj, który można przekroić na trzy blaty. Ciemny biszkopt na oleju Jajka z cukrem ubijamy do białości na tak zwany kogel-mogel.


Ciemny biszkopt z 4 jaj

Do osobnej miski przesiewamy mąkę , kakao i proszek do pieczenia , dokładnie je mieszając! Krok 2: Kasię stopić, dodać cukier, łyżki mleka zwykłego i słonecznik. Weronika Domogród 267views. Przeważnie wysokie biszkopty robi się z sześciu jaj ale ja od wielu lat piekę wysoki biszkopt z czterech jaj.


Ciasto bardzo szybko się przygotowuje a najważniejsze jest dobre ubicie całych jaj. Piekę go przeważnie w formie do. Ciasta wyszło bardzo dużo, ubijalam mikserem planetarnym. Podczas pieczenia temp 1stopni, biszkopt wyrósł ponad formę najbardziej brzegami, środek nie bardzo chciał urosnąć.


Po rzuceniu biszkopem pojawiły się pęknięcia i się zapadł. Czyli po 30- minutach - bo tak jest w przepisie na biszkopt Pani Doroty z Moich Wypieków, sprawdzałam patyczkiem czy biszkopt jest suchy w środku. Mój biszkopt piekł się min w 1stopniach z termoobiegiem. Do tego jest potrzebny idealny przepis i ten poniżej właśnie taki jest!


Wypróbowałam już wiele przepisów na biszkopt, ale ten jest najlepszy, zawsze wychodzi, pięknie i równo wyrasta, no i oczywiście jest bardzo. My jednak mamy na niego idealny sposób! Proszek do Pieczenia WINIARY oraz cukier wanilinowy WINIARY sprawią, że biszkopt z czterech jaj zrobisz w niezwykle łatwy i przyjemny sposób.


Ciemny biszkopt z 4 jaj

Sprawdź nasz sposób na biszkopt z czterech jaj! Spodobał Ci się ten przepis? Oceń przepis aby doradzić innym!


Duży i puszysty tort z kakaowych biszkoptów przełożonych pysznym musem czekoladowym i świeżymi czereśniami w konfiturze wiśniowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty