piątek, 2 czerwca 2017

Leczo mięsne

Po dodaniu czegokolwiek innego przestaje być leczem , to tak, jakbyś dodawał brokuły do bigosu. Jak zrobić leczo z mięsem? Na Węgrzech leczo stanowi dodatek do dania głównego z mięsem, ale i samodzielne danie.


Wrzucamy na rozgrzany olej w garnku i smażymy. Leczo dla amatorów dań mięsnych. Dodajemy pokrojoną w talarki cebulę i pokrojone w kostkę papryki.


Wszystko dusimy pod przykryciem jakieś minut. Następnie dodajemy kukurydzę, cukinię i pomidory pokrojone w kostkę. Danie mocno warzywne a zarazem mięsne. Z dodatkiem ciecierzycy i papryczki chili leczo jest sycące i rozgrzewające. Przepis na leczo z cukinii.


Lekkie danie, którego głównym składnikiem jest cukinia. Można przygotowywać je przez cały rok. W sezonie letnim można skorzystać ze świeżych pomidorów, a w zimie z pomidorów z puszki.


Polecam podawać leczo z bagietką. Takie domowe leczo z cukini jest super proste i dość szybkie do zrobienia. Ważną informacją jest to, że ja zawsze przepis na leczo z cukinii szykuję w jednym garnku. Moje leczo z cukinia znika w godzinę, więc uwierzcie mi, że gotuję je dość często. Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek.


Sprawdź nasze najlepsze przepisy! LECZO - mięsne - to co łasuchy lubią najbardziej - bloog. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga moja kuchnia moja uczta. Klasyczne leczo węgierskie składa się z podsmażonych na tłuszczu i duszonych warzyw. Wśród nich powinny znaleźć się kawałki świeżych pomidorów, różnokolorowe papryki oraz cebula.


Coś na ciepło na imprezę. Dziś u mnie gęsta potrawa z papryką, cukinią i mięsem mielonym- czyli najpyszniejsze leczo jakie w życiu jadłam! Pasuje zarówno na obiad jak i na kolacje.


Jest to szybkie, smaczne i mega barwne danie. Idealne w połączeniu z leczo, pasują zarówno do ryżu jak i ziemniaków. Kotlety z indyka z dodatkiem świeżego imbiru i chilli, które przygotujesz w minut.


Klopsiki mięsne z pieczarkowym leczo. D więc dodałam dwa pokrojone w kostkę plastry takiej chudej rolady z polędwicy albo szynki. Moja propozycja to istna mieszanka – połączenie francuskiego ratatouille oraz węgierskiego lecza z lekkim, marokańskim twistem.


Leczo mięsne

W mojej wersji znalazło się miejsce dla bakłażana (czyli pozycji obowiązkowej w ratatouille), ciecierzycy i marokańskiej kefty – kuleczek z mięsa mielonego. Podstawą każdego leczo są: papryka, cebula i pomidory. Warto dodać również cukinię i pieczarki.


Najlepszym okresem na przygotowanie leczo do słoika jest lipiec, ponieważ wtedy mamy dostęp do najświeższych warzyw prosto z ogródka. Ale z wiekiem coś w tych kubkach smakowych jest, jak by dojrzały i instynkt mnie pokier Zobacz więcej. Dusimy leczo do momentu, aż cukinia będzie miękka, ale nie rozgotowana, ok. Warzywa puszczą sok, ale jeśli leczo było by za i gęste możemy dolać jeszcze wody. Osobiście lubię gdy w leczo jest sos, w którym można maczać pieczywo.


Doprawiamy papryką słodką i wędzoną, solą, pieprzem. Ojeżu, to leczo to cudo! Dzisiaj robiłam drugi raz – tym razem nie odmierzałam tak dokładnie przypraw, dodałam pieczarki i pół dyni piżmowej.


Ledwo to wszystko w patelni zmieściłam, ale wyszło jeszcze lepsze niż ostatnio. Wcześniej leczo (to takie mięsne) jakoś mi nie smakowało, teraz mogłabym je jeść codziennie. Codziennie dodaje nowe przepisy na ciasta bez pieczenia, domowe wypieki, smaczne obiady i przekąski, zarówno dla osób jedzących mięso jak i wegetarian. Kolejną pyszną propozycją na to danie jest leczo z pieczarkami i kiełbasą. Do tego przepisu potrzebować będziesz więcej czerwonej papryki – sztuki – a także świeżych pomidorów, 4g pieczarek, białej i czerwonej cebuli, kiełbasy, Bulionu drobiowego WINIARY, oleju oraz przypraw: soli, pieprzu i słodkiej papryki.


Leczo mięsne

Młodą cukinię opłukać, osuszyć i pokroić w dużą kostkę (natomiast starszą należy obrać ze skóry i wydrążyć pestki, i takim przypadku trzeba jej mieć więcej, bo dużo odchodzi). Pstrąg smażony na maśle Pstrąg z masłem czosnkowo-ziołowym Ptysie-Profiteroles z czekoladą Pulpeciki mięsne w sosie pomidorowym Pulpeciki serowo-pieczarkowe Pulpety z indyka w ciemnym sosie Pulpety z indyka w sosie jasnym Puree z dyni Puree z selera Puree. Domowe leczo z cukinią i kiełbasą. Sezon na cukinię zaczyna się mniej więcej od początku lipca i trwa do października.


W tym czasie często przygotowuje się domowe leczo z cukinią i kiełbasą. Jest znacznie lżejsze od tradycyjnego bigosu i najlepiej smakuje ze świeżych sezonowych warzyw z dodatkiem dobrej wędliny. W dużym garnku rozpuścić smalec, dodać pokrojoną w kostkę cebulę oraz boczek pokrojony w paski.


Dorzucić pokrojoną w plasterki kiełbasę i smażyć, co chwile mieszając przez ok. Dodać starty lub rozgnieciony czosnek i.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty