czwartek, 28 lutego 2019

Przepis na pierniczki bez miodu

Przepis na pierniczki bez miodu

Przepis na pierniczki świąteczne z miodem. Najlepsze pierniczki z miodem i skórką pomarańczową. Te pierniczki nie są miękkie. Jeśli lubisz pierniczki mięciutkie, to zapewne spodoba Ci się przepis na błyskawiczne pierniczki z lukrem, lub przepis na pierniczki alpejskie. I pod wpływem swojego ciężaru przecinały się od nitek i spadały na ziemię zanim wyjechaliśmy do teściów w południe :-) Jak spadła pierwszy to go zjadłam, bo szkoda zostawiać, jak spadły kolejne to też.


Przepis na pierniczki bez miodu

Wspaniała ozdoba na święta Bożego Narodzenia. Ciasto dobrze się formuje, nie rośnie zbytnio podczas pieczenia, a wycięte formy nie odkształcają się. Pachnące cynamonem pyszne świąteczne pierniczki w swojej klasycznej wersji mogą być dość pracochłonne. Jednak nasz przepis wymaga jedynie kilku prostych składników oraz odrobiny czasu. Ich przygotowanie możesz zamienić w świetną zabawę dla całej rodziny.


Dzisiaj zapraszam po przepis na najlepsze pierniczki świąteczne! Na każdą okazję - Wigilię Szkolną czy do pracy, dla dzieci i znajomych. A z tej okazji mamy dla Was przepis na łatwe pierniczki bez miodu! Z pierniczkami to jest tak. I nam się zachciało a do tego już widzę, że pewno do Świąt jeszcze ze trzy razy będę je piekła.


Przepis na pierniczki bez miodu

Bo fajnie tak przed przedszkolem zjeść. Kolejny przepis na pyszne, znane. Dodane przez Konto usunięte w: Tylko o kuchni. Nie tylko dla osób na diecie Są naprawdę pyszne.


Ze wszystkich składników zagnieść jednolite ciasto i odstawić co najmniej na godz. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na kruche pierniczki bez miodu. Ja do białego lukru dodawałam sypkie galaretki np.


Dzisiaj przedstawiam pyszne pierniczki dla zabieganych:) Szybko się je robi i nie muszą leżakować, od razu są miękkie. Pierniczki studzimy i dekorujemy wg. W zeszłym roku podczas świątecznych wyprzedaży kupiłam sobie piękne czerwone foremki do pierników. Można je też dowolnie dekorować czekoladą lub lukrem. To co różniło je od tych, których używałam wcześniej to rozmiar.


Są zdecydowanie większe. Tradycyjne pierniczki, najlepsze! Pełne miodu, idealnie rumiane, o fantastycznym smaku. Bo jak każde prawdziwe pierniczki, i te są po upieczeniu twarde. Podajemy sprawdzoną recepturę.


Stolnicę i wałek do ciasta delikatnie obsypujemy mąką. Za pomocą foremek wykrawamy pierniczki i układamy na blaszce, wyłożonej papierem do pieczenia. Gotowe pierniczki studzimy, a następnie lukrujemy. Przechowujemy w szczelnym pojemniku. W tym filmie mam dla Was przepis, który testowałem i doskonaliłem od kilku lat we własnej kuchni.


W naszej galerii znajdziecie nieco inspiracji z kuchni świata. Niezależnie od tego, który przepis wybierzesz, postaw na wysoką jakość składników - są proste, ale nie ma tu miejsca na kompromisy. Do części z nich dałam polewę czekoladową (jak w przepisie), a do pozostałych - zrobiłam lukier z soku z cytryny i cukru pudru.


Wasze ciasto na pierniczki najpierw leżakuje czy pieczecie pierniczki wcześniej i przechowujecie je w pudełkach aż zmiękną? Poniżej - nasz przepis na pierniki i na lukier! Kolorowe świąteczne pierniczki dojrzewające po upieczeniu, z lukrem lub polewą czekoladową. Sprawdzony przepis na pierniki na Święta, łatwe i pyszne, z miodem i korzennymi przyprawami.


Babcia miała przepis zanotowany w swoim magicznym zeszycie, a kto jest jego autorem pojęcia nie mam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty