czwartek, 7 lutego 2019

Omlet wytrawny z szynką

Omlet wytrawny z szynką

OMLET to potrawa przyrządzana z roztrzepanych jajek z odrobiną mleka, które po doprawieniu wylewa się na nagrzaną patelnię z masłem i smaży do ścięcia się masy. Można przygotować omlet na słodko jak i na słono. Bardzo szybko się go przygotowuje i można dodać do niego ulubione dodatki: szynkę, ser, paprykę. How To Cook Boiled Eggs So They Peel Easy - Egg Shell Easier Peeling Boil Cooking Tips Video Jazevox - Duration: 6:42.


NiezlyMlynek Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Niezły Młynek. Takie omlet z szynką będzie przypominał fritattę. Na patelni rozpuść połowę masła i wlej masę jajeczną. Smaż na małym ogniu, a kiedy spód będzie złocisty, przewróć omlet na drugą stronę, dokładając resztę masła na patelnię. Usmażony omlet złóż na pół, wkładając do środka plasterki pomidora i pokruszony kozi serek wymieszany z igiełkami świeżego rozmarynu.


Autor Zdjęcia: thinkstockphotos. Wytrawny omlet - przepis na śniadanie. Pasztet jajeczny z resztek. Połączenie idealne – polecam na śniadanie czy podwieczorek.


Ciekawym pomysłem jest dodanie do niego szynki i ewentualnie cebulki. Do jednego omletu potrzebna będzie garść posiekanej w paseczki szynki i opcjonalnie jedna szalotka, która nada potrawie ciekawego smaku i aromatu. Jak zrobić omlet wytrawny z szynką , szpinakiem i ketchupem.


Omlet francuski z szynką. Bardzo prosto :) Wystarczy zajrzeć do przepisu na naszym blogu. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na wytrawny tort z szynką. Jaki jest Twój przepis na idealne śniadanie? Może spróbujesz pyszny omlet na wytrawnie z serem i szynką?


Taki właśnie omlet najlepiej nam smakował. Ostatnio znoszę do domu całe kilogramy pomidorów :-) Wkrótce podzielę się z Wami swoimi kolejnymi pomysłami na ich podanie. Póki co zapraszam do działu z pomidorami z przepisami z poprzednich lat. Kupując pomidory wybierajcie różne ciekawe odmiany, także te o nietypowych kształtach.


Macie dość nudnych śniadań? Koniecznie wypróbujcie nasz przepis na omlet z warzywami! Składniki: - kiełbaski dziadkowe, - parówki dziadkowe, - cebula, - t. Białka ubijamy z odrobiną soli, następnie mieszamy z żółtkami i mąką (można pominąć mąkę, ale wtedy ciężko będzie Wam przerzucić omlet na drugą stronę, można wtedy dłużej smażyć na jednej stronie do ścięcia się góry, ale ja wolę opcję z przerzucaniem). Zobacz jak przygotowuje się omlet z szynką.


Do omletów pasują wędliny, sery, a także warzywa. Smaczny, pożywny i szybki do przygotowania omlet doda nam energii na cały dzień. Tradycyjny omlet z szynką warto urozmaicić wytrawnymi dodatkami – serem, pomidorami, pieczarkami, szpinakiem. Wylałam na lekko natłuszczoną nagrzaną patelnię i od razu posypałam pokrojoną w kosteczkę szynką, szczypiorkiem, plasterkami mozzarelli i papryczką. Smażyłam na najmniejszym ogniu pod przykryciem, aż jajka się ścięły.


Każdy robi go wg swoich upodobań. Jedni dodają do niego mąkę, a inni przyrządzają go z samych jaj i mleka. Ja również przygotowuję go różnie, w zależności od tego czy jest na słodko czy słono. Gdy brakuje pomysłu na śniadanie, lekki obiad lub kolację, sprawdzi się omlet. U mnie to różnie bywa, więc dzisiaj akurat przygotowałam omlet wytrawny :).


Dobrze smakuje zarówno w wersji na słodko, jak i na słono. Dobrym pomysłem jest też dodanie sera do omletu – dobrze sprawdzi się tu parmezan, feta, odrobina gorgonzoli czy nawet gouda. Ser może być naszym głównym.


Smacznego SKŁADNIKI: jajka łyżeczki mąki kukurydzianej łyżeczki tartego parmezanu plastry szynki dojrzewającej sól, pieprz, ostra papryka łyżeczka masła. OMLET TWAROGOWY JAK SERNIK Ostatnio na fali omletowego szału pokusiłam się o zrobienie wersji z twarogiem. Opublikowano przez Katarzyna Bigos. Temat ustalony – nie ma większego fana omletów niż ja! Ale ten przepis ogarnął mój mąż Andrzej, jednocześnie przebijając smakiem moje najbardziej wymyślne i wykwintne omlety.


Przepis omlet z cebulą, pieczarkami i szynką przepis przepisy, które polubisz. Jajka roztrzepać razem z mąka i przyprawami. Wylać na lekko natłuszczoną nagrzaną patelnię. Posypać pokrojoną w kosteczkę szynką, szczypiorkiem, położyć pokrojoną w plasterki mozzarellę, a następnie papryczkę. Co powiesz na zapiekaną owsiankę, domową granolę z miodem lub francuskie bagietki?


A może wolisz wytrawny omlet z pomidorkami lub placuszki z szynką i serem? W naszym e-booku znajdziesz przepisy blogerów na pyszne śniadanie w wersji na słodko, ale i na słono. Koniec z odwiecznym pytaniem, co zrobić na śniadanie!


Moja propozycja to wytrawny omlet z szynką, serkiem śmietankowym, plastrami pomidora i szczypiorkiem. Pyszny, puszysty i sycący, idealny na początek dnia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty