piątek, 8 lutego 2019

Makowiec z puszki

Lista przepisów na makowiec z gotowej masy z puszki z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Opis przepisu: Autor: WINIARY Oryginalny makowiec z masy makowej to ciekawa alternatywa dla tradycyjnych makowców. Wszystkie składniki ciasta łączymy razem z makową masą z puszki, Budyniem o smaku waniliowym bez cukru WINIARY oraz garścią rodzynek, a na koniec z pianą (piana do makowca będzie lepsza, jeśli białka najpierw wstawimy do lodówki, a przed ubijaniem lekko posolimy). Jednak niższy stopień trudności nie wiąże się z niższym stopniem jakości.


Dla zabieganych, którzy nie znaleźli mielonego maku polecam szybki makowiec oparty na gotowej masie z puszki – składniki zostały dobrane specjalnie do mas kupnych, dlatego nie musicie obawiać się, że makowiec wyjdzie za słodki. Można przygotować go bardzo szybko – nawet w Wigilię rano, a co ważniejsze nie odbiega jakościowo. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na makowiec makiem z puszki.


A ze sa bardziej kaloryczne-to kara za brak wyobrazni. Sernk tez mozna zrobic z truskawkami np zalac galaretka,lub z zapieana beza na wierzchu. Dwa makowce mi wyszly i sa juz w piecyku. Sama ta gotowa masa to nie wspaniala ale upiekszylem ja rodzynkami i daktylami wymoczonymi w rumie.


Makowiec z puszki

Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową. MAKOWIEC Z ANANASEM Na spód kruche ciasto. Makowiec smakuje przepysznie, u mnie znikł bardzo szybko. Czy makowiec kojarzy Ci się z klasyczną struclą? Jeśli szukasz odmiany, spróbuj makowca warstwowego.


Jego podstawą jest puszyste ciasto ucierane z dodatkiem aromatu migdałowego. Zyskuje dzięki temu nieco inny niż w pozostałych wypiekach smak, lekko kwaśny, z wyczuwalną. Masa makowa jest w nim połączona z dżemem śliwkowym. To moje ulubione ciasto z dzieciństwa, które piekła często moja babcia. Ten makowiec lubię szczególnie za to, że jest soczysty i bez ciasta.


Sama pyszna, wilgotna masa makowa. Człowiek uczy się na błędach Ściskam cię gorąco kochana nasza xxx. Dodaj mąkę, kaszę mannę i proszek do pieczenia, dokładnie zmiksuj. Jabłka zetrzyj na tarce z grubym oczkiem (ja ich nie obierałam ze skórki) i dodaj do masy wraz z miodem.


Przepis na ciasto japońskie. Za typowymi struclami makowymi nie przepadam. Zapraszam dzisiaj na pyszny makowiec z serem na kruchym cieście. Jest bardzo smaczny, wilgotny, trochę waniliowy i migdałowy, wygląda apetycznie po przekrojeniu, ma takie łatki.


Do jego przygotowania użyłam gotowej masy makowej z puszki. Dużo zależy od rodzaju użytej masy makowej, im bardziej wodnista, tym makowiec bardziej wilgotny. Aby szybko upiec makowiec ucierany musisz mieć już gotową masę makową. Możesz użyć gotowej masy makowej z puszki lub zrobić własną masę. Ja użyłam tylko 4gramów masy makowej, ale to ciasto śmiało udźwignie jeszcze dodatkowe 2gramów.


Ponieważ wiem, że chętnie sięgacie po szybkie przepisy i proste ciasta, przygotowałam dwie wersje nadzienia. Jedno z gotowej masy makowej z puszki i drugie tradycyjne, przygotowane z maku parzonego. W tym wpisie przedstawię Wam prosty przepis na makowiec zawijany z gotowej masy makowej. Luuudzie… co ja się nie naczytałam opinii, że gotowa masa makowa jest taka zła i niedobra.


Makowiec z puszki

Nie wszyscy jednak mają. Piekarnik ustawić na 1st. Dno formy wyłożyć papierem do pieczenia, boki wysmarować masłem. Mak zalać mlekiem i gotować na małym ogniu mieszając ok.


Więcej niż przepisów. Dodaj do ulubionych Wybierz listę: Zapisz. Bakalland z puszki) -jajek -140g margaryny. Mój mąż uwielbia makowiec, ja szarlotkę, więc robię makowiec z jabłkami. Ciasto z makiem z puszki w każdej odsłonie!


Czas przygotowania: min. Pyszny makowiec - polecam makowiec wg przedstawionego przepisu, jest naprawdę przepyszny:).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty