piątek, 22 marca 2019

Muffinki ucierane

Muffinki ucierane

Dodane przez andzikw: Tylko o kuchni. Robiłam je i były pyszne, ale zapomniałam je wziąć do ulubionych. Uwielbiam babeczki, a że w końcu kupiłam blachę do muffinek i babeczek, musiałam sprawdzić, czy jest dobra ;) Te babeczki idealnie nadają się na Wielkanoc. W wersji maksi na stół, a wersji mini do koszyka. Proponuję dzisiaj tę mniejszą wersję.


Babeczki z żurawiną i kremem z białej czekolady to połączenie kwaśnego i słodkiego smaku w małej babeczce :-). Przed przystąpieniem do wykonania trzeba pamiętać, by krem z białej czekolady przygotować dzień wcześniej by kolejnego dnia tylko go ubić. Proste babeczki waniliowe to najprostszy i zarazem jeden z moich ulubionych przepisów – widać to z resztą po tym, jak często znajdziecie go na stronie w najróżniejszych odsłonach (np. w wersji czekoladowej lub z budyniem). W zależności od fantazji, dostępnych produktów lub czasu można z niego przygotować słodką przekąskę „na szybko” lub eleganckie babeczki na przyjęcie. Zobacz, jak przygotować sprawdzony przepis na Mufinki z owocami.


Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Gotujebolubi Obserwuj bloga Obserwujesz bloga W kuchni można mi wszystko! Formę na muffinki wyłożyć papilotkami. Ciasto nałożyć do papilotek. Studzić przez parę minut przy uchylonych drzwiczkach piekarnika.


Muffinki piec w nagrzanym piekarniku ok. Następnie wyciągnąć na kratkę i pozostawić do całkowitego ostygnięcia. Próbowałam robić muffinki już wiele razy (na słodko i na słono), ale nigdy mi nie wychodziły – a to nie wyrastały, a to się nie dopiekały, albo były.


Dodatkowo nigdy nie wiem co to znaczy „wymieszać krótko”, „pomieszać niedbale”, bo mnie takie „szybkie”, czy „niedbałe” mieszanie nie satysfakcjonowało. DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Według najprostszego przepisu na muffinki przygotowanie ciastek nie zajmuje więcej niż pół godziny.


Muffinki ucierane

Dzięki temu miękkie babeczki to idealny pomysł na poczęstunek dla niezapowiedzianych gości. W prawdzie nie mam własnego ogródka, na którym mogłabym nazbierać sobie świeży rabarbar (oo jak zazdroszczę wszystkim, którzy mają!), ale za to mam w pobliżu świetne sklepy z warzywami i jak się okazało rabarbar zagościł już na półkach. Dziś puszyste, mięciutkie drożdżowe muffinki z rabarbarem i kruszonką :) Dla mnie ideał!


Jeśli jednak spływa z łyżki, dodaj do niego więcej mąki. Użyj różnokolorowych, dzięki temu będą ciekawie prezentowały się na paterze. Cześć, mam na imię Dorota i tworzę przepisy kulinarne z filmami wideo. Jestem autorką książki „Superfood po polsku”, a moje ukochane miasto, w którym mieszkam, to Wrocław :).


Uwielbiam gotować i karmić siebie i innych, kiedyś moim hobby było pieczenie serników, a potem „wkręciłam się” w odchudzanie… posiłków ;). W tym momencie włączyć piekarnik na 1stopni C. Babeczki piec w nagrzanym piekarniku do 1stopni C przez (do 40) minut. Po upieczeniu wystudzić na kratce. Te muffinki są w wersji XL, więc jedną najecie się na pewno #128578; A nie dość, że są sycące, to są też oczywiście pyszne.


Zapraszam na przepis na puszyste, aromatyczne i wilgotne muffinki dyniowe. Można je jeść same, posypane cukrem pudrem czy też ozdobione kremem. Najlepsze przepisy na mini wypieki: muffiny, muffinki, babeczki. Pieczone w formie na muffiny smaczne małe deserki, idealne na przyjęcia, imprezy, spotkania ze znajomymi jak i na dziecięce uroczystości. Wśród nich muffiny czekoladowe, marchewkowe, cytrynowe, jogurtowe, z owocami: śliwkami, malinami, porzeczkami i jagodami.


Kruche babeczki z kremem i owocami, babeczki kajmakowe i makowe. Proste ciasto ucierane z jagodami oprószone cukrem pudrem. To ciasto można piec całe lato, gdyż pasują do niego przeróżne owoce lata: truskawki, czereśnie, wiśnie, porzeczki, śliwki. I will eat your happiness.


Jeśli dodajecie masło orzechowe solone, pomińcie sól w składnikach. A jeśli lubicie muffinki „na bogato”, możecie zrobić sobie krem np z serka śmietankowego, wymieszanego z miodem. Dodajemy mąkę przesianą z proszkiem do pieczenia - dokładnie wymieszać. Babeczki ucierane z truskawkami Margarynę ucieramy z cukrem i jajkami.


Foremki do tartaletek wysmarować tłuszczem i posypać bułką tartą. Do każdej foremki nałożyć po dużej łyżce ciasta. Konkurs książki Lato makaron muffinki placki pomidory Prezentownik recenzje ryż sernik Soczewica szybkie ucierane Warzywa wege wegetariańskie wielkanoc wiśnie wypieki ziemniaki zupa łatwe śliwki śniadanie. Każdy chyba lubi ciasta ucierane.


Nie ma chyba takiego przepisu, który by nie wyszedł. Ten jest inspirowany Moimi Wypiekami :) Także musiał się udać. Owoce nie opadają i praktycznie nadają się wszystkie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty