poniedziałek, 5 grudnia 2016

Biszkopt tortownica 22

Biszkopt tortownica 22

Stan Nowy Rodzaj tortownice. Tortownica Patisse Classic cm. Rozumiem, że będzie to biszkopt upieczony w małej okrągłej tortownicy, tak, aby móc przeciąć go np. Boków formy niczym nie smarować, papierem wykładamy tylko dno. Piec w temperaturze 1- 170ºC około - minut (lub dłużej, do tzw. go patyczka).


Następnie folią aluminiową obłóż od zewnątrz tortownicę. Nic nie wycieknie, jak zrobisz to dobrze. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Jej dno wykładamy papierem do pieczenia, boków niczym nie smarujemy. Dokładnie oddzielamy żółtka od białek.


Białka ubijamy na sztywno – to najważniejsza część. W końcu znalazłam idealny przepis na biszkopt na tor t. Ciasto jest pu szyste, pulchne, świetnie wyrasta i łatwo je przekroić na cztery, a nawe t pięć cienkich blató w. Ni e może się nie udać, o zakalcu nie ma mowy. BISZKOPT NA TORTOWNICĘ O ŚREDNICY CM. Jest Pani najlepiej opisującą osobą przepisy na blogach, a te zdjęcia - krok po kroku - cudowne, można podpatrzeć wiele rzeczy.


Jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że pieczesz ten biszkopt w tortownicy 23cm lub mniejszej. Ja tak kiedyś zrobiłam i też mi się zapadł, tzn. Witam,chcę zrobić biszkopt do tortu i mam problem.


Myślałam by może wyłożyć folią aluminiową,ona dobrze się. Przepis na dobry biszkopt. Aby zrobić biszkopt w innym kolorze, np. Wówczas bardzo często dodaje się. Jeżeli i wy macie takie same doświadczenia zapraszam na prosty przelicznik foremek - biszkopt.


Biszkopt tortownica 22

Ten biszkopt jest również idealny do herbaty, możecie tu dorzucić owoce – jabłka, banany, truskawki itd. Biszkopt klasyczny przygotowujemy na mące pszennej zmieszanej ze skrobią ziemniaczaną. Poniżej przedstawiam dwa warianty: pierwszy wariant to biszkopt z czterech jaj, który po przekrojeniu na pół daje dwa blaty, a drugi wariant to biszkopt, ale z sześciu jaj, który można przekroić na trzy blaty.


Z dodatkiem mąki ziemniaczanej też piekę jeden z biszkoptów, ale z proszkiem i dodatkiem octu, który ścina białka i nie pozwala biszkoptowi opaść. Z tortami eksperymentuję od wielu lat i chyba ten biszkopt z octem jest moim ulubionym, choć ten bez proszku też wyszedł super - metodą babci z dodatkiem soku z cytryny. Polecam mój drugi sposób na wyrośnięty, puszysty biszkopt bez dziwnych dodatków, z naturalnych składników i bez proszku do pieczenia. Na moim kanale znajdzie. W prawej kolumnie bloga jest przeliczarka form, proszę sprawdzić dla pewności.


Boków nie smarujemy żadnym tłuszczem nawet w przypadku korzystania z tortownicy bez nieprzywierającej powłoki. Dla mnie najlepszy biszkopt do tortów. Forma do pieczenia tortów idealna podczas przygotowań do urodzin, ślubów, czy rocznic. Dzięki tortownicom bez problemu wypieczemy klasyczny okrągły tort na puszystym, udanym biszkopcie z kremem śmietankowym i soczystymi truskawkami, ale również wyborne ciasta w kwadratowych kształtach. Miłośnicy oryginalnych przysmaków na pewno ucieszą się z wypieku w kształcie serca, gwiazdy.


Witam, mam ten sam przepis ale bez octu, jajka w temp pokojowej i maka wymieszana z jajkami za pomoca miksera na najnizszych obrotach,tez wychodzi pyszny, czasem az za wysoki mimo formy 26cm,ale moje dzieciaczki szybko uporaja sie z nadmiarem biszkoptu, dziekuje za przepisy sa rewelacyjne, gdy czestuje znajomych i rodzine nowosciami kulinarnymi i pytaja skad mam. Ten rodzaj wypieku był nowością, którą wprowadziła królowa Bona. Od tamtej pory delektujemy się biszkoptami z delikatną masą, owocami, czekoladą i uroczymi zdobieniami. Przygotowanie tortów nie jest tak skomplikowane, jakby się to mogło wydawać.


Podstawą są oczywiście dobre tortownice. Piekłam też biszkopty w proporcji jajko na łyżkę mąki ale wtedy wychodzi bardzo delikatne, takie omletowate. Mi najbardziej taka proporcja sprawdza się przy roladach.


Piekłam w tortownicy, przekroiłam na pół, na to dżemik truskawkowy domowej roboty, oraz masę budyniowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty