wtorek, 20 marca 2018

Pyszny makowiec na kruchym cieście

Kruche ciasto z tego przepisu jest bezbłędne, do tego masa makowa, wykończenie z kruchego ciasta i gotowe. Kruche i maślane ciasto z wilgotną masą makową z dodatkiem orzechów i żurawiny. Makowiec na cieście kruchym. Najlepszy makowiec na kruchym spodzie, z lukrową dekoracją z kandyzowanej skórki pomarańczowej. U mnie pojawił się na stole świątecznym, do przepisu bardzo chętnie wrócę w przyszłości :-).


Idealnie wilgotny, mięsisty, bezproblemowy w pieczeniu. Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową. Ta wersja będzie też o wiele bardziej przyjazna smakoszom, którzy nad rozgryzanie ciasta przedkładają delektowanie się masą. Pyszny makowiec na kruchym cieście to świetna alternatywa dla tych, którzy mają kłopoty z ciastem drożdżowym lub upieczeniem biszkoptowej rolady.


Mak płukamy pod zimną wodą , wrzucamy do zimnej wody i gotujemy do zawrzenia. JABŁECZNIK NA KRUCHYM CIEŚCIE Bardzo proste w przygotowaniu ciasto, które nigdy mi się nie znudzi #128578; Do jabłeczników mam wielką słabość właściwie od zawsze. Cudownymi jabłecznikami z jabłkami prosto z sadu, objadałam się w dzieciństwie u mojej babci.


Jest bardzo smaczny, smakował nawet osobom, które nie przepadają za makowcami :). PROSTY Pyszny MAKOWIEC z Serem – Dzień dobry! Zapraszam dzisiaj na pyszny makowiec z serem na kruchym cieście.


Do jego przygotowania użyłam gotowej masy makowej z puszki. Kruche ciasto przełożone domową masą makową z dużą ilością bakalii i słodki lukier tworzą razem przepyszne połączenie. Wykonanie go jest troszkę czasochłonne, ale dla takiego efektu końcowego warto! Składniki na ciasto kruche: 500g mąki tortowej 125g cukru pudru 300g zimnego masła 4. Z pozostałych składników na ciasto ugnieść ciasto, dodać oddzielone wcześniej żółtko.


Ciasto włożyć do lodówki na ok. Do gotowej masy makowej dodać ubite białko, aromat, cukier, sok z cytryny, sparzone rodzynki. Kruche, maślane ciasto z wilgotną masą makową z dodatkiem orzechów i żurawiny.


Pysznym uzupełnieniem będzie lukier cytrynowy z kawałkami skórki pomarańczowej. Prosty przepis na pyszny, świąteczny makowiec zawijany, przygotowany na kruchym cieście i nadziewany masą z maku mielonego. Poznaj smaczny przepis na makowiec drożdżowy oblany białą czekoladą – tradycyjny wypiek na Wigilię, który zachwyci zgromadzonych przy stole gości! Wyśmienity makowiec na cieście kruchym oblany lukrem. Jednym słowem jest to doskonałe połączenie, które tworzy przepyszny makowiec.


Pyszny makowiec na kruchym cieście

Nieporównywalnie prostszy i szybszy do przygotowania niż tradycyjny zawijany z ciasta drożdżowego. Zadowoli wszystkich wielbicieli ciast z makiem. Jabłecznik na kruchym cieście - szybki i pyszny!


To najlepszy jabłecznik mojej mamy. Robi go zawsze wtedy, kiedy goście się zapowiadają nieoczekiwanie. Ten smak przypomina mi dzieciństwo. Pamiętam jak wyjadałam to cudo łyżką, prosto z blachy ! Chcesz podzielić się swoją opinią?


Pyszny makowiec na kruchym cieście

Co prawda mam złe doświadczenia z ciastami zawijanymi, ale może w tym roku się przełamię i zamiast zwykłego makowca zrobię taką roladkę. Mocno wilgotny, soczysty makowiec na kruchym spodzie z dodatkiem wiśni. Przepis na makowiec z wiśniami na kruchym cieście.


Swoją wilgotność zawdzięcza dodatkowi śmietany i budyniu do maku. Idealne ciasto do popołudniowej kawy i herbaty w święta i nie tylko. Dodaj do ulubionych Wybierz listę: Zapisz. Słodka chwila zapomienia. Prosty w wykonaniu, bo skorzystałam z gotowej masy makowej (oczywiście można też zrobić swoją, ale mi już nie wystarczyło czasu).


Jeżeli, jak ja, uważacie, że nie ma świąt bez maku, może skusicie się na taki na chrupiącym kruchym cieście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty