poniedziałek, 24 grudnia 2018

Moje wypieki muffiny

Mini muffiny dyniowe obtoczone w cukrze cynamonowym to małe kawałki szczęścia - smakują jak małe pączusie! Błyskawicznie zniknęły z talerza. Szybkie do przygotowania, jeśli macie akurat w domu zapasy dyniowego puree. Pieczemy je w formie na mini. Jaka moze być przyczyna, tego, ze moje muffiny nigdy nie.


Wasze ulubione ciasteczka w wersji gigant! Babeczki są bardzo smaczne i prościutkie w przygotowaniu. Czy jest jakiś przepis by muffiny wyszły takie mokre jak np. Obłędne, słodziutkie, budyniowe w smaku mini serniczki z. Wspaniałe dyniowe muffiny z aromatem pomarańczowym i drobinkami czekolady! Mięciutkie, wilgotne, pachnące :-).


Szybkie do wykonania - jedyne co potrzebujecie przygotować wcześniej to puree z dyni, a może właśnie macie je w lodówce? Przepis na muffinki z czekoladą. Zwykłe, waniliowe muffinki z kawałkami czekolady. Uwielbiane przez dzieci. Proste i szybkie do przygotowania.


Moje wypieki muffiny

Ale jest tam mąka i mak,a tego też się nie łączy. A żółtko to przecież białko. Prawdziwa dieta nielaczenia wyklucza w ogole wypieki. Chyba,że kokoski z kokosu i białka, bo to białko.


Pani Doroto, dwa miesiące temu dostałam namiar na Pani blog Moje wypieki. Interesowały mnie muffiny, sporo szukałam - wreszcie znalazłam ale pieczenie odłożyłam w czasie. Kilka tygodni temu wróciłam z USA i tam po raz pierwszy jadłam muffiny. Były znakomite - pulchne, wyrośnięte, wilgotne. Najlepsze przepisy na mini wypieki: muffiny, muffinki, babeczki.


Wśród nich muffiny czekoladowe, marchewkowe, cytrynowe, jogurtowe, z owocami: śliwkami, malinami, porzeczkami i jagodami. Kruche babeczki z kremem i owocami, babeczki kajmakowe i makowe. Bardzo smaczne muffiny :-). Według najprostszego przepisu na muffinki przygotowanie ciastek nie zajmuje więcej niż pół godziny.


Dzięki temu miękkie babeczki to idealny pomysł na poczęstunek dla niezapowiedzianych gości. Justyna Pszczółka i Dorota Pszczółka – Habdas – siostry z góralskim rodowodem. Pasję do pieczenia wyssały z mlekiem matki. To jej zawdzięczają swoje pierwsze wypieki. Dziś, pochodzące z Beskidu Żywieckiego “Pszczółki” dzielą się zdobytą wiedzą na warsztatach cukierniczych w całym kraju.


Nie wiem, co w nich takiego było, ale wszystkim bardzo smakowały. Muffinki morelowo - kokosowe. Utrzymują bardzo długo świeżość i praktycznie są lepsze z każym dniem. To się zazwyczaj nie zdarza, prawda?


Czas na korzystanie z zapasów w naszych zamrażarkach. Choć jeszcze zziębnięte czerwone maliny wiszą na krzaczku w ogródku, od tygodni już ich nie zbieramy. Lżejsze” muffiny wychodzą z dodatkiem oleju, jeśli lubisz bardziej ciężkie, użyj w przepisie masła.


Moje wypieki muffiny

Składniki powinny mieć temperaturę pokojową. Tak naprawdę nie miałam ochoty na ciasto lodowe, miałam natomiast, i to bardzo, na te muffinki! Takiemu połączeniu smaków nie można się oprzeć :-).


Są wyjątkowo proste do zrobienia: według poniższej, bazowej receptury, wystarczy połączyć sypkie składniki z mokrymi, przełożyć masę do foremek i wstawić na ok. Idąc o krok dalej, można pokusić się o przygotowanie. Kategoria: muffiny, babeczki, mini wypieki. Mówiłam, pokochałam mini wypieki, jest na nie tyle możliwości, kroić nie trzeba, każdy ma swoją babeczkę dla siebie #128578; a i zawsze wychodzą!


Amerykańskie muffiny to przepis na szybki i prosty deser, który można przygotować bez dodatku jaj. Wystarczy połączyć i mokre składniki, tak aby w masie widać było grudki i przełożyć ciasto do zalotek. Grudki w cieście sprawiają, że babeczki są bardziej kruche i puszyste. Lista przepisów na moje wypieki muffiny z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować!


Ciasto powinno byc lejace ale i geste. Chcesz cieszyć się smakiem puszystych muffinów, nie rezygnując z diety? Zobacz wszystkie nasze smaki i kup swoje ulubione muffiny online! Najsłodszy blog w sieci. Tradycyjne polskie przepisy na słodkości - znane i lubiane.


Moje wypieki muffiny

Słodkości znane na całym świecie. Autorskie przepisy ze zdjęciami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty