poniedziałek, 31 grudnia 2018

Przepis na babeczki z kokosem

Przepis na babeczki z kokosem

Pamiętacie jak zamieściłam przepis na kruche korpusy do babeczek. Poniżej jakby kontynuacja tego przepisu. Zgodzicie się ze mną, że nie ma sensu jeść samych korpusów, więc musiało powstać do nich wypełnienie. Też dzisiaj zrobiłam, w związku z tym, że ostatnio zakupiłam dwie gazety ale pychotka z sylikonowymi foremkami to mam teraz cały czas ochotę piec babeczki i to już trzeci przepis z Twojej strony.


Ja przyozdobiłam je kremem z mascarpone i bitej śmietany, bo został mi jeszcze z wczorajszych czekoladowych babeczek. Muffinki kokosowe - DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Polecane przepisy Doradcy Smaku.


Dzisiaj zapraszam na pyszne kruche ciasto z kokosem i powidłami. Przepis godny polecania. Jego zaletą jest smak i szybki sposób przygotowania. Dodane przez mysz2w: Tylko o kuchni.


Przepis na babeczki z kokosem

Kruche babeczki z kokosem Mąkę posiekać z tłuszczem i dodać ubite na puch żółtka z cukrem, szybko zagnieść kruche jednolite ciasto. Włożyć do woreczka foliowego i dobrze schłodzić w lodówce przez godzinę. Jajka utrzeć z cukrem, dodać mąkę przesianą z proszkiem do pieczenia oraz śmietanę - na przemian.


Na samym końcu podzielić ciasto na dwie połowy, do części wmieszać kokos, do drugiej części mak. Piec na złoty kolor w temperaturze 1st. Nie są kruche, raczej mięsiste, nie za słodkie, ale zdecydowanie bardzo bardzo kokosowe. Szczególnie polecam je miłośnikom małych wypieków z wiórkami kokosowymi. Zapraszam też po inne moje przepisy na babeczki i muffinki.


Każda, absolutnie każda część składowa babeczek jest pyszna, a kiedy przebijacie się widelczykiem przez wszystkie warstwy i próbujecie ich razem - smakują po prostu niebiańsko. Lista przepisów na muffinki z kokosem z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Owsiane babeczki z kokosem Mocno kokosowe, puszyste babeczki owsiane z dodatkiem musu truskawkowego.


Twaróg zmiksować z truskawkami. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Zobacz, jak przygotować sprawdzony przepis na Muffiny bananowe z kokosem. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem.


Taki mi, i nie tylko mi, posmakowało ciasto z rabarbarem i kokosem, że postanowiłam powtórzyć to połączenie i zrobiłam babeczki z rabarbarem. Wyszły pyszne, wilgotne w środku, lekko kwaskowate z aromatem kokosa. Dodanie wiórek kokosowych było świetnym pomysłem i tak się zastanawiam czy nie spróbować nie zrobić ich w wersji jeszcze bardziej ekskluzywnej, a mianowicie z kremem.


Zapisz przepis w ulubionych. Nie mialam dzemu malinowego i dalam w zamian dodatkowa porcje malin…, a co wazne dla mnie, to kolejny przepis do zrobienia z coreczka:) pozdrawiam serdecznie i dziekuje za super przepis. Podziel się na facebooku. Upiecz swoim bliskim ciasta, ciasteczka i babeczki z dodatkiem kokosu. Babeczki sa wspaniale w smaku, takie delikatne …. Sernik z żelką kokosową.


Pięknie wygląda i obłędnie smakuje. Przygotuj sernik w nowej odsłonie. Słodkie bułeczki z kokosowo-żurawinowym nadzieniem. Szpinak przebieramy i dokładnie płuczemy.


Dolewamy olej i sok z cytryny. Do drugiego naczynia przesiewamy mąkę z proszkiem do pieczenia. Dosypujemy cukier i wiórki kokosowe. Do wszystkich suchych składników wlewamy masę szpinakową i dokładnie mieszamy.


Płatki owsiane z kokosem zmielić w malakserze. Jabłka obrać i 150g zetrzeć na drobnej tarce, a 100g pokroić w drobną kostkę. Jajka wymieszać z jabłkiem, miodem, sokiem z cytryny. Dodać zmielone płatki, sól oraz sodę.


Wymyśliłam taki przepis i są pyszne! Na drugie śniadanie do pracy akurat, albo na przekąskę w domu. Mnie namówił mąż a ja namawiam Was. Smakuje a całość jest dużo zdrowsza. Mogą być dodatkiem do kawy lub propozycją na podwieczorek dla najmłodszych.


Warto zadbać o siebie i swoich najbliższych. Podczas swiat mielismy kilkoro gosci. Sporym powodzeniem cieszyly sie babeczki z kokosem i czekolada. Błyskawiczne do przygotowania babeczki kokosowe z malinami.


Maślane ciasto przełamane kwaśnymi malinami. Gęste i wilgotne, długo pozostaje świeże. Składniki mieszamy łyżką jak w brownies.


Eksperymentalnie dodałam mąkę ziemniaczaną, dzięki temu babeczki mają nieco inny i niepowtarzalny smak. Sprawdzony przepis na muffiny z kokosem od MniamMniam. Smacznie, szybko i tanio.


Gotuj razem z nami krok po kroku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty