wtorek, 11 grudnia 2018

Makowiec na kruchym spodzie

Makowiec na kruchym spodzie

Najlepszy makowiec na kruchym spodzie , z lukrową dekoracją z kandyzowanej skórki pomarańczowej. U mnie pojawił się na stole świątecznym, do przepisu bardzo chętnie wrócę w przyszłości :-). Idealnie wilgotny, mięsisty, bezproblemowy w pieczeniu.


Makowiec na cieście kruchym. Kruche i maślane ciasto z wilgotną masą makową z dodatkiem orzechów i żurawiny. Ta wersja będzie też o wiele bardziej przyjazna smakoszom, którzy nad rozgryzanie ciasta przedkładają delektowanie się masą. Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową.


Dla mnie taki makowiec kojarzy się z makowcami z cukierni, tylko, że w domowej wersji warstwa makowa jest przepyszna. Ja zawsze dodaję prócz (lub całkiem zastępując cukier) mió dobry miód nadaje masie makowej takiego. Kruche ciasto przełożone domową masą makową z dużą ilością bakalii i słodki lukier tworzą razem przepyszne połączenie.


Wykonanie go jest troszkę czasochłonne, ale dla takiego efektu końcowego warto! Składniki na ciasto kruche: 500g mąki tortowej 125g cukru pudru 300g zimnego masła 4. Wybór należy do ciebie, a obie wersje będą równie dobre. Ten makowiec to perełka wśród ciasta i moja propozycja na tegoroczne Święta Bożego Narodzenia. Uwaga: u mnie ciasto wyszło dosyć wysokie, ale użyłam blaszki 24×cm.


Prosty w wykonaniu, bo skorzystałam z gotowej masy makowej (oczywiście można też zrobić swoją, ale mi już nie wystarczyło czasu). Smaczny makowiec na kruchym cieście. Musi pojawić się na świątecznym stole.


Składniki: 5g mąki, 2g masła, 1g cukru, jaja, łyżki śmietany, łyżeczki proszku do pieczenia, masa makowa:, 4g maku, jajka, 1g cukru, łyżki miodu, łyżeczka proszku do pieczenia, łyżka skórki pomarańczowej, łyżeczka. Przepis na makowiec na kruchym cieście z kruszonką. Wilgotna masa makowa z bakaliami na maślanym, kruchym spodzie, pokryta chrupiąca kruszonką. Taki makowiec to tradycyjne, świąteczne ciasto nie tylko na Boże Narodzenie.


Zapraszam na makowiec na maślanym kruchym cieście z delikatną bezą. Desery Brzoskwiniowy sernik na kruchym spodzie. Sero makowiec na kruchym spodzie. Mam dla Was kolejną propozycję na ciasto świąteczne – sero makowiec na kruchym spodzie , czyli ciasto zarówno dla wielbicieli makowców jak i sernikożerców #128578; Jak dla mnie jest to strzał w dziesiątkę na święta, bo trafia w gusta wielu osób i zawsze szybko znika.


Makowiec na kruchym spodzie

Po zrobieniu kruchego ciasta na żółtkach zazwyczaj zostają nam nadmiarowe białka – tutaj zamieniają się one w chrupiącą bezową skorupkę. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na makowiec na kruchym spodzie. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Przepisy Magdy.


MAKOWIEC NA KRUCHYM CIEŚCIE – cudowne wzorki powodują, że jest jeszcze ładniejszy i lepiej prezentuje się na stole. Nieporównywalnie prostszy i szybszy do przygotowania niż tradycyjny zawijany z ciasta drożdżowego. Zadowoli wszystkich wielbicieli ciast z makiem. Przygotowany na pysznym, bardzo kruchym spodzie z gotowego mielonego maku, także odpada żmudna praca z gotowaniem i mieleniem maku.


Poza tym jest to makowiec last minute, więc jeśli nie macie czasu zagniatać ciasta drożdżowego na struclę makową, to dzisiejsze ciasto jest idealnym rozwiązaniem. Pyszny makowiec na kruchym cieście to świetna alternatywa dla tych, którzy mają kłopoty z ciastem drożdżowym lub upieczeniem biszkoptowej rolady. Szybki makowiec na kruchym cieście przygotowanie ciasta Zagniecione ciasto powinno byc elastyczne i miekkie. Ciasto kruche: Obie mąki przesiewamy z proszkiem do pieczenia. Wszystkie składniki na kruche ciasto szybko zagniatamy.


Z ciasta formujemy kulę, którą owijamy w folię i wstawiamy do lodówki na h. Szukasz wypieku, który doskonale sprawdzi się zarówno podczas rodzinnych uroczystości, jak i jako dodatek do popołudniowej kawy? W takim razie koniecznie wypróbuj przepis na kruchy placek z makiem. Mak zalej gorącą wodą lub mlekiem i odstaw na całą noc. Następnie odcedź go i przepuść dwa razy przez. Moje życie na kruchym spodzie.


Wyświetl mój pełny profil. Chlebowy duet: Gospodarne Szczęście. Chleb na zakwasie z San Francisco lata temu Jest znowu. Kopiowanie i rozpowszechnianie wymaga mojej zgody.


Zdjęcia i teksty są mojego autorstwa. Nie zgadzam sie na ich kopiowanie oraz rozpowszechnianie. Dodatek masy makowej sprawił, że jego smak kojarzy się wigilijnie. To makowiec, który lubię najbardziej. Mało ciasta, dużo wilgotnego dobrze przyprawionego maku, miękki lukier, makowiec doskonały.


Wigilia i Święta za pasem, czas goni, a ja czuję stres nie zdążenia ze wszystkim, co zaplanowałam, a nie odhaczenie wszystkich punktów na liście, to rodzi ogromną frustrację.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty