poniedziałek, 1 lipca 2019

Wysoki biszkopt na tort

W końcu znalazłam idealny przepis na biszkopt na tor t. Ciasto jest pu szyste, pulchne, świetnie wyrasta i łatwo je przekroić na cztery, a nawe t pięć cienkich blató w. Ni e może się nie udać, o zakalcu nie ma mowy. Ciasta wyszło bardzo dużo, ubijalam mikserem planetarnym. Podczas pieczenia temp 1stopni, biszkopt wyrósł ponad formę najbardziej brzegami, środek nie bardzo chciał urosnąć. Po rzuceniu biszkopem pojawiły się pęknięcia i się zapadł. Prezentuję biszkopt, który można nazwać idealnym.


Jest puszysty, wysoki i prosty - co jest niewątpliwym atutem przy krojeniu go na tort. Rośnie bez proszku do pieczenia. Cała tajemnica tego cuda tkwi w. JAK UPIEC PUSZYSTY BISZKOPT – ZASADY WYPIEKU. Najlepiej jeśli wszystkie składniki na biszkopt mają temperaturę pokojową.


Jedynym ustępstwem są tutaj białka. Jeśli są zimne szybciej się ubijają. Wysoki biszkopt idealny na tort 417.


Znaleźć przepis na wysoki biszkopt idealny na tort to nie taka prosta sprawa. Długo szukałam odpowiedniego przepisu i chociaż przetestowałam wiele bardzo dobrych to żaden nie był idealny - a to odrobi Zobacz więcej. Robię tort urodzinowy dla teścia i pomyslalam o jednej warstwie o kokosowym smaku. Wymyśliłam sobie wafelki princesse pokruszone w malakserze Plus roztopioną białe czekolada Plus kilka łyżek bitej śmietany.


Ten biszkopt udaje się zawsze i każdemu. Jest wysoki, sprężysty i bardzo smaczny. Idealnie nadaję się jako baza na tort urodzinowy lub inny. Dodane przez agulamw: Tylko o kuchni. Hej może za mało ubijasz pianę z białek lub za dużo mąki dodajesz.


Spróbuj zrobić z mojego przepisu biszkopt,mi zawsze wychodzi,jest duży(wysoki)-przepis na biszkopt z ptasim mleczkiem w moich przepisach. Wiesz dobrze jest też dodać trochę. Ciasto pieczesz bez użycia proszku do pieczenia.


To mój najlepszy i sprawdzony przepis na biszkopt do tortów. Biszkopt do tortu wychodzi wysoki i puszysty. To idealny przepis na biszkopt przekładany. Popularny jest również biszkopt na tort prostokątny.


Zaczynam od przepisu na biszkopt idealny, a w innych wpisach znajdziecie kilka propozycji na wykorzystanie biszkoptu. Szczególnie polecam tort z mango i kremem kokosowym, czy też biszkopt z musem truskawkowym. Dla tych, którzy nie tolerują glutenu mam również wersję biszkoptu bezglutenowego z opcją bez jajek kurzych! Najwyższy jaki zrobiłam to był ok 20cm.


Każda kucharka ma swój sprawdzony przepis na idealny biszkopt. Desery Najlepszy, puszysty, mega aksamitny i nieopadający biszkopt na tort. Zebrałam własne doświadczenia i zrobiłam swój własny. Przepis z bloga Wszystko Smaczne. Właśnie wyjęłam biszkopt z rantu – robiłam dokładnie wg tego przepisu.


Czyli po 30- minutach - bo tak jest w przepisie na biszkopt Pani Doroty z Moich Wypieków, sprawdzałam patyczkiem czy biszkopt jest suchy w środku. Mój biszkopt piekł się min w 1stopniach z termoobiegiem. Nie :) Moje wcześniejsze zdjęcia pokazują biszkopt robiony ręcznym mikserem (chyba najtańszy dostępny na rynku Zelmer). Poniżej przedstawiam dwa warianty: pierwszy wariant to biszkopt z czterech jaj, który po przekrojeniu na pół daje dwa blaty, a drugi wariant to biszkopt, ale z sześciu jaj, który można przekroić na trzy blaty. Pierwszy raz piekłam biszkopt.


W sumie nie wiem co się stało, ale podczas pieczenia ładnie mi wyrósł, ponad formę, a potem opadł do polowy. Całe szczęście, na tyle był jeszcze wysoki, że dalo się go przekroić na pół, natomiast stało się też coś dziwnego, góra się zwęziła, nie wiem jak to opisać. Piekłam już raz taki biszkopt,nie wiem dokładnie czy z tego przepisu,ale mi nie wyszedł ,jednak jestem zawzięta i uważam ,że do razy sztuka. Mąka dodawana do masy jajecznej powinna być uprzednio przesiana.


Nie tylko ułatwi to równomierne rozprowadzanie jej, ale też sprawi, że biszkopt będzie bardziej puszysty. Delikatny, puszysty i wysoki, w sam raz na tort. Doskonały także do ciast z owocami i galaretką.


Pod koniec ubijania dodawać cukier, dalej ubijając. Dodawać po kolei żółtka, nadal ubijając. Mąki wymieszać, przesiać i delikatnie wmieszać do ciasta. Wyłożyć ciasto do formy (prostokątnej - tej dużej).


Do krojenia używam noża strunowego, dzięki czemu nie mam poszarpanych blatów. Cukier dodajemy do sztywnej piany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty