wtorek, 23 lipca 2019

Zupa marchewkowa

Doprawiona kurkumą i - delikatnie - przyprawą curry. Dzięki temu chętnie zjadana również przez dzieci, najlepiej z chrupiącymi grzankami. Zupa marchewkowa Wczoraj na stole pojawiła się zupa marchewkowa. Zupa krem marchewkowa z serkiem camembert lub brie.


Prosta i pyszna zupa krem marchewkowa. Aromatyczna i pyszna zupa marchewkowa - dodatek masła migdałowego jest zaskakujący i bardzo apetyczny. Przepis pochodzi z książki Zdrowe gotowanie by Ann Anny Lewandowskiej. Poza tym jest bardzo zdrowa i smaczna.


Przepis na zupę marchewkową: Gęsta warzywna zupa to idealny pomysł, gdy masz. Czy moderacja, to praca ? Dodane przez WZ-tek w: Na każdy temat. Witam serdecznie Dziewczyny na Nowym Smakerze!


Zupa marchewkowa

Sprawdzone przepisy na zupa marchewkowa. Znajdź przepis na zupa marchewkowa w Ugotuj. Przygotowanie dania zupa marchewkowa fit - ale i tak najlepsza na świecie :) Marchewkę obierz, opłucz, pokrój na drobną kostkę.


Obrane ząbki czosnku pokrój na cienkie plasterki. Najważniejsze są marchewki. Przydadzą się też cebula, czosnek i aromatyczne przyprawy. Wszystko miałam w domowej spiżarce nawet po urlopie, więc zupę zrobiłam z przyjemnością. Na patelni rozgrzej oliwę z oliwek.


Zupa marchewkowa

Na tłuszcz wrzuć posiekaną cebulę, czosnek, chili oraz imbir – smaż 2-minuty. Marchew umyj, obierz i pokrój w plasterki, następnie dodaj na patelnie do pozostałych składników. Czosnek i cebulę obierz, umyj i posiekaj, po czym wrzuć na rozgrzaną patelnię i podsmażaj do momentu, aż się zeszklą.


Resztę warzyw obierz, umyj, pokrój w większą kostkę i wrzuć do gorącego bulionu z warzyw. Gotuj, póki nie będą półmiękkie. Wydaje się, że przepis ten całkowicie wyginął i odszedł w zapomnieie, a szkoda, bo zupa marchewkowa , jest oryginalnym, pełnym witamin i lekkostrawnym pomysłem na obiad. Pyszne warzywa korzeniowe. Zimą, gdy nie możemy narzekać na nadmiar świeżych warzyw, warto sięgnąć po warzywa korzeniowe.


Na oliwie zeszkliłam posiekaną cebulę i czosnek. Przyznam się, że ja siekam dość niedbale, to wszystko i tak ma być zmiksowane. Dodałam posiekany imbir - nie trę go, bo to dla mnie strata czasu, najważniejsze to pokroić na plasterki w poprzek włosków, on się potem ładnie zmiksuje. Sposób przygotowania przepisu: zupa marchewkowa. DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź.


Po zapisaniu się do naszego newslettera otrzymasz za darmo - dniowe menu, program na mocny brzuch oraz program na sexy pośladki i smukłe uda. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Zupa dyniowo-marchewkowa to mój listopadowy hit. Słodka marchew, słony sos sojowy, kwaśna limonka, ostre imbir i chili, korzenna kolendra, gorzki kumin, łagodne mleko kokosowe – jest tu wszystko, a smaki doskonale się równoważą. Nigdy wcześniej nie jadłam tej zupy.


Zupa marchewkowa

U mnie w domu nie gotowało się marchewkowej, ale jak tylko zobaczyłam przepis u Blue_megi (z blogu Rogalik) od razu wiedziałam, że muszę ją popełnić. Zupa jest naprawdę mocno rozgrzewająca. Niezwykle prosta zupa marchewkowa.


Reguluje pracę jelit, chroni skórę, zawiera szereg witamin. Dodatkowo nie istnieje chyba sklep w Polsce, w którym nie można zakupić marchewki w atrakcyjnej cenie. Oto jak możesz poprawić swoje zdrowie i schudnąć, zapisz się na darmowy 3-DNIOWY WITALNY DETOKS Ten mały trik pozwoli Ci zdrowo jeść każdego dnia.


Rozgrzewa i chroni przed przeziębieniem i wirusami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty