piątek, 5 lipca 2019

Przepis na muffinki z jogurtem

Przepis na muffinki z jogurtem

Muffinki jogurtowe to taki klasyk. Jeden z najbardziej podstawowych przepisów na muffinki. Ja korzystam z przepisu Nigelli Lawson, jedyne co zmieniłam to zastosowałam odrobinę większe proporcje, aby wychodziła cała blacha muffinów.


Bo przepis jest świetny. Dodane przez lamiaw: Tylko o kuchni. To jedna z moich propozycji na ciasta. Jasne tylko wysmaruj masłem :) Był tu gdzieś fajny przepis na muffinki z masą kokosową albo taki na waniliowo-kawowe. Durszlak MUFFINY - przepis podstawowy.


Lista przepisów na muffinki z jogurtem naturalnym z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Niezawodny przepis i do tego robi się błyskawicznie! Zawsze używam miksera, nawet ja nie ma o nim mowy w przepisie (no oczywiście poza łączeniem piany z białek z reszta ciasta - to zawsze łopatką), zawsze piekę z MW i nigdy mi z tych przepisów nie wyszedł zakalec :) jedyne ciasto jakie mi nie wychodzi, to półkruche z rabarbarem lub jabłkami z przepisu hoho, jeszcze od mojej babci. Proste muffinki które możesz przygotować szybko w domu.


Bazowa receptura na muffiny, którą można wzbogacać o dodatkowe składniki i upiec muffinki z owocami, z bakaliami, polewą. Przepis podstawowy na muffiny. Następnie przełóż masę do połowy wysokości papilotek. Piecz muffinki do momentu, aż nabiorą złocistego koloru.


Na koniec przygotuj lukier, łącząc cukier puder, wodę i sok z cytryny. Na ostudzonych muffinkach zrób kropki z lukru i nie czekając, jak zgęstnieje, umieść w nich borówki amerykańskie lub maliny. Moich Wypieków można piec w formie mini? Chciałabym upiec i zaserwować kilka rodzajów takich mini babeczek. Czy da się ewentualnie wykorzystać przepis bazowy, podzielić ciasto i dodać np.


Przepis na muffinki z jogurtem

Proste, mocno wilgotne muffinki z kawałkami jabłek. Glutenowe, czy nie obie wersje są bardzo smaczne. Najchętniej białą czekoladę i maliny, truskawki i kruszonkę oraz skórkę z cytryny lub pomarańczy. Niektóre z nich zamieściłam już na blogu. Po wyłożeniu ciasta na ½ wysokości foremki, uzupełnij każdą babeczkę łyżeczką jogurtu naturalnego lub owocowego, a na wierzch wylej jeszcze łyżkę ciasta i piecz w standardowy sposób.


Są bardzo łatwe w przygotowaniu i uwielbiane przez dzieci, szczególnie jeśli zrobisz wersję z kolorowymi dekoracjami. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na muffinki z jogurtem. Jogurtowe muffinki z brzoskwiniami Smaczne, błyskawiczne do wykonania jogurtowe babeczki nadziane brzoskwiniami z puszki. Niezwykle długo zachowują świeżość.


Koniecznie musicie ich spróbować :). Najlepszy przepis na muffiny cytrynowe. W drugiej misce rozmieszać jajka z jogurtem lub kefirem lub maślanką oraz roztopionym i ostudzonym masłem lub olejem roślinnym. Pewnie niejeden z Was piekł już Murzynka.


Tym razem przygotowałam muffinki z ciasta na murzynka. Możemy dodawać świeże lub suszone owoce, każde będą pasować znakomicie. Sprawdź składniki i instrukcje na KuchniaLidla. Mają idealną konsystencję i są słodkie w sam raz.


Przepis na muffinki z jogurtem

Do tej pory robiłam muffinki marchewkowe z przepisu gdzie należało użyć jakieś kosmiczne ilości oleju! Przez to były tłuste i zamulające (a raz to nawet wypłynął mi z nich cały olej) =P Cieszę się, że trafiłam na ten. Wystarczy tylko kilka prostych składników. Jedną z najpopularniejszych wersji są muffinki czekoladowe.


Ten przepis na kakaowe muffinki stanie się stałym punktem Waszych przyjęć. Babeczki są sycące, słodkie i przede wszystkim niezwykle smaczne. Pokochają je i młodzi i starzy, a kakaowy aromat jeszcze długo będzie utrzymywał się w Waszej kuchni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty