środa, 5 listopada 2014

Przepis na omlet z parówką

Różnorodne dodatki sprawiają, że walory smakowe ciągle się zmieniają i zaskakują. Dodatkowo omlet jest niezwykle pożywny, dzięki czemu nabierzemy siły na resztę dnia. Jestem wielką fanką omletów na śniadanie. Jeśli mam chwilę czasu rano, to chętnie serwuję sobie omlet z różnymi dodatkami, w zależności od tego co mam akurat w lodówce. Omlet :) podaję przepis za moją córką, która zrobiła nam przepyszne śniadanie.


Omlet był puszysty , lekki jak piórko i do tego zniknął z talerzy nawet tych co nie przepadają za omletami :). DODAJ PRZEPIS DODAJ PORAD. Jest to szybkie danie obiadowe lub kolacyjne. Moje wnuczki bardzo je lubią. Na patelni rozgrzewamy masło, omlet będzie smaczny i pachnacy.


Do miski wbijamy jajka, dodajemy makę,mleko,sól,pieprzi wszystko dokładnie roztrzepujemy. Na usmażony omlet kładziemy ser i parówkę i przekrywamy wszystko drugą częścią. Omlet serwujemy na goraco z różnymi dodatkami np. Jajka i parówki to takie produkty, które dzieci uwielbiają. Z kolei ja uwielbiam omlet z pomidorami, jak dla mnie połączenie jajek Zobacz więcej.


Przepis na omlet z parówką

DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Omlet na słono z parówką posmakuje Twojemu dziecku. Zapisz przepis w ulubionych.


W dniu dzisiejszym proponuję na śniadanie szybki, łatwy i pyszny omlet. Każdy może dodać to co lubi najbardziej. Ja przygotowałam go z parówką i żółtym serem. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na omlet z parówką i serem.


Lekki omlet z parówką i żółtym serem Jajka są jednym z najzdrowszych pokarmów jakie może przyjmować człowiek. Mają w sobie mnóstwo witamin i minerałów. Dzisiaj przepis na wspaniałą aromatyczną kaczkę z jabłkami i żurawiną. Sama kaczka nie wymaga dużej pracy przy przygotowaniu. Dodać mleko, sól, pieprz i starty ser.


Kiedy parówki, papryka i cebulka będą gotowe wrzucić do masy jajecznej i razem z nią połączyć. Na rozgrzaną patelnię wylać omlet i smażyć go na bardzo małym ogniu na rumiany kolor. Podawać z sosem pomidorowym lub. Wyszukaj też inne przepisy za pomocą wyszukiwarki przepisów.


Przepis na omlet z parówką

Przepisy z kategorii jajka i parowki. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Naleśniki z parówką i żółtym serem. Omlet z żółtym serem na śniadanie, obiad lub kolację. Sałata ze śmietaną i szczypiorkiem – tradycyjny przepis.


Moim zdaniem najprostsze przepisy sa najlepsze. Dzis pazdziernika, zatem wszyscy wielbiciele makaronu obchodza swoj. Omlet idealny na śniadanie lub jako przekąska w ciągu dnia. Najlepsze przepisy kulinarne w sieci.


Ziołowy omlet z parówką i almettą – min. Dodaj przepis Zobacz wszystkie hity. Stopień trudności Bardzo łatwy Składniki: jajka. Parówka drobiowa Morliny.


Pomidorki pokroić w plasterki. Miałam dużo wątpliwości, do której kategorii zaliczyć ten przepis. Przecież jak powszechnie wiadomo parówka mięsem nie jest.


Przepis na omlet z parówką

Pomimo tego zaliczyłam je do dań mięsnych (mam nadzieje, że mi wybaczycie ;) ). Może z czasem zmienię trochę układ kategorii i pojawi się np. Zapiekaj pod przykryciem do czasu, aż omlet się zetnie. Prosty przepis na naleśniki z serem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty