piątek, 21 listopada 2014

Babeczki jasne

Proste babeczki waniliowe to najprostszy i zarazem jeden z moich ulubionych przepisów – widać to z resztą po tym, jak często znajdziecie go na stronie w najróżniejszych odsłonach (np. w wersji czekoladowej lub z budyniem). W zależności od fantazji, dostępnych produktów lub czasu można z niego przygotować słodką przekąskę „na szybko” lub eleganckie babeczki na przyjęcie. Jasne winogrona z działki zebrane, trzeba więc było coś z nich zrobić.


Babeczki jasne

Długo się nie zastanawialiśmy – pierwsze wino z serii „Procentowe Jakugotujesz” już bulgoc Zobacz więcej. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Bettycook. Takie babeczki zawsze kupowałam w cukierni ale od pewnego czasu robię je w domu. Przepis na proste babeczki czekoladowe to bliźniacza wersja babeczek waniliowych, oprócz gorzkiego kakao warto dodać do nich małe kawałki czekolady lub czekoladowe dropsy. Podobnie jak w przypadku innych przepisów podstawowych również ten można wzbogacić kremem (jak np. babeczki cappuccino), nadzieniem z owoców, wymyślną dekoracją (np. w babeczkach na urodziny) lub.


Przepisy na babeczki jasne w wyszukiwarce kulinarnej - przynajmniej 1idealnych przepisów na babeczki jasne. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Najlepsze przepisy na mini wypieki: muffiny, muffinki, babeczki.


Pieczone w formie na muffiny smaczne małe deserki, idealne na przyjęcia, imprezy, spotkania ze znajomymi jak i na dziecięce uroczystości. Wśród nich muffiny czekoladowe, marchewkowe, cytrynowe, jogurtowe, z owocami: śliwkami, malinami, porzeczkami i jagodami. Kruche babeczki z kremem i owocami, babeczki kajmakowe i makowe. Pyszne i polecam :) min łatwe tanie.


Zupy Zupa krem z jasnych warzyw. Ziemniaki, cukinia, seler i cebula to warzywa, które razem połączone tworzą wyjątkowy smak ;). Wszystkie składniki wymieszałam i zarobiłam ciasto.


Babeczki jasne

Wstawiłam do lodówki na 2-godziny. Schłodzone ciasto rozwałkowałam i za pomocą kubka wycięłam kółka, którymi wykleiłam foremki babeczek. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na muffiny na dwa smaki jasne i ciemne. Robię te babeczki po raz kolejny – idealny sprawdzony sposób na zadowolonych gości i brak nerwów. Jeśli chodzi o wypieki jestem w tym temacie słabeuszem (lubię gotować, ale pieczenie jakoś często mi nie wychodzi i bardzo się demotywuję…. aczkolwiek co jakiś czas podchodzę na nowo do tematu) – przy tych babeczkach pozwalam sobie już eksperymentować ! Wiemy, że często chcecie dzielić nasze receptury z innymi.


Wyślij wiadomość e-mail do swoich kolegów i zainspiruj także ich! Nie tylko doskonale smakują, ale również stanowią piękną ozdobę stołu. Muffiny to proste babeczki wypiekane w tzw. Dają nieskończenie wiele możliwości kulinarnych - mogą być podawane na słodko lub w wersji wytrawnej. Szczególnie popularne w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, choć polskie łasuchy wcale nie ustępują tym zza granicy!


Ciasto przyjemne w odbiorze, delikatne, jednak dla mnie ma dość niewyrazisty smak- radziłbym dodać trochę więcej cukru albo jakiś aromat. Babeczki naprawdę spore i pięknie wyglądają. Upiekłam wspaniałe czekoladowe babeczki, jedne z najlepszych jakie jadłam. Fantastycznie smakują czekoladą i pięknie pachną.


Na drugi dzień nadal świetnie smakują, są wilgotne, nie za słodkie, idealne. Tak, tak, wiemy, babeczki kojarzą się przecież z deserem:) Jasne, ale odpowiednio przygotowana muffinka, może być również wartościowym śniadaniem. Jasne i ciemne No tak, środa popielcowa, ścisły post. Ja wybieram się do koleżanki i zapytałam grzecznie, czy dziś pości, czy też zrobić coś dobrego.


Czasami fajnie jest zrobić takie babeczki i dobrze się je wykonuje, gdyż nie są czasochłonne. Same w sobie nie za słodkie, ale polewa z czekolady dodaje słodyczy i podkreśla smak jagód. Dziękuję za świetny przepis! Robi się je błyskawicznie i wychodzą przepyszne. Często pokazuję Wam dekorację muffinek, babeczek, cupcakes, ale żebyście nie musieli szukać, to dzisiaj najlepszy, bazowy przepis na muffiny.


Jest jeszcze lepszy niż poprzedni, bo babeczki wychodzą mięciutkie i delikatne. Do środka możecie wrzucać ulubione dodatki, a nawet za jednym razem zrobić każdą babeczkę inną. Według najprostszego przepisu na muffinki przygotowanie ciastek nie zajmuje więcej niż pół godziny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty