piątek, 6 lutego 2015

Śmietankowe babeczki

Śmietankowe babeczki

Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Proste babeczki waniliowe to najprostszy i zarazem jeden z moich ulubionych przepisów – widać to z resztą po tym, jak często znajdziecie go na stronie w najróżniejszych odsłonach (np. w wersji czekoladowej lub z budyniem). W zależności od fantazji, dostępnych produktów lub czasu można z niego przygotować słodką przekąskę „na szybko” lub eleganckie babeczki na przyjęcie. Czekoladowo- śmietankowe babeczki to deser doskonały na weeken który możecie przygotować z dziećmi.


Śmietankowe babeczki

Moim zdaniem te czekoladowe babeczki to nie mają sobie równych. Co ciekawe, właśnie takie babeczki przygotowywała moja babcia mi gdy byłam mała. Dopiero nie dawno znalazłam właśnie ten przepis i postanowiłam się z wami nim. Proporcje na babeczek.


Babeczki śmietankowe a może waniliowe. Z podanych składników zagniotłam ciasto, przy czym żółtka dodałam na końcu. Uformowałam w kulę i wstawiłam do lodówki. Przepisy z kategorii śmietankowe babeczki.


Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Wyszły pyszne, kruchutkie, lepsze niż niejedne z cukierni. Do wypełnienia można użyć gotowego budyniu a można zrobić go samemu. Robiłam w małych i większych foremkach, ale w tych małych wyglądają bardziej wdzięcznie. Muffiny śmietankowe - DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź.


Wielkanocna babeczki Ewy Wachowicz. Mikserem miksujemy jajka. Wsypujemy pół porcji mąki (szklankę) i proszek do pieczenia.


Śmietankowe babeczki

Kolejno dodajemy porcję śmietany, oraz kolejną szklankę mąki. Wszystko wszystko miksujemy ze sobą. Do części dodajemy mak, a do drugiej. Mini babeczki pieczemy przez około minut. Jeśli użyjecie większej foremki to wydłużcie trochę czas pieczenie, przed wyjęciem z piekarnika babeczki sprawdźcie patyczkiem do szaszłyków, jeśli po wyjęciu jest suchy bez śladów ciasta to znaczy, że są gotowe.


Po upieczeniu wyjmujemy babeczki z foremek. Foremki na babeczki smarujemy masłem i obsypujemy bułką tartą. Ciasto chłodzimy w lodówce przez dwie godziny. Wałkujemy i wylepiamy dno i boki foremek. Zmieniony jest jedynie krem.


Na deser - babeczki śmietankowe. INFO Jeśli nie widziałeś programu na żywo, chcesz lepiej prześledzić przepis lub chcesz gotować z Ewą na żywo - zobacz odcinek na ipla. W przygotowaniu przypominają muffiny, gdyż nie wymagają użycia miksera, zrezygnowałam jednak z papilotek i upiekłam je w wysmarowanej tłuszczem i oprószonej mąką formie na muffiny. Z rozpływającego się w ustach ciasta i delikatnego kremu śmietankowo waniliowego, są tak delikatne i wprost rozpływają się w ustach!


Ostatnio próbowałam także zrobić lody śmietankowe, ale niestety wyszły jak lody bananowe z aromatami oraz były strasznie słodkie. Napisano, że do masy należy dodać łyżeczek cukru pudru (osobiście byłam bardzo zdziwiona, ale stwierdziłam, że osoba pisząca tego bloga lepiej się ode mnie zna). Masło ukręcamy minutę następnie dodajemy cukier, aromat i ciągle ukręcamy, dodajemy po białku ukręcając nadal na puszystą masę, następnie dodajemy stopniowo mieszankę makową, ukręcamy do połączenia składników. Zagotować mleko z cukrem waniliowym i wlewać powoli do żółtek,ciągle mieszając. Ubijać masę na parze ,aż zgęstnieje.


Podobnie jak w przypadku innych przepisów podstawowych również ten można wzbogacić kremem (jak np. babeczki cappuccino), nadzieniem z owoców, wymyślną dekoracją (np. w babeczkach na urodziny) lub. Te maleństwa to dobry sposób na wykorzystanie białek, zawierają w sobie mąkę owsianą, więc nie tylko są smaczne ale i zdrowe. Można je przygotować w różnych aromatach, zamiast wanilii dodać aromat rumowy, bądź cytrynowy.


Sery i masło śmietankowe babeczki dla: przepis ze zdjęciem. Kilka przepisów na krem posypką Cupcakes — torcik z kapelusza, zwany także cup cake. Deser, Dom, Recepty, Tort.


Cap Creme może być różnych kolorów, niezwykłych smaków i mają różne wzory. Oto kilka prostych receptur są bardzo smaczne krem babeczki do kapeluszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty