poniedziałek, 20 lutego 2017

Przepis na domowy pasztet

Ten przepis jest super, ale często także robię zapiekany pasztet wegetariański, z cieciorki, soczewicy oraz całego mnóstwa innych dodatków. W zasadzie można dodać wszystko, co ma się pod ręką. Najlepszy pasztet robi mama mojego męża. Klasyczny, prawdziwy, pachnący, o idealnej konsystencji i wspaniałym smaku.


Podzielę się tym sekretnym przepisem, na pewno wielu z niego skorzysta w okresie przedświątecznym. Zapewniam, że tego pasztetu nikt się nie powstydzi. U mojej mamy i babci była tradycja, że pasztet domowy powstawał zawsze z okazji świąt, rodzinnych spotkań, uroczystości czy większych imprez.


Pasztet domowy Zapraszam dzisiaj na pasztet domowy. Po kilku godzinach pasztet jest gotowy do spożycia :) Smacznego! Bardzo dokładny opis i zdjęcia krok po kroku pomogą Ci zrobić pyszny i bardzo zdrowy pasztet drobiowy dla Twoich dzieci i całej rodziny. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem.


Przepis na domowy pasztet

Kilku osobom obiecałam przepis na domowy pasztet , ale jakoś się nie składało, bo choć przepis miałam napisany już dawno to ciągle zapominałam o zdjęciach. Ale dziś już je mam – zrobiłam na świątecznym stole i mogę się podzielić przepisem. Pewnie teraz nikt pasztetu piec nie będzie, ale może za jakiś czas przepis się przyda.


W czym tkwi sekret pasztetu idealnego? Jak zrobić domowy, pyszny pasztet? Mamy przepis na pasztet idealny! Historyczną krainą pasztetu, a w zasadzie pâté, jest. Kliknij, aby zobaczyć przepis.


Do pasztetu dodałam mięso wieprzowe i drobiowe. Domowy pasztet nadaje się na świąteczny stół, ale też do codziennych kanapek. Oto sprawdzony przepis na przepyszny pasztet domowy, przekazywany w mojej rodzinie z pokolenia na pokolenie. Nigdy nie jadłem lepszego! Dzisiaj przepis na pasztet w słoiku.


Ja wiem, że domowy pasztet w słoiku nie jest nadzwyczaj popularny, zazwyczaj ludzie kupują ten w puszkach. Daje jednak słowo, że domowy pasztet w słoiku jest o niebo lepszy od jakiś sklepowych produktów. Jeśli szukasz smacznego dodatku do kanapek albo przekąski na zimno, upiecz domowy pasztet.


To dość pracochłonna, ale łatwa w przygotowaniu przekąska. Jakiś czas temu obiecałem, że jak będę w domu, to wrzucę przepis na pasztet domowy. U mnie w domu robimy pasztety: na urodziny, na imieniny, na komunie, na Wielkanoc i na Boże Narodzenie #128578; Przygotowałam dla Was sprawdzone przepisy na pasztety na różne okazje. Mięso z królika, choć zdrowe i chude, jest mało znane i niedoceniane.


PASZTET – WYPRÓBOWANY I NAJLEPSZY PRZEPIS. Zwłaszcza, że mięso to świetnie nadaje się na pasztet. Spróbujcie nasz przepis a przekonacie się same.


Oprócz tego do jego zrobienia potrzeba: odrobiny bułki tartej, cebuli, czosnku, masła, jajek, gałki muszkatołowej oraz soli i pieprzu. Tak przygotowaną masę pieczemy, a gotowy domowy pasztet wieprzowo-drobiowy dekorujemy mieloną papryką. This feature is not available right now.


Od roku nie używam żadnych przypraw ( unikam produktów ) z glutaminianem sodu. Mięso ugotować razem z marchewką do miękkości (około godziny, półtorej). Zmielić mięso dwukrotnie - ja to robię na drobnym sitku, ten drugi raz mielę na sitku do miele Zobacz więcej.


Moja Książka Kucharska prezentuje przepisy na inne potrawy świąteczne, na przyjęcia i uroczystości rodzinne oraz w gronie przyjaciół. Delikatny pasztet drobiowy z warzywami jest przepyszny. Taki pasztet drobiowy bez wątróbki będzie również idealny jako pasztet drobiowy wielkanocny.


Przepis na pasztet drobiowy. Uwielbiam pasztet, ale nigdy nie wiem jak go przechować na później, więc taka forma w słoiku bardzo by mi odpowiadała. Proszę jeszcze o informację na temat przechowywania takiego zapasteryzowanego pasztetu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty