wtorek, 14 lutego 2017

Przepis na wędzoną szynkę

Przepis na wędzoną szynkę

Ja swoją przecięłam na części. Upeklowaną szynkę należy obmyć i osuszyć. Wędzenie rozpoczęliśmy od rozpalenia i wygrzania wędzarni. Kolejnym etapem było osuszenie szynki. W tym celu na żar wrzucamy drewno, które nie daje dużo dymu, a wylot spalin pozostawiamy otwarty.


Temperatura powietrza, którą będziemy osuszać mięso nie powinna być wyższa nić 50°C. Do gotującej (bulgoczącej) wody włożyłem szynkę wędzoną i po ok. Po osiągnięciu zadanej temperatury termometr wydał sygnał.


Jak zamarynować szynkę do wędzenia, czyli przepis na szynkę wędzoną. Na etapie peklowania możesz także zadbać o smak swojej szynki i dodać do niej przyprawy. Liczy się nie tylko peklowana szynka, ale także porady, jak zamarynować szynkę do wędzenia?


Oto przepis na szynkę wędzoną, od której cieknie ślinka. Najlepsza znana nam odmiana to aromatyczna szynka domowa przygotowywana z mięsa wieprzowego - idealna szynka pieczona, gotowana lub wędzona. Własnej produkcji jest zawsze najlepsza. Prosty przepis na domową szynkę , ja się w końcu dorobiłam wędzarni więc jest wędzona ,ale może ją też upiec w piekarniku. Mięso mam od zaprzyjażnionego gospodarza.


Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! W niezbyt skomplikowanej, prostej, stworzonej Zobacz więcej. Szynkę ok kg myjemy i osuszamy. Dodane przez jasiekw: Tylko o kuchni.


Ja mam taką puszkę ala szynkowar. Wkładam mięsko do woreczka , potem do puszki lekko dokręcam, wkładam do garnka z gotującą wodą tak aby woda sięgała ponad poziom mięska i gotuję w temp: - 1st. C - jedną godz na kilo mięsa. Sprawdź jak zrobić szynkę wędzoną i gotuj razem z WINIARY!


DODAJ PRZEPIS DODAJ PORAD. Pyszna domowa wędlina, takiej nie kupicie w żadnym sklepie. Przekąski Domowa szynka wędzona. Myślicie, że przygotowanie szynki gotowanej to trudna rzecz?


Nie potrzeba do tego ani dużo składników, ani dużo czasu. Po tym czasie mięso wyjmij, włóż w siatkę wędliniarską i osusz. Nic tak dobrze nie smakuje na święta jak prawdziwa domowa szynka, wędzona we własnej wędzarni.


Zagotować wodę z dodatkiem ziela angielskiego,liści laurowych,pieprzu, pokrojonych w plastry cebul i obranych ząbków czosnku. Płomień zmniejszyć tak,by woda się nie gotowała. Włożyć szynkę wędzoną, by cała była pokryta wodą. Ma się parzyć a nie gotować, temp.


Jak długo parzyć wędzoną szynkę i boczek. Mam ten przepis od znajomej Angielki. Bardzo często taką szynkę robi i zawsze mi coś uda się dostać Szybko, prosto i pysznie. Według poniższego przepisu przygotowuje wędzony boczek, szynkę, wędzona golonkę, polędwice, schab, żeberka – czyli wszystko.


Jest to prosty lecz sprawdzony przeze mnie przepis. Poniższy przepis niewymaga według mnie dosalania i odsalania wyrobów. Pokrój w kostkę szynkę i cebulę, po czym podsmaż je razem z czosnkiem i natką pietruszki, by smaki się przeniknęły, a cebula zeszkliła. Formuj z ciasta podłużne kluski, zawijaj w nie ciasno farsz i gotuj, wrzucając je do wrzącej wody. Cepeliny z wędzoną szynką wspaniale smakują podane z zarumienioną cebulą.


Przepis na wędzoną szynkę

Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Przepisy z kategorii szynka wędzona plastry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty