piątek, 30 listopada 2018

Makowiec na biszkopcie

Makowiec na biszkopcie

Witam, na strone trafiłam przez przypadek, ale już zdążyłam wypróbować parę przepisów. Makowiec na biszkopcie jest genialny :) Pyszniutki. Mąż na diecie zjadł dzisiaj pół, jak tylko wstał z rana ;) Mówi, że nie mógł się powstrzymać. Przepis na makowiec na biszkopcie.


Klasyczny makowiec na biszkoptowym spodzie. Ciasto pieczone jest w ten sposób, że ciężka masa makowa znajduje się na spodzie formy, a delikatny biszkopt na górze. Po upieczeniu i ostudzeniu ciasta należy je odwrócić, aby biszkopt znajdował się na dole. Proste i tanie ciasto, które wychodzi zawsze.


Obecny nie tylko na Święta, ale i na wszelkich imieninach oraz rodzinnych imprezach. Różnił się liczbą wartsw biszkoptu i polewami. Wymieszać razem mąkę pszenną i proszek do pieczenia. Dodawać do ubitej masy delikatnie wymieszać łyżką. Wstawić do dobrze nagrzanego piekarnika.


Piec w temperaturze 1stopni przez ok. Dodane przez Konto usunięte w: Tylko o kuchni. Czy znacie jakiś sprawdzony przepis na makowiec?


Delikatny, miękki i lekko nawilżony biszkopt (dzięki dodaniu oleju do surowego ciasta), przełożony nie za słodką gotowaną masą makową, a na wierzchu oblany rozpuszczoną deserową czekoladą z dodatkiem masła. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga krzywa kromeczka. Ten makowiec Zobacz więcej. W przeddzień wigilii zostałam sama w domu, z puszką masy makowej w ręce i poleceniem upieczenia makowca. Problem tkwił w tym, że po pierwsze, nigdy nie piekłam makowca, a po drugie, wszystkie przepisy na to ciasto opierały się na sparzaniu go maku.


Mak sparzyć, zmielić przez maszynkę razem z orzechami. Propozycja na pyszne ciasto makowiec na biszkopcie w polewie czekoladowej, idealnie nadaje się na okres Świąt Bożego Narodzenia i nie tylko. Nie jest bardzo trudne w przygotowaniu i każdy.


MIęciutki makowiec na spodzie biszkoptowym z kokosem i orzechami. Dziś mam dla Was kolejny przepis na pyszny makowiec! Delikatny, puszysty biszkopt pokryty fantastyczną, mokrą masą makową jest świetnym pomysłem nie tylko na Święta!


Mój Tata miał urodziny, a on uwielbia makowce więc postanowiłam mu zrobić przyjemność i upiec makowiec. N igdy wcześniej nie piekłam makowców, prym w ich pieczeniu wiedzie moja ciocia (przepis pochodzi z jej notatek). Postanowiłam się jednak z nim zmierzyć, choć nie jest to tradycyjny makowiec tylko na biszkopcie jest naprawdę pyszny. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na makowiec na biszkopcie.


Upieczony makowiec wyłóż na kratkę do studzenia do góry nogami, czyli biszkoptem do spodu. Na koniec przygotuj polewę. Czekoladę oraz kremówkę podgrzej w rondelku na niedużym ogniu lub w mikrofalówce i wymieszaj na gładką masę.


Tak przygotowaną polewą udekoruj ostudzony makowiec. Boże Narodzenie ciasta ciasta-swieta-przepisy dla dzieci drożdżowe-przepis makowiec-przepis Wigilia. Dzięki użyciu masy makowej wykonanie jest błyskawiczne. MAKOWIEC DROŻDŻOWY IDEALNY NA ŚWIĘTA.


Do masy żółtkowej dodajemy masło. Gdy składniki się połączą wsypujemy mak, rodzynki, olejek, orzechy oraz dodajemy miód i olej. Z białek ubijamy sztywną pianę i delikatnie łączymy z masą makową. To moje ulubione ciasto z dzieciństwa, które piekła często moja babcia.


Makowiec na biszkopcie

Sama pyszna, wilgotna masa makowa. Ciasto jest wysokie, dlatego proszę nie przerażać się ilością użytych składników. Istnieje wiele wersji tego smakołyku, a jedną z nich jest biszkopt, masa makowa oraz krem budyniowy z alkoholem. Odwracany makowiec na biszkopcie Żółtka ucieramy z cukrem,dodajemy miękką margarynę. Dokładamy rodzynki, a pod koniec masę makową z puszki.


Białka ubijamy na sztywno. Masę wykładamy do blaszki średniej wielkości i pieczemy w nagrzanym do 1stopni przez minut. Zwłaszcza podczas Bożego Narodzenia mak staje się tradycyjnym dodatkiem do potraw. Nasycony bakaliami i miodem smakuje i pachnie niewiarygodnie i magicznie, tak jak święta.


Rewelacyjny makowiec na delikatnym puszystym biszkopcie to proste, a jednocześnie przepyszne w smaku ciasto. Wilgotny mak z bakaliami idealnie komponuje się z delikatnym biszkoptem tworząc smakowity wypiek, któremu nie sposób się oprzeć - szczególnie w okresie świątecznym. Prosty przepis na makowiec na Święta. To najlepszy tradycyjny przepis na makowiec zawijany - rolada makowa drożdżowa.


Witam makowiec zawsze mi peka przejrzalam komentarze i mysle, ze z tych dwoch powodow ktore najczesciej Pani podaje to mam za cienki rozwalkowane ciasto, ciasto walkuje na wymiar 35×czy zatem zrobic troche mniejszy prostokat?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty