poniedziałek, 12 listopada 2018

Leczo z bakłażanem i cukinią

W naszym przepisie na leczo z cukinią i bakłażanem dodaliśmy również smaczną kiełbasę śląską (jeśli masz ochotę na chorizo – śmiało!). Idealny smak nadaje daniu zaledwie jedna kostka Bulionu drobiowego z liściem laurowym i zielem angielskim WINIARY, a także czosnek, bazylia i oregano. Leczo z bakłażanem i cukinią. Jest idealne na lekki i pożywny obiad dla całej rodziny. Potrzebujesz: woka, garnka.


Leczo z bakłażanem i cukinią

Dzisiaj kolejny danie od mojego taty – leczo z cukinią i bakłażanem. Tym razem typowe danie mięsne, którym zostałam uraczona podczas ostatniej wizyty w domu rodzinnym Było pycha! Przepis oryginalnie p Zobacz więcej. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga e-przepisykulinarne.


Przykład dania, do którego możemy wykorzystać sezonowe letnie warzywa, także wtedy gdy nie mamy za bardzo innego pomysłu co z nich przygotować. Jeśli chcesz, pikantne leczo z bakłażanem możesz wzbogacić także o kiełbasę. Warzywa pokrojone w kostkę duś z kiełbasą i aromatycznymi, pikantnymi przyprawami, a następnie gotowe leczo podawaj np. Polecam również taką wersję.


Surówka z cukinią i marchewką. Dodane przez kajanawakacjach w: Tylko o kuchni. Jak się mrozi to robi się ciapowata papryka,a ja gustuję w sprężystej i nie rozgotowanej.


Lista przepisów na leczo z cukinią i bakłażanem z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Wczoraj przygotowałam jeszcze jedno danie jednogarnkowe - roślinne leczo.


Leczo z bakłażanem i cukinią

Składało się ono właściwie z zawartości mojej lodówki, czyli z warzyw, które wymagały szybkiego przerobienia. Dodaj do ulubionych Wybierz listę: Zapisz. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na leczo z cukinią i bakłażanem do słoików na zimę. Pikantne leczo ze schabem i cukinią - poznaj najlepszy przepis.


Sprawdź składniki i instrukcje na KuchniaLidla. Robiłam leczo z parówkami (też mieso) zapasteryzowałam i nic się nie działo do ponownego użycia. Bez ton naczyń do zmywania.


Poza tym proste, sycące, ale bez mięsa. Oparte o oryginalną kuchnię węgierską. I idealne na zimę - pikantne i rozgrzewające. Ja dodatkowo lubię oprószyć je twardym tartym serem.


Chcesz ugotować pyszne leczo? Poniżej przedstawiamy Wam sprawdzone i proste przepisy na pyszne leczo. Od dziecka darzę leczo nieprzerwanie wielką miłością i dlatego o klasycznym przepisie pisałam już w tym poście.


Takie, które przywodzą na myśl kuchnię mamy i obiady z dzieciństwa. Dzisiaj gotujemy leczo, żelazną pozycję letniego menu w wielu domach. I pewnie w wielu domach gotuje się je inaczej:) Ja też nie gotuję tego dania według jed. Przygotowuje się je dość szybko i można zaserwować je w efektowny sposób. Pokrojoną kiełbasę podsmaż razem z warzywami – papryką, cukinią, bakłażanem i cebulą.


Podobno najlepsze leczo to takie, które ma po tyle samo gram, każdego ze składników. Jak dla mnie to nie jest najważniejsze i sztywno nie trzymam się tej zasady. Przykryj garnek i duś leczo na wolnym ogniu przez minut. Możesz je zrobić również w wersji z parówkami. Składniki i przygotowanie: Piecz bakłażany w piekarniku nagrzanym do 2stopni Celsjusza przez minut.


Paprykę czerwoną i żółtą sparz wrzątkiem i pokrój na plasterki. Dzisiaj mam dla was bogate, pyszne leczo warzywne z fasolą, bakłażanem, papryką i pomidorami. Moje leczo warzywne jest taką alternatywną dla gulaszu warzywnego, dla duszonej fasoli czy pieczonych warzyw, którą możecie jeść od rana do wieczora. Składniki: - papryki: żółta, zielona, czerwona - cukinie - bakłażan - cebule.


Ugotowałam z nich cały garnek lecza. Ta węgierska potrawa ma w naszym kraju wielu zwolenników i wczesną jesienią kiedy ceny warzyw na targowisku są bardzo zachęcające jak kraj długi i szeroki wszyscy gotują leczo. Węgrzy robią je na smalcu wieprzowym z dodatkiem boczku. Ja zrobiłam wersję odchudzoną z oliwą i chudą kiełbasą. Kolorowe leczo z bakłażanem fit – kalorie i wartości odżywcze.


Dołącz do mnie na instagramie i odbierz dietę za darmo! Prezentujemy przepis na leczo z cukinią. Jeśli znacie inne przepisy na leczo, napiszcie je w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty