wtorek, 6 listopada 2018

Przepis na biszkopt na blachę

Biszkopt urósł ponad formę. Nawet takiemu laikowi w kuchni jak ja się udał. Próbowałam wielu naprawdę przepisów ale zawsze niestety moja porażka. Ten przepis wyróżnia to, że resztę składników dodaje się do ubitych białek.


Inne moje przepisy zawierały dodanie białek do żółtek na koniec. Czyli po 30- minutach - bo tak jest w przepisie na biszkopt Pani Doroty z Moich Wypieków, sprawdzałam patyczkiem czy biszkopt jest suchy w środku. Mój biszkopt piekł się min w 1stopniach z termoobiegiem. Witam, postanowiłam dziś wypróbować Pani przepis i biszkopt wyszedl super.


Robiłam w dużej blaszce i coś mnie przyćmiło, bo wyłozylam papierem całą blachę łącznie z bokami. Przypomniało mi sie o tym dopiero po minutach pieczenia. I wyrósł ładnie, trochę go wybrzuszylo, ale po upieczeniu opadł do poziomu boków. Pieczony bez dodatku proszku do pieczenia, nic nie opadający. Blachę lub tortownicę posmaruj tłuszczem.


Przepis na biszkopt na blachę

Dno możesz posypać tartą bułką. Przelej masę do przygotowanej blaszki. Najlepiej nie wyjmować go od razu - przez około minut powinien pozostać w otwartym piekarniku. W przypadku biszkoptu rzucanego. Do tego jest potrzebny idealny przepis i ten poniżej właśnie taki jest!


Wypróbowałam już wiele przepisów na biszkopt, ale ten jest najlepszy, zawsze wychodzi, pięknie i równo wyrasta, no i oczywiście jest bardzo smaczny. Zaczynam od przepisu na biszkopt idealny, a w innych wpisach znajdziecie kilka propozycji na wykorzystanie biszkoptu. Jeśli planujemy duże ciasto biszkoptowe z kremem, to warto wykorzystać właśnie ten sposób na biszkopt.


Przepis podstawowy został tutaj urozmaicony o dwa rodzaje mąki oraz ocet. Jest to przepis na dużą blachę. Gdy chce ktoś uzyskać biszkopt kakaowy wystarczy pod koniec ubijania dodac parę łyżek kakao. Polecane przepisy: biszkopt na dużą blachę który zawsze wychodzi Zobacz więcej.


Desery Sernik królewski-najlepszy przepis,zawsze się udaje. Zawsze lubiłam taki sernik, kakaowe ciasto,. Dodane przez lukmanka w: Tylko o kuchni. Podstawę kakaowego biszkoptu na dużą blachę stanowi kakao – ono sprawia, że biszkopt jest sypki, zaś Proszek do pieczenia WINIARY pozwala biszkoptowi pięknie urosnąć.


Kakaowy biszkopt na dużą blachę stanowi podstawę dla wielu wypieków, np. Z ilu jajek powinnam piec biszkopt (do przełożenia). Teraz mam piec w blasze prostokątnej i nie chcę, żeby biszkopt był cienki. Najlepszy z najlepszych – biszkopt błyskawiczny. Jeśli szukacie typowego biszkoptu do tortu, to polecam przepis na biszkoptowe spody.


Szczególnie wtedy, gdy muszę upiec szybko kilka spodów. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Deserek. TV - Telewizja Deserowa. Aby biszkopt ładnie wyrósł, musi „wspiąć się” po ściankach formy, dlatego ich nie natłuszczamy.


Formę lub blachę wykładamy tylko papierem do pieczenia. Aby zapobiec jego przesuwaniu się, stosujemy mały trik: na blachę nakładamy odrobinę masła i za jego pomocą mocujemy papier. Następnie dodaję partiami przesianą mąkę i mieszam całość delikatnie łyżką. Po upieczeniu wyjmuję blachę. A po 5-minutach wyjmuję biszkopt z blachy i zdejmuję papier.


Jak przekształcić go w biszkopt kakaowy? Mąkę ziemniaczaną i część mąki pszennej wymieniamy na kakao. Ono, podobnie jak mąka ziemniaczana, nadaje biszkoptowi sypkości. Poniżej przetestowany przepis, który być może zechcecie wykorzystać w jednym ze swoich kolejnych tortów.


Nawet najlepszy przepis na biszkopt wymaga odpowiednich narzędzi. Marcin i Marlena z tortami obcują od wielu lat. To właśnie dzięki wieloletniemu doświadczeniu, Marcin był w stanie wyprodukować idealny rant, taki który w ich pracowni zastąpił wszelkie blaszki do pieczenia.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na biszkopt na prostokątną blachę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty