czwartek, 29 listopada 2018

Pulchne babeczki

Dzisiaj zrobiłam babeczki wg tego przepisu, wystarczyło na małych foremek i nie zmieściły się na raz do piekarnika, dlatego piekłam na dwie tury. Oczywiście spróbowałam jeszcze gorące:) Pycha! Ale mam jedną uwagę – za drugim razem ustawiłam temp. Sprawdź nasze najlepsze przepisy! Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek.


Pyszne pulchne placuszki na maślance. Są pyszne: miękkie, puszyste, dość długo zachowują świeżość, choć rzadko jest opcja, by to sprawdzić, bo znikaj. Pulchne,smaczne, świetne. Według najprostszego przepisu na muffinki przygotowanie ciastek nie zajmuje więcej niż pół godziny.


Do tego mega szybkie w przygotowaniu i nie trzeba brudzić zbyt wielu naczyń. Dzięki temu miękkie babeczki to idealny pomysł na poczęstunek dla niezapowiedzianych gości. Aby nie mieć wyrzutów sumienia, że znowu jemy mega kaloryczny deser, postanowiłam w weekend trochę poeksperymentować i przygotowałam dietetyczne babeczki czekoladowe.


Pulchne babeczki

Korzystając z wcześniejszych komentarzy zrobiłam trochę lżejszą wersję, bo dałam 1g cukru i kefir zamiast śmietany, do tego sporo mąki orkiszowej razowej zamiast białej pszennej, a wszyscy i tak się zajadali. Blog - gratulacje dla Autorki :-). Prosty przepis, a babeczki wyszły pyszne. Moje pytanie brzmi : czy jest to możliwe z tym przpisem i czym zastąpić cukier puder w słonych babeczkach ? Podawać je możemy posypane cukrem pudrem, oblane lukrem lub czekoladą. Po upieczeniu, babeczki pozostawiamy ok minut w blaszce, a po tym czasie umieszczamy na kratce, aby całkowicie wystygły.


Często pokazuję Wam dekorację muffinek, babeczek, cupcakes, ale żebyście nie musieli szukać, to dzisiaj najlepszy, bazowy przepis na muffiny. Jest jeszcze lepszy niż poprzedni, bo babeczki wychodzą mięciutkie i delikatne. Do środka możecie wrzucać ulubione dodatki, a nawet za jednym razem zrobić każdą babeczkę inną. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na pulchne. Aby je przygotować, w osobnych naczyniach wymieszaj , przesiane przez sito składniki, m. Aby muffinki były puszyste i wysokie, trzeba zastosować kilka trików.


Co zrobić, żeby muffinki były puszyste? Oto wskazówek co trzeba zrobić, żeby uzyskać puszyste muffinki! Wielkanocne babeczki majonezowe z kremem śmietankowym z pewnością spodobają się dzieciom – babeczki stylizowane na zajączki podbiją serca najmłodszych, ale także ich kubki smakowe. Możesz je przyozdobić dowolnymi.


Mi wychodzi muffinek. Są bardzo pulchne i mięciutkie przez kilka dni. Babeczki - renifery sebek. Zobacz także – Chrupiące racuchy z jabłkami. Muffinki bananowe gotowe!


Wiem, że w Internecie jet mnóstwo przepisów na słone babeczki, ale żadnego przepisu nie darzę takim zaufaniem. Wersja mobilna Napisz do nas Regulamin Polityka cookies Polityka prywatności Reklama. Witam Kochani Karnawał w pełni, więc dziś coś w tym klimacie.


O tym, że cynamon ma moc magiczną, wszyscy wiemy. Kruche babeczki z soczystym nadzieniem będą idealne dla osób ceniących sobie słodkie podwieczorki. Kochamy to uczucie, kiedy w kuchni unosi się zapach drożdżowych bułeczek wypełnionych obficie masłem, cukrem i cynamonem, a tak się składa, że nasze mamy robią przetwory na potęgę, więc tym razem – korzystając z dżemu Wytrawnej Mamy – to bułeczki cynamonowe z wiśniowym dżemem sprawiły, że poczuliśmy święta jeszcze. Szybkie i proste do zrobienia. Dzięki dodatkowi kefiru Robico, wasze babeczki wyjdą wilgotne i pulchne zarazem.


Pulchne babeczki

W ciepły dzień babeczkę można zjeść z kulką lodów waniliowych lub bitą śmietaną. Aromat cynamonu sprawi, że sprawdzą się także jako lek na jesienną chandrę. Upiekłam wspaniałe czekoladowe babeczki, jedne z najlepszych jakie jadłam. Fantastycznie smakują czekoladą i pięknie pachną.


Na drugi dzień nadal świetnie smakują, są wilgotne, nie za słodkie, idealne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty