wtorek, 20 sierpnia 2019

Przepis omlet na słodko

Jak zrobić omlet na słodko. To częste pytania w mojej korespondencji z czytelnikami. Mama nauczyła mnie jak zrobić omlet na słodko. Jadło się go u nas w domu z dżemem, powidłami lub roztopioną czekoladą. Pyszny, puszysty i sycący omlet to doskonały pomysł na zdrowe śniadanie!


Owoce dokładnie myjemy, jeżeli są dość duże, kroimy je. Następnie zajmijmy się przygotowanie jajek. Wybij je do dość dużej miski, dodaj soli do smaku.


Czyli biszkopt z patelni :-) Dobry na weekendowe śniadanie lub szybki podwieczorek dla dzieci. Może być podawany zarówno na słono jak i na słodko. Poniżej, przedstawiamy przepis na omlet z dodatkiem ulubionych owoców lub warzyw. To czy zdecydujecie się na wersje z owocami lub warzywami zależy od was, smacznego! Mam swój wypróbowany przepis na omlet biszkoptowy na słodko, ale w ramach eksperymentu postanowiłam wypróbować ten przepis.


Ten jest bardziej suchy, ale co kto lubi. Jeśli najdzie Cię ochota na coś słodkiego, to możesz zrobić sobie na szybko ten oto słodki omlet. Najchętniej jadałam omlet z dżemem truskawkowym. Dobrze smakuje zarówno w wersji na słodko, jak i na słono.


Jest szybki i prosty w przygotowaniu, na pewno pokochają go wszyscy. Sprawdź dobry przepis tutaj! Kiedyś mamy i babcie często robiły omlet biszkoptowy, teraz jakoś rzadziej się go zjada.


Słodkie śniadanie z twarogiem ze szczyptą świeżo mielonego pieprzu oraz bananem i borówkami. Puszysty omlet na słodko towarzyszy mi od dzieciństwa. Przygotowywała mi go moja mama, teraz ja według jej przepisu, przygotowuję go mojemu synkowi, który go uwielbia.


A jeszcze jak posmaruję nutellą, mógłby nie żywić się niczym innym. No ale wiadomo, co za dużo to niezdrowo! Smacznie, szybko i tanio. Gotuj razem z nami krok po kroku!


Przepis omlet na słodko

Dodane przez kikaw: Tylko o kuchni. Każdy ma swój własny przepis na omlet, ale nie każdy wie, który przepis na omlet jest tym klasycznym. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem.


Omlet robi się bardzo szybko. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga W domowym zaciszu. Paweł Małecki ma doskonały przepis na puszysty omlet z owocami. Z chęcią się z Tobą podzieli!


Przepis omlet na słodko

Dzięki niemu przygotujesz najlepszy omlet w swojej kuchni! Jeśli tak, jak ja unikacie tłuszczu, glutenu to sprawa się komplikuje. Jeśli do tej pory Wasze omlety przypominały płaskie naleśniki, były raczej niż wilgotne i ciężko było je przełknąć bez dodatku świeżych owoców lub dżemu, to jesteście na odpowiedniej stronie, aby to zmienić #128512; Poniższy FIT omlet rośnie pulchny, mięciutki i wilgotny w środku pomimo tego, że zawiera w sobie odżywkę białkową! Do jego przygotowanie nie potrzebujecie niezwykłych umiejętności, a jedynie składniki, które zawsze macie w kuchni, takie jak: jajka, cukier, odrobina soli, mąka, olej do smażenia, a także tytułowe dodatki, jak dżem i odrobina twarożku. Rozgrzewamy patelnie i wkładamy masło , kiedy się rozpuści nakładamy porcję jaj na omlet.


Kiedy się podrumieni przekładamy łopatka na druga stronę. Upieczony omlet przekładamy na talerz. Smarujemy go deserem czekoladowym na całej powierzchni. Kładziemy wiśnie odsączone z kompotu - miałam wydrylowane. Jeśli znudziły ci się normalne omlety proponuję omleta na słodko.


Jest to świetna alternatywa dla dzieci, którym znudziły się już na śniadanie naleśniki czy gofry. Przepisów na omlet na słodko jest sporo, ja jednak przedstawię tutaj ich najprostszą wersję. Wsypać do niego mąkę pszenną tortową, cukier i proszek do pieczenia. Wlać mleko i rozmieszać do uzyskania jednolitego ciasta bez grudek.


Chcąc kontynuować temat związany z przygotowaniem omleta chcę przedstawić Wam dziś ciekawy przepis na omlet na słodko. Przepis ten znam na wylot i korzystam z niego przygotowując dania czy to dla siebie czy też dla moich dzieci. Ubij białka z jajek ze szczyptą soli.


Delikatnie mieszając dodaj mąkę, cukier, żółtka i mleko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty