poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Zupa krem ze szparagów

Klasyka sezonu szparagowego - zupa krem z zielonych szparagów! Z dodatkiem śmietanki, gałki muszkatołowej i sera camembert. Apetycznie zielony kolor zupy nie bierze się z samych szparagów - to także zasługa dodatku bazylii, która zresztą idealnie tu pasuje :-) Polecam do wypróbowania! Aksamitną zupę krem ze szparagów przygotujecie w niespełna pół godziny.


Za sprawą koloru zainteresuje także najmłodszych domowników. Podana z grzanką idealnie sprawdzi się też jako pierwsze danie na niezobowiązującym przyjęciu czy kolacji ze znajomymi. Co roku przygotowuję wiele przepisów z użyciem szparagów. Sposób przygotowania: Obrałam ziemniaki i pokroiłam je w kostkę.


Następnie ziemniaki zalałam bulionem i gotowałam do miękkości. Gdy ziemniaki były już lekko miękkie do garnka dodałam umyte szparagi, z których wcześniej odkroiłam drewniane końcówki. Niezwykle delikatny krem ze szparagów, którego po prostu musisz spróbować! To prawdziwy, sezonowy rarytas. Do zmiksowanej zupy dodaj śmietankę i główki szparagów, zupę ponownie zagotuj.


Krem z białych szparagów z grzankami. Dopraw do smaku i gotowe! Chleb pokrój kostkę, przysmaż na maśle. Umyj i obierz włoszczyznę. Obierzyny i końce wrzuć do garnka razem z włoszczyzną i mięsem, wlej szklanki zimnej wody, posól i postaw na ogniu.


Gdy woda się zagotuje, zmniejsz płomień do minimum. Szparagi starannie umyć, odciąć główki i odłożyć na bok. Sezon na szparagi, zatem krem ze szparagów, na deser ciasteczka z żurawiną.


Orientalny krem z soczewicy. Poza sezonem zupę możesz ugotować z mrożonych szparagów. Sprawdź przepis na krem ze szparagów!


Nie wyrzucaj jednak twardych końców, tylko użyj do przyrządzenia bulionu – dzięki temu zupa nabierze wyjątkowego aromatu. Przecedzonym wywarem zalej podsmażone warzywa, a następnie całość zblenduj. Dobrym pomysłem jest także ugotowanie większej ilości szparagów i wyjęcie kilku przed miksowaniem. Pyszna i szybka zupa krem ze szparagów z kurkumą i imbirem. Uwielbia ją cała nasza rodzina.


Zupa krem ze szparagów

Helenka zjadła wczoraj jej wielką miskę i poprosiła o dokładkę. Do wykonania tej zupy możesz użyć szparagów białych, zielonych, lub je ze sobą połączyć. Ja zdecydowanie najbardziej lubię zupy z białych szparagów.


Gotujemy pyszną zupę z białych szparagów. Wywar jarzynowy postawić na gazie i wrzucić do niego szparagi pokrojone na kawałki. Zupę krem, który rozpływa się w ustach. Bardzo zachęcam do spróbowania, bo sezon na szparagi jest dość krótki. A zatem do dzieła - zupa krem.


Oto nasza propozycja: zupa krem ze szparagów , zrobiona blenderem. Podajemy sposób przygotowania. Obiecałam, to jest – zupa ze szparagów, pyszna, kremowa, zielona i aromatyczna. Moja zupa ze szparagów, albo ze szparagami lub szparagowa, jak ktoś zdecydowanie woli taką nazwę, powstaje w moim domu kila razy w sezonie. Przygotowanie dania zupa-krem ze szparagow Odciac czubki z szparagow, jezeli sa dosc grube przeciac wzdluz na pol.


Reszte szparagow pokroic na 1cm kawalki. Rozpuscic lyzki masla w garnku i sauté cebule az bedzie miekka, ale nie zrumieniona, okolo minut. Dodac pokrojone szparagi, sol i pieprz do smaku i dusic przez nastepne minut.


Zupa krem ze szparagów

Mówią ,że dobra gospodyni nic nie wyrzuca. Nie wiem na ile jestem dobrą gospodynią, ale końcówek ze szparagów nie wyrzuciłam. Wykorzystałam do zrobienia zupy krem. Wyszła naprawdę smaczna. Oczywiście taką zupę możemy robić z całych szparagów.


U mnie, jak to się mówi: wykorzystanie resztek. Zupa podana z grzankami. Warto więc wykorzystać ten czas i przygotować jakieś danie z udziałem tego warzywa. Przepis na zupę krem ze szparagów. A jeśli bardziej odpowiada ci zupa z białych szparagów, to mamy jej kilka pysznych wersji – zupę szparagową z serkiem, krem szparagowy do picia na zimno czy też krem z białych szparagów z grzankami.


Zupa krem ze szparagów

Ale również zupa z zielonych szparagów może sprawić, że się zakochasz! Zobacz pożywną zupę szparagową z kurczakiem czy jeden z.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty