wtorek, 27 sierpnia 2019

Ryba w occie ile moze stac

Ostatnio zjadłem słoik leszcza i krąpia w occie a robiony był w zeszłym roku wiosną z cebulką itd. Zalewę robię słodko kwaśną i były super rybki i na zakąskę też dobra sprawa. Rybki trzymałem w domu i niekoniecznie w chłodnym miejscu.


Przekąski Grzybki w occie. Smak jesieni zamknięty w słoiku. Dodane przez Kasiusw: Tylko o kuchni. Witajcie, wzięło mnie na słoiki, i w związku z tym mam pytanie, czy znacie przepis na rybę np.


O jedzeniu piszę, myślę i śnię! U mnie spotykają się osoby na zdrowej diecie, w tym bezglutenowej, wegetariańskiej, wegańskiej oraz wielbiciele polskiej kuchni. Różni LUDZIE, różne DIETY, jeden BLOG to moje motto.


Takie danie jest nie tylko pyszne, ale będzie się nadawało zarówno na obiad jak i na kanapki. Największą zaletą zalewy octowej jest to, że kwas zawarty w occie dokładnie rozpuszcza wszystkie małe ości zawarte w rybie. Oprószyć mąką i usmażyć na gorącym oleju. Zdjąć z patelni i odsączyć z nadmiaru tłuszczu na papierowych ręcznikach kuchennych. Obrać cebulę i pokroić w pół plasterki.


Bardzo dobra ta ryba,zalewa w sam raz, łagodna,nie lubię zbyt octowych potraw. Przypomniało mi się,że kiedyś kolega przyniósł na Wigilię pracowniczą filety z ryby panierowane, smażone, w zalewie,bardzo mi smakowały,ale przepisu się nie doczekałam. Leszcz w occie kapselek. Osoby, którym zostało za dużo jedzenia po świętach mogą podzielić się nim z potrzebującymi lub przechować je w taki sposób, by można było zjeść je za jakiś czas. Ryba smażona z czosnkiem saburg.


Już jedliśmy, smak jest super, na pewno zrobię powtórkę na Wigilię. Pomyślałam że przygotuję rybę w occie, ale nie chciałam w ten sam sposób co zawsze, więc wymyśliłam sobie, że w pomidorowym sosie powinna być również dobra. Dzisiejsze danie można zrobić na dwa sposoby. Podstawa, czyli zalewa oraz sos pomidorowo-paprykowy pozostaje ten sam, ale dodatkiem do całości może być ryba lub kurczak.


WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Rozmnażalismy razy w roku. A temperatura w lodówce powinna byc zawsze niższa niż 5stopni.


I jeszcze taka ciekawostka ode mnie, moze kogos zainteresuje ;) W temp 5-60stopni jest tzn danger zone w której bakterie sie swietnie rozwijają. Nie mam pojęcia - może ktoś mi podpowie? Coraz bliżej święta i czas przedświątecznych zakupów.


Najczęstszym składnikiem świątecznych potraw są ryby. Warto wiedzieć na co zwrócić uwagę podczas zakupów oraz jak przechowywać ryby, aby długo były świeże. Pamiętam z mojego dzieciństwa karpie które pływały w naszej wannie już kilka dni przed Bożym Narodzeniem. Przygotowywane w marynacie na bazie wody, octu, cukru i gotowanej cebuli podaje się jako zakąskę lub śledzie na biesiadnym stole.


Trzeba przygotować śledzie w occie minimum na godziny przed podaniem aby zdążyły się one zamarynować. Ja mieszkam sama, więc jeśli nie spodziewam się gości to gotuję tylko dla siebie. Jak robię śledzie, to robię ich tyle, żebym była w stanie zjeść w ciągu dni i nie czuć przesytu. Trudno jest zrobić zupę i wiele innych potraw dla jednej osoby, ale śledzi można zrobić tyle żeby było akurat.


Artykuły na temat: ile moze stac w lodowce pasta rybna. Cebulę i pora pokroić w półplasterki i zeszklić na patelni na oleju, dodać ugotowane warzywa wraz z wywarem oraz koncentrat, wymieszać i zagotować. Doprawić do smaku solą, pieprzem, papryką, bazylią i oregano.


Gorące warzywa położyć na usmażonej rybie w naczyniu szklanym lub ceramicznym. Jak Długo Moze Stac Tort W Lodowce - informacje, zdjęcia, materiały video. Tak przygotowany moze spokojnie stać w lodówce nawet miesiące.


Ale nie ustoi tyle,pyszne juz po dobie,kiedy składniki sie przegryzą. Bo to przeciez w koncu ryba zepsuta- konserwowana sola, co sie jej jeszcze moze stac? Natomiast te śledziki to trochę długo jak miesiąc- po tygodniu bym jeszcze zjadła, ale po miesiącu raczej nie. Kiedy robię rybę po grecku, już z założenia przygotowuję więcej sosu warzywnego, bo znika podczas próbowania przez M. Pamiętam, że szukałam doskonałych proporcji, żeby była pyszna, idealna, cudnie otulona najlepszym sosem. Tę rybę robimy nie tylko na święta, ale też na wiele rodzinnych okazji - po prostu smakuje wszystkim i może stać w lodówce przez kilka dni, dzięki czemu przez długi czas można ją podjadać :) PS.


Prosto, smacznie i szybko. Dbając jednocześnie o świadome, wartościowe odżywianie. I nie tracąc przy tym dużo czasu (ja poświęcam go wręcz bezwstydnie mało). Przykłady z codziennego, często zabieganego życia przelewam jako dowód w każdy przepis i film.


Dlatego w moich poradnikach znajdziecie tylko praktyczne wskazówki. Przygotowując domowe przetwory, aby przedłużyć ich trwałość i zabezpieczyć przed dostępem powietrza i psuciem, należy wiedzieć, jak pasteryzować słoiki. Pasteryzacja słoików polega na rozgrzaniu zakręconych słoików wraz z zawartością tak, żeby znajdujące się w środku, rozszerzone powietrze, uwypukliło wieczko słoika, a następnie, w czasie studzenia, wciągnęło je. W wielu supermarketach i dyskontach nie brakuje specjalnych półek z żywnością, której termin ważności kończy się na dniach lub nawet w dniu wystawienia towaru do sprzedaży.


Sklep obniża cenę, ponieważ woli sprzedać żywność taniej niż spisać ją na straty. Jednak klient zawsze musi myśleć, czy przeterminowana żywność, po.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty