piątek, 18 lipca 2014

Leczo z ryżem przepis

Pomysł na pyszny obiad - Papryka faszerowana ryżem i mięsem. Poszatkowaną cebulę poddusić na oleju, podsmażyć z nią przez minut kiełbasę pokrojoną w plasterki lub kostkę, a potem dorzucić paprykę i pomidory i dusić przez około minut, a następnie dodać cukinię, podlać odrobiną wody, dodać przyprawy (OSTROŻNIE Z CHILI!) i koncentrat. Leczo dusić jeszcze około minut. Dodane przez krysienka_w: Tylko o kuchni. Warto pokombinować z farszem i ilością sera, ale klasyczny przepis też jest dobry.


Dla wszystkich, którzy uwielbiają leczo, choć może niekoniecznie z kiełbasą, polecam lżejszą wersję z kurczakiem. Jednogarnkowe, sycące, z dużą ilością warzyw, ale też z mocną mięsną nutą. Bardzo męskie danie ;) Występuje w wielu odmianach, a dziś prezentuję przepis na jego najbardziej tradycyjną wersję. Ze świeżymi pomidorami i bazylią.


Zapraszam po mój najlepszy przepis na najbardziej klasyczne leczo. Ten przepis jest szybki i łatwy, dlatego udaje się każdemu. Takie leczo to fantastyczny i bardzo sezonowy pomysł na obiad.


Leczo z ryżem przepis

Przygotowanie naszego leczo z cukinii zajmie nam ok. Danie to zyskało bardzo dużą popularność w Polsce i jest u nas gotowane najczęściej z dodatkiem kiełbasy. W takiej postaci stanowi pełny posiłek, np. Mieszanka przypraw jest wymyślona przez moją mamę.


Tego dania Ona nie pozwala mi doprawiać, sama bierze torebeczki i dosypuje przyprawy. Więcej niż 1przepisów. Moje leczo z kiełbasą i cukinią szykuje się błyskawicznie. To mój ulubiony i szybki przepis na leczo z kiełbasą i dodatkiem czterech podstawowych warzyw.


Leczo z ryżem przepis

Myślę, że to jedno z dań, które obowiązkowo powinnyśmy szykować latem. To też bardzo proste do zrobienia danie jednogarnkowe, więc masz też mniej zmywania. Ponieważ miałam w domu dużo czerwonej papryki, to uznałam, że zrobię właśnie takie proste i smaczne leczo z papryki.


Do przygotowania leczo z kiełbasą używam wszystkich sezonowych warzyw. Są w nich papryki, najczęściej czerwone, ale mogą być również w innych kolorach lub cały miks kolorów. Przepyszne, delikatne leczo. Można podawać jedynie z ryżem lub delikatną białą rybą - sandaczem lub dorszem :) Szbkie danie na letnie popołudnie. Cebulę drobno posiekać, rozgrzać olej - zeszklić na nim cebulę.


Jest proste w przygotowaniu i dość szybkie. Nawet niecierpliwi będą zadowoleni. A smakosze zachwycą się jego aromatem i smakiem. Na patelni o wysokich brzegach rozgrzać olej. Filet z kurczaka umyć, osuszyć.


W sam raz na upalny dzień. Znajdziesz tu moc inspiracji na każdą okazję, stworzysz własną książkę kulinarną, a także poznasz sporo kulinarnych porad i trików. Tworzymy ją z pasją dla tych, którzy tak jak my, kochają gotować i piec.


Leczo z ryżem przepis

Tym razem wykonana przez mojego męża:) Musimy korzystać z niskich cen warzyw i rozkoszować się ich smakiem póki są. Warzywa pokrój w kostkę a kiełbasę w plastry. Do garnka wrzuć kiełbasę, cebulę i paprykę.


Danie podawaj na gorąco z ryżem lub z pełnoziarnistym pieczywem. Cukinie umyłam wykroiłam pestki , pokroiłam w kostkę. Dodaj pomidory z puszki i przyprawy. Rozgrzałam patelnię wlałam odrobinę oleju i wrzuciłam cukinię. Umyłam paprykę wykroiłam pestki i pokroiłam ją w paski dodałam do cukinii.


Później przełóż je wraz z cebulą i kiełbasą do papryki z pomidorami. Rozpuść Bulion Warzywny Kogutek WINIARY w połowie szklanki gorącej wody i wlej do garnka. Duś całość przez minut, a na koniec dopraw solą, pieprzem oraz papryką.


Podawaj z pajdą świeżego chleba lub z grzankami. Najlepsze leczo robi mój Maż. Chodziłam, męczyłam, bo wielką na leczo ochotę miałam, no i się doczekałam. Uwielbiam leczo, a szczególnie leczo z kiełbasą. Ważnym składnikiem, poza papryką czy pomidorami, jest smalec.


Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! W wersji mięsnej przygotowywane z dodatkiem wędzonego boczku lub wędzonej słoniny. Proponuję podać z dzikim ryżem.


Indyk z pomidorami, oliwkami i szałwią Doradca Smaku. Już dawno zagościło na stałe w kuchni polskiej i warto w sezonie na paprykę nacieszyć się jego smakiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty