wtorek, 21 lipca 2015

Babeczki pyszne

Muffinki i babeczki to małe słodkości, którym trudno się oprzeć. Zobacz przepis na muffinki czekoladowe, pyszne babeczki z owocami i inne smakołyki! W zależności od fantazji, dostępnych produktów lub czasu można z niego przygotować słodką przekąskę „na szybko” lub eleganckie babeczki na przyjęcie. Dzisiaj zrobiłam babeczki wg tego przepisu, wystarczyło na małych foremek i nie zmieściły się na raz do piekarnika, dlatego piekłam na dwie tury.


Oczywiście spróbowałam jeszcze gorące:) Pycha! Ale mam jedną uwagę – za drugim razem ustawiłam temp. Podobnie jak w przypadku innych przepisów podstawowych również ten można wzbogacić kremem (jak np. babeczki cappuccino), nadzieniem z owoców, wymyślną dekoracją (np. w babeczkach na urodziny) lub. Są przepyszne, szczerze to. Wytrawne babeczki z nadzieniem z mozzarelli, suszonych pomidorów i czarnych oliwek.


Do przygotowania babeczek nie potrzebujecie miksera. Proste i pyszne babeczki marchewkowe by Asia. Wystarczy łyżka, tarka i miska #128578; Marchewka podczas pieczenia mięknie i nadaje ciastu miękką, gęstą i wilgotną konsystencję.


Babeczki pyszne

Podziel się na facebooku. Wszyscy kochamy słodkości. Wesołe indyki wielkanocne. Ten przepis na babeczki czekoladowe jest ze mną od lat. Sama się dziwię, że dopiero teraz zebrałam się do przygotowania na nie przepisu.


Być może dlatego, że przepis na babeczki czekoladowe wydawał mi się zbyt oczywisty. Moje pyszne i szybkie do zrobienia czekoladowe babeczki powstają z kakao i bardzo gorzkiej czekolady. Najlepsze przepisy na mini wypieki: muffiny, muffinki, babeczki.


Pieczone w formie na muffiny smaczne małe deserki, idealne na przyjęcia, imprezy, spotkania ze znajomymi jak i na dziecięce uroczystości. Wśród nich muffiny czekoladowe, marchewkowe, cytrynowe, jogurtowe, z owocami: śliwkami, malinami, porzeczkami i jagodami. Kruche babeczki z kremem i owocami, babeczki kajmakowe i makowe. Lekko zmodyfikowalam dodając mniej cukru i smakiem są bardziej zbliżone do czekolady gorzkiej. Jak widać, babeczki są tak wdzięczną formą wypieku, że nietrudno znaleźć prosty przepis, który wskaże krok po kroku, jak je przyrządzić.


Przepisy na pyszne babeczki bezglutenowe. I choć żaden z nich nie gwarantuje, że w efekcie końcowym otrzymacie puszyste babeczki, które zawsze się udają, to jednak korzystanie ze. Jednak za pierwszym i drugim razem wyrosły mi jakoś krzywo mimo że starałam się równo nakładać ciasto w silikonowe foremki. Pyszne, szybkie i bardzo proste do zrobienia babeczki jogurtowe z porzeczkami i kruszonką. Takie pięknie wyrośnięte babeczki są wspaniałym pomysłem na letni deser.


Są idealne na różne przyjęcia i urodziny. Polecam Ci również przepis na dżem porzeczkowy oraz super lody porzeczkowe. Delikatne, serkowe babeczki z brzoskwiniami, ale można też wykorzystać morele lub nektarynki. Na wzór włoskich ciast, do których dodajemy ricottę.


Szybkie i bardzo łatwe do upieczenia. Doskonale się je przechowuje, po całkowitym wystudzeniu chowamy babeczki do szczelnego pojemnika i przechowujemy w chłodnym miejscu, ale nie wkładamy ich do. Kolejny poranek, a Ty zastanawiasz, się co zrobić na śniadanie dzieciom? Babeczki są mięciutkie, wilgotne, pyszne! Muffiny i babeczki umilą dzień Tobie i Twoim najbliższym.


To drobna słodkość, którą możesz mieć przy sobie wszędzie tam, gdzie akurat chcesz się udać. Na mojej stronie znajdziesz też przepisy na torty i ciasta, a jeśli masz niespodziewanych gości i chcesz przygotować coś naprawdę błyskawicznie, sięgnij po desery bez pieczenia. Nie celebruję specjalnie Halloween, ale nie mogłam sobie odmówić przygotowania jeszcze jednej propozycji na straszną imprezkę. Tym razem przepis bardziej klasyczny na babeczki waniliowe. O taki przepis prosiło parę osób w ostatnim czasie.


Pojawiły się więc w Małej Cukierence pyszne babeczki, mięciutkie i pachnące, mocno waniliowe. Można podać je z różnymi kremami, bitą śmietaną, dżemem. Grudzień był dla mnie dość pracowitym miesiącem, miałam wiele zajęć, potem przyszły święta, nowy rok. Dziś chcę Wam przedstawić przepis na pyszną przekąskę jaką są babeczki pizza :) Pizzę każdy lubi, ale jej duża.


Przekonaj się, jak wyśmienite jest połączenie kwaskowatych owoców i słodkiego kremu. Najpierw przygotuj delikatne waniliowe ciasto, zaczynając od utarcia na jasną i puszystą masę kostki do pieczenia z cukrem. Ciasto przyjemne w odbiorze, delikatne, jednak dla mnie ma dość niewyrazisty smak- radziłbym dodać trochę więcej cukru albo jakiś aromat. Na dzień chłopaka jak znalazł. Pyszne babeczki dyniowe z kawałkami czekolady.


Te jesienne, ogrodowe cuda można przyrządzić na wiele sposobów, nie tylko robiąc z nich zupę krem, lub straszną. Muffiny to babeczki, na których punkcie kilka lat temu wręcz oszalałam! Na pewno wiecie, jak robić muffiny ;-) Ale czy znacie przepis na muffinki, które są nie tylko pyszne i puszyste, ale też niebiańsko wilgotne w środku, takie że aż się rozpływają w ustach? Często pokazuję Wam dekorację muffinek, babeczek, cupcakes, ale żebyście nie musieli szukać, to dzisiaj najlepszy, bazowy przepis na muffiny.


Jest jeszcze lepszy niż poprzedni, bo babeczki wychodzą mięciutkie i delikatne. Do środka możecie wrzucać ulubione dodatki, a nawet za jednym razem zrobić każdą babeczkę inną. Niewielkich rozmiarów babeczki, to pyszne wypieki idealne do kawy czy herbaty.


Przygotowane na kruchym spodzie mogą występować zarówno w wersji na słodko z owocami, jak i na słono z dodatkiem mięsa, sera czy też ryb. Wypełnione pastą serową mogą być udekorowane plasterkami wędzonego łososia. Na mojej drodze ku kulinarnej perfekcji natknęłam się na jeszcze szybszy przepis na babeczki niż ten, który wcześniej zamieściłam na blogu.


Pokonałam samą siebie i jestem w stanie teraz przygotować deser dla gości nie krótko przed imprezą, tylko w jej trakcie wychodząc na max.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty