poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Duzy biszkopt na blache

Duzy biszkopt na blache

Czyli po 30- minutach - bo tak jest w przepisie na biszkopt Pani Doroty z Moich Wypieków, sprawdzałam patyczkiem czy biszkopt jest suchy w środku. Mój biszkopt piekł się min w 1stopniach z termoobiegiem. Gdy potrzebuję czekoladowy biszkopt, odbieram dwie łyżki mąki pszennej i zastępuję je kakao. Przepis wypuściłam w świat i wszystkie osoby są zachwycone, a zwłaszcza rzucaniem nim po upieczeniu ;).


Czy z powyzszego przepisu (jaj itd.) biszkopt na blache 24xbedzie na tyle wysoki,ze bede go mogla przekroic wzdluz na blaty? Wam jeszcze jeden, sprawdzony przepis na perfekcyjny biszkopt, na dużą blaszkę. W składzie ma dodatkowo odrobinę proszku do pieczenia i ocet, ale dzięki temu nie musimy piec.


Piekłam biszkopt tysiące razy i nigdy nie wyszedł,z różnych przepisów,a i tak zawsze nie wychodził,ale wczoraj przeszłam sama siebie Nawet tż był w szoku,że wreszcie się udało. Biszkopt urósł ponad formę. To najlepszy biszkopt jaki jadłam. Takie same zdanie mają moi goście, za każdym razem :). Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek.


Sprawdź nasze najlepsze przepisy! Testem bylo tez uzycie zlotego barwnika i ja tak jak dziecko ktoremu po raz pierwszy daje sie do reki farbki , maluje wszystko, tak ja rowniez wykorzystalam zlotko na maksa zgodnie z zasada: Sie kupilo, sie ma , sie uzywa! Ubić białka na puszystą pianę dodać cukier nastepnie dodawać po jednym żółtku ciągle mieszając a na koniec makę przesianą z proszkiem do pieczenia i delikatnie wymieszac mozna mikserem na najniższych obrotach.


Wylac na wysmarowana blaszke i piec ok min w temp 1stop. Następnie dodaję partiami przesianą mąkę i mieszam całość delikatnie łyżką. Po upieczeniu wyjmuję blachę. A po 5-minutach wyjmuję biszkopt z blachy i zdejmuję papier.


Składniki na biszkopt: jajek szklanka cukru czubata szklanka mąki 2-łyżeczki kakao łyżka oleju łyżeczka proszku do pieczenia łyżka wody Białka ubić na sztywną pianę, dodawać powoli cukie Zobacz więcej. Wszklance Obserwuj bloga Obserwujesz bloga kawaWszklance. Do tego jest potrzebny idealny przepis i ten poniżej właśnie taki jest! Wypróbowałam już wiele przepisów na biszkopt, ale ten jest najlepszy, zawsze wychodzi, pięknie i równo wyrasta, no i oczywiście jest bardzo smaczny. Zaczynam od przepisu na biszkopt idealny, a w innych wpisach znajdziecie kilka propozycji na wykorzystanie biszkoptu.


Najlepszy przepis jak upiec biszkopt. Szybki i prosty przepis. Dziś trochę podstaw – przepis na biszkopt kakaowy – ten wynalazłam na Moich Wypiekach i już wielokrotnie wypróbowałam – nigdy mnie nie zawiódł #128578;.


Na swoje potrzeby stworzyłam sobie tabelkę przelicznikową składników na różne moje foremki i powiesiłam sobie na lodówce, abym nie musiała za każdym razem sobie tego liczyć. Zimny biszkopt przekroić wzdłuż na części. Dlatego nie wyklejam boków papierem pergaminowym. A blache trzeba czymś wysmarować czy tylko papier? Wyłączyć piekarnik, wstawić tam ponownie biszkopt i pozostawić do wystudzenia przy otwartych drzwiczkach piekarnika.


Wyjmować z formy po całkowitym wystudzeniu. Przekładać ulubionymi masami. Stopień trudności Łatwy Składniki: jaj szkl. Opis: Białko ubić z cukrem, ubić żółtka, zmieszać razem (mikserem). Aby biszkopt nie opadł, po wyjęciu z piekarnika, należy zrzucić go z wysokości ok cm.


Duzy biszkopt na blache

Naprawde nie bójcie się tego sprawdzonego triku. Pozostawiamy do wystygnięcia. Sekretem jest umiejętne połączenie sypkich składników z masą jajeczną – rób to powoli i delikatnie.


Jak upiec dobry biszkopt? Podstawę kakaowego biszkoptu na dużą blachę stanowi kakao – ono sprawia, że biszkopt jest sypki, zaś Proszek do pieczenia WINIARY pozwala biszkoptowi pięknie urosnąć. Jest idealny do rolad (łatwy w rolowaniu), ale też niezastąpiony w tortach (tych jednostopniowych lub po prostu trzeba upiec trzy spody oddzielnie). Jeśli szukacie typowego biszkoptu do tortu, to polecam przepis na biszkoptowe spody.


Szczególnie wtedy, gdy muszę upiec szybko kilka spodów. Aby zrobić biszkopt w innym kolorze, np. Wówczas bardzo często dodaje się również szczyptę proszku do pieczenia. Najczęściej szykujemy duże torty.


Popularny jest również biszkopt na tort prostokątny. Piekłam już raz taki biszkopt,nie wiem dokładnie czy z tego przepisu,ale mi nie wyszedł ,jednak jestem zawzięta i uważam ,że do razy sztuka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty