wtorek, 10 kwietnia 2018

Przepis na ciasto do muffinek

Najprostszy przepis na muffinki wymaga podstawowych produktów, które są w każdej kuchni: mąki, mleka, jajek i oleju. Do wegańskich muffinek zamiast mleka należy wykorzystać np. Ciasto na nie musi być dosyć gęste.


Jeśli jednak spływa z łyżki, dodaj do niego więcej mąki. Użyj różnokolorowych, dzięki temu będą ciekawie prezentowały się na paterze. Przygotowane foremki napełnij ciastem i upiecz.


Jak zrobić domowe papilotki do muffinek? Domowe papilotki (nazywane również tulipankami) to świetny pomysł na zaoszczędzenie kilku złotych ;) Ich przygotowanie nie sprawi nikomu problemu, a wręcz odwrotnie, nawet dzieci sobie z nimi poradzą. Możesz dodać do muffinek bakalie lub zrobić czyste ciasto bez dodatków. Do wykonania muffinek możesz wykorzystać niemal każdy przepis na chleb, jeśli tyko zredukujesz czas pieczenia do minut. Bardzo ważne jest aby zbyt długo nie zagniatać ciasta.


Gdy już opanujesz podstawowy przepis, możesz go urozmaicać według własnych. Z góry przepraszam za może głupie pytanie, ale jak sprawdzić patyczkiem czy w środku jest ciasto upieczone, skoro w środku będzie nutella? Po bokach wbijać patyczek? Jak ten przepis zobaczyłam to pomyślałam, że specjalnie dla mnie bo na piątek muszę coś naszykować na szkolną kawiarenkę dla dzieci. Z kakaowymi babeczkami najlepiej smakuje budyń waniliowy lub śmietankowy.


Ugotuj go według instrukcji na opakowaniu, a ciasto na muffinki przygotuj, wykorzystując prosty przepis na muffinki kakaowe. Następnie wsypać składniki, całość wymieszać i zmiksować przez chwilę. Do jednej dodać kakao i wymieszać. Drugi raz po przeczytaniu komentarzy zmiksowałam z olejem (trochę to trwała i prawie spaliłam blender;)) ale się udało - babeczki wyszły przepiękne, intensywna zieleń - jak prawdziwy wiosenny mech. Ciekawa uwaga: Chciałam dodać poza skórka trochę soku z cytryny do ciasta.


Na zwykłej blasze ułożyłam papierowe foremki do muffinek. Natomiast nie chciały odchodzić od papierowej foremki i nie wiem dlaczego. Mimo to w smaku bardzo dobre #128578; Zamiast. Często pokazuję Wam dekorację muffinek, babeczek, cupcakes, ale żebyście nie musieli szukać, to dzisiaj najlepszy, bazowy przepis na muffiny. Jest jeszcze lepszy niż poprzedni, bo babeczki wychodzą mięciutkie i delikatne.


Do środka możecie wrzucać ulubione dodatki, a nawet za jednym razem zrobić każdą babeczkę inną. Najlepszy przepis na ciasto marchewkowe! Jest bardzo prosty i zawsze wychodzi, a ciasto jest tak przepyszne, że znika w bardzo szybkim tempie. Wszyscy są zachwyceni i przepis rozprzestrzenia się niesamowicie szybko po znajomych i ciociach #128521; Do tego ta polewa! Dawno na blogu nie było nic słodkiego, więc dzisiaj przepis na ekspresowe ciasto — korzenne muffinki z mikrofali.


Tym razem, w przygotowaniu muffinek pomógł mi KENWOOD Chef XL Titanium, który idealnie wyrobił moje czekoladowe ciasto. Jeżeli posiadacie podobnego robota, pamiętajcie o doborze odpowiednich końcówek. Do muffinek najlepiej się sprawdzi ta w kształcie K, która przeznaczona jest do ucierania ciast.


Moje ciasto na muffiny wyszło dość gęste w porównaniu do tego na video. Trzymałam się przepisu, ważyłam składniki na wadze. Jedyne odstępstwo to zamiast oleju dałam masło.


Muffiny wyszły smaczne ale musiałam oddać jeszcze trochę masła ? Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na masa do muffinek. Zawsze wychodzą genialnie raz zamiast czekolady dodałam posiekane wafelki prince polo i kilka cukierków w mieszanki wedlowskiej (chyba. bajeczny, pierrot, itp.), a córcie sobie zawsze życzą posypkę. Zawsze przeszkadza mi, że podczas pieczenia ciasto pęka. Wpadłam więc na pomysł, aby zrobić go w formie muffinek. Ciasta wychodzi akurat na formy.


Takim oto sposobem, nie mamy problemu z nieestetycznym wyglądem. Serowy Krem do muffinek lub ciast, przepis z kategorii Słodkie wypieki. Tym razem zrobiłam mini wersje muffinek (wyszło ok szt) z barwioną bitą śmietaną.


Przepis na ciasto do muffinek

Proste babeczki waniliowe to najprostszy i zarazem jeden z moich ulubionych przepisów – widać to z resztą po tym, jak często znajdziecie go na stronie w najróżniejszych odsłonach (np. w wersji czekoladowej lub z budyniem). Muffinki są puszyste, łatwe i szybkie do przygotowania. W zależności od fantazji, dostępnych produktów lub czasu można z niego przygotować słodką przekąskę „na szybko” lub eleganckie babeczki na przyjęcie. Walentynki muszą się koniecznie objawić słodkim akcentem.


Ich wierzch udekorowałam mascarpone oraz kremem czekoladowym. Z przepisu wyszło mi muffinek, lecz to zależy w jakich papilotkach czy foremkach na miffinki będziecie je piec. Gotową masą wypełnić foremki do muffinek i piec 0k.


Przepis na ciasto do muffinek

Polecamy: sposobów na niebanalnego kurczaka! Babeczki wyszły miękkie w środku, chrupiące na zewnątrz, a kawałki czekolady zamiast się rozpuścić zrobiły się miękkie i pyszne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty