piątek, 14 sierpnia 2015

Farsz do ryby po grecku

Ryby rozmrozić i bardzo dokładnie osuszyć papierowymi ręcznikami. Pokroić na kawałki, posypać solą, pieprzem, odłożyć. Marchewkę, pietruszkę i selera obrać i zetrzeć na jarzynowej tarce o grubych oczkach. Przełożyć do garnka i zalać wrzącą wodą, posolić.


Gotować przez - minut pod uchyloną pokrywą. W dzisiejszym poście powracam do przygotowań świątecznych. Tym razem farsz do ryby po grecku. Ryba po grecku - to jedna z podstawowych potraw wigilijnych. Nie może jej zabraknąć w wielu domach podczas świątecznego przyjęcia.


Zobacz najłatwiejsze przepisy na rybę po grecku. Postanowiłam przygotować swoją rybę po grecku, a że najlepszą robi moja mama, więc zadzwoniłam do mamy po kilka wskazówek. I tak oto przygotowałam swoją rybę z farszem warzywnym, która wyszła pyszna i delikatna. Teraz i ja wiem jak zrobić rybę po grecku :) Smacznego!


DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Jaka ryba do ryby po grecku? Najlepiej sprawdzą się filety - czyli rybka bez ości.


Szczególnie polecam białe ryby, takie jak morszczuk, dorsz, czy miruna. Najbardziej zbliżoną smakowo potrawą do naszej ryby po grecku jest tzw. Sos jest lekki i bardzo aromatyczny.


Farsz do ryby po grecku

W ogóle w greckich potrawach jest wiele cebuli a już szczególnie wśród warzyw do ryby po grecku musi byc cebula! Cebula,marchew,pietruszka lub seler po pol kilograma np. Farsz Do Ryby Po Grecku - informacje, zdjęcia, materiały video.


Dobry farsz do ryby po grecku to podstawa udanego dania. Można go przygotować w bardzo prosty sposób. Wystarczą nam do tego warzywa (najczęściej stosowane są tarte: marchew, pietruszka, seler i cebula), a także koncentrat pomidorowy oraz przyprawy, takie jak pieprz, sól, ziele angielskie, liść laurowy.


Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek. Sprawdź nasze najlepsze przepisy! Dodane przez Tangerinka w: Tylko o kuchni. Po grecku to jest ryba z rusztu (z grilla).


Pani Aniu, w poszukiwaniu przepisu na rybę po grecku zauważyłam, że przy swoim przepisie ma Pani oznaczenie bezglutenowe, zapomniała Pani, że rybę obtaczamy w mące pszennej ! Proszę zweryfikować oznaczenia w przepisach, w przeciwnym razie Może Pani komuś zaszkodzić. Ja układam na półmisku rybę i na wierzch farsz warzywny. Całość posypuję pozostałą natką. Ja rybkę po grecku też próbowałam zrobić i mi wszyła nawet była trochę pikantna może papryki za dużo dodałam,ale była pyszna. Zastanawiam się tylko czy gdybym rybę najpierw zrobiła w panierce czy danie miałoby podobny smak czy by się popsuło.


Ja również jak moja poprzedniczka polecam rybę po grecku. Zobacz, jak łatwo przygotować rybę po grecku w odsłonie odchudzonej. Smakuje doskonale na ciepło i na zimno. Smażymy na rozgrzanym oleju z obu stron, przekładamy na głęboki półmisek.


Grekom tak popularna u nas ryba po grecku niewiele mówi. Jednak w Polsce przepis na sos do ryby po grecku zna każda gospodyni domowa. Następnie rybę pokroiłam na małe kawałki, posoliłam z obu stron i opanierowałam w mące (nadmiar mąki strząsałam z ryby). Rybę usmażyłam na oleju.


Zajadamy się nią podczas Wigilii, na imieninach babci czy weselu. Wersji ryby po grecku jest bardzo wiele. Ja z biegiem czasu opracowałem swoją, łagodną z dużą ilością marchwi i odrobina tymianku.


Mam nadzieję, że przepis Wam się spodoba a może nawet. Przepisy na farsz do ryby po grecku w wyszukiwarce kulinarnej - przynajmniej idealnych przepisów na farsz do ryby po grecku. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Tradycyjny przepis na rybę po grecku zakłada użycie dorsza lub podobnej białej ryby. Dziś proponuję Ci złamanie zasa ale nie martw się, jak zwykle będzie pysznie!


Dodatkowym smaczkiem niech będzie fakt, że świeżą porcję ryby użytą w tym przepisie zamówiłem przez internet. Farsz pięknie pachnie i smakuje borowikami, jak dla mnie to rewelacyjne rozwiązanie – uwielbiam zapach grzybów. Przepis jest prosty w wykonaniu, a składniki na tę potrawę - tanie.


Cebulę obrałam, pokroiłam w kostkę i zeszkliłam na oleju, na którym smażyłam rybę (gdyby mąka z ryby opadła i się przepaliła olej należy wymienić na świeży). Pożywna ryba i solidna porcja warzyw z ryby po grecku czynią pożądane danie w codziennej diecie. Do tego smakuje wszystkim. W końcu nigdzie nie jest napisane,że takie czy inne potrawy możemy jeść tylko raz w roku ;-) Poniżej mam dla Was przepis na rybę po grecku wg Magdy Gessler.


Dacie wiarę, że jadłam ją pierwszy raz w życiu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty