poniedziałek, 21 listopada 2016

Biszkopt na małą blaszkę

Nie zawsze planujemy zrobić duży tort, czasami na mniejsze okazje lub tak po prostu gdy mamy ochotę sprawdza się torcik z małej blaszki (18cm), wypróbowałam kilka przepisów na biszkopt i chyba ten najbardziej mi odpowiada, jeśli chcemy by był ciemniejszy należy dodać więcej kakao, lub nie dajemy wcale gdy ma być jasny, polecam, można go spokojnie przekroić na grube płaty. Testem bylo tez uzycie zlotego barwnika i ja tak jak dziecko ktoremu po raz pierwszy daje sie do reki farbki , maluje wszystko, tak ja rowniez wykorzystalam zlotko na maksa zgodnie z zasada: Sie kupilo, sie ma , sie uzywa! Pyszny, delikatny, w sam raz do letnich wypieków ;-D min łatwe tanie. Desery mała słodkość na szybko.


Długo szukałam przepisu na biszkopt. Szukałam takiego przepisu, jaki naprawdę się sprawdza i nie opada. W końcu znalazłam go trzy lata temu.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ciasto na małą blaszkę. Przepis na małą blaszkę. Wypieki, sałatki i dania obiadowe, które sprawdzą się zarówno podczas codziennego gotowania, jak i przy planowaniu uroczystości rodzinnych czy spotkań w gronie znajomych.


Biszkopt makowy: białekszkl. Find something you are passionate about and keep tremendously interested in it. Ciasto Delicja Wiśniowa 467. Durszlak - biszkopt na mala blaszka.


Wyniki wyszukiwania dostarcza duszlak. Mój biszkopt piekł się min w 1stopniach z termoobiegiem. Czyli po 30- minutach - bo tak jest w przepisie na biszkopt Pani Doroty z Moich Wypieków, sprawdzałam patyczkiem czy biszkopt jest suchy w środku.


Biszkopt na małą blaszkę

Mała rzecz, a cieszy, czyli nie tylko o granoli słów kilka. Warto sięgnąć po przepis na biszkopt który zawsze wychodzi. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga. Jestem w trakcie robienia torcika z musu mango i ten przepis jest tam na biszkopt, nie wiem czy to jest kwestia ze robie torrcik pierwszy raz czy co ale pierwszy raz wyszedł mi biszkopt taki jak na zdjęciach piękny, delikatny -rewelacja-dzięki za ten przepis! Gotowy krem wyłożyć na biszkopt w blaszce i wyrównać.


Kluczowe w dobrym biszkopcie są świeże jajka i dokładne oddzielenie w nich żółtka od białka. Na wierzchu poukładać owoce i zalać je lekko tężejącą galaretką. Wyrównać i ciasto wstawić do lodówki, najlepiej na całą noc. Schłodzony biszkopt z kremem i owocami ostrożnie wyjąć z blaszki, można nożem oddzielić ciasto od brzegów blaszki. Postawiłam wysoką poprzeczkę, bo produkt jest wysokiej klasy, a od takich wymagam więcej.


Biszkopt na małą blaszkę

Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Brzdąc - czyli biszkopt z kakaową pianką 9Jeśli nie macie jeszcze pomysłu na ciasto do niedzielnej kawki , polecam tego pysznego i delikatnego brzdąca. Chciałam jeszcze powiedzieć, że od kiedy znalazłam przepis na ten biszkopt częściej piekę ciasto z truskawkami i galaretką właśnie na tym biszkopcie.


Robię tort urodzinowy dla teścia i pomyslalam o jednej warstwie o kokosowym smaku. Wymyśliłam sobie wafelki princesse pokruszone w malakserze Plus roztopioną białe czekolada Plus kilka łyżek bitej śmietany. Do tego jest potrzebny idealny przepis i ten poniżej właśnie taki jest! To ma być warstwa dolna. Wypróbowałam już wiele przepisów na biszkopt, ale ten jest najlepszy, zawsze wychodzi, pięknie i równo wyrasta, no i oczywiście jest bardzo smaczny.


Zaczynam od przepisu na biszkopt idealny, a w innych wpisach znajdziecie kilka propozycji na wykorzystanie biszkoptu. Na Tort Śmietankowo-Czekoladowy Na Małą Blaszkę - informacje, zdjęcia, materiały video. Następnie dodać żółtka, miksować jeszcze chwilę. Na końcu stopniowo dodawać mąkę przesianą z proszkiem do pieczenia i miksować na najmniejszych obrotach.


Kiedy ciasto będzie już gładkie wylać je na blachę wyłożoną papierem do pieczenia i piec w piekarniku nagrzanym do 1st. Wówczas bardzo często dodaje się również szczyptę proszku do pieczenia. Prezentuję biszkopt, który można nazwać idealnym. Rośnie bez proszku do pieczenia.


Jest puszysty, wysoki i prosty - co jest niewątpliwym atutem przy krojeniu go na tort. Cała tajemnica tego cuda tkwi w.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty