piątek, 25 listopada 2016

Polewa na pierniki

Lista przepisów na polewa do pierników z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Zrobiłam białą i wyszła super. Wszystko razem usmażyc i gorącym polewać pierniki.


Dla mnie (leniucha) to dość szybko. Dodane przez stokrosz w: Tylko o kuchni. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Dzien dobry, czy zna Pani przepis na naprawde twarde pierniki takie zeby nie pospadaly mi z choinki?


W poprzednim roku robilam z innego przepisu i szkoda mi bylo gdy widzialam jak co chwila moje pieknie lukrowane pierniki upadaja na podloge. Dzisiaj polecam Wam przepis na idealną polewę czekoladową, która sprawdzi się przy murzynku, a także innych ciastach, np. Najlepsza polewa czekoladowa do ciast.


Polewa czekoladowa - przepis jak zrobić. Jest błyszcząca, miękka i dobrze pokrywa ciasto. Pierniczki świąteczne z połyskiem. Masa do piernika z kartki mojej Babci. Ciasto na zimno z migdałami.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na polewa czekoladowa na pierniki. Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S. Jako spadkobiercy wielowiekowej tradycji wypieku przepysznego piernika, wiemy, jak ważne jest zachowanie dla przyszłych pokoleń najlepszych przepisów na pierniki. Dlatego, jeżeli posiadacie przepisy niespotykane lub tradycyjne, przekazywane w Waszych rodzinach z pokolenia na pokolenie, przesyłajcie je do nas i podzielcie się nimi z innymi miłośnikami pierników. Rozwałkowujemy ciasto na grubość ok.


Polewa na pierniki

Zalewamy nią pokruszoną czekoladę i mieszamy do całkowitego rozpuszczenia. Dodajemy miękkie masło, mieszamy. Czy pierniki polane ta polewa mozna przechowywac w puszce jeden na drugim czy sie skleja,i czy ta polewa jest twarda czy miekka ,. Nie zmienia to faktu, ze podana tu polewa dłużnej zachowuje połysk niż ta przygotowana na bazie temperowanej czekolady, lepiej trzyma się pierniczków i bardziej się sprawdza jako dekoracja, dlatego do.


Piekarnik nagrzać do 1stopni C (góra i dół bez termoobiegu). W szerokim garnku na małym ogniu roztopić masło, dodać cukier i wymieszać. Dodać mió powidła śliwkowe, przyprawę korzenną lub piernikową, cynamon i kakao.


Polewa na pierniki

Pyszne pierniczki - serduszka, które od razu po upieczeniu są mięciutkie. Można je również przechowywać do tygodni i nadal są miękkie, więc są doskonałe na święta, gdyż możemy je upiec dużo wcześniej przed świętami, a tylko udekorować lukrem przed podaniem. Ja mam swoj patent na szybka polewe - na goracym placku ukladam kostki czekolady.


Robiłam tak jak przepisie. Jak zamieszałam łyżką, aby kakao się nie pyliło, wyglądało OK, ale jak użyłam energicznie trzepaczki oddzielił się maślano-wodny płyn, polewa się nie lała, trzeba było rozsmarować, choć z problemem, bo zdzierała się wierzchnia skórka ciasta. Dobry, sprawdzony przepis na świąteczne pierniki jest jak skarb - wraca się do niego co roku, by przygotować pyszne, korzenne ciasteczka na Boże Narodzenie.


Polewa na pierniki

Przepis na pierniczki świąteczne. Lebkuchen to tradycyjne niemieckie pierniki. Z miodem, mielonymi migdałami i nutą cytrynową z kandyzowanych owoców. Ich wierzch zdobi lukrowa polewa, są pyszne i co najważniejsze nie wymagają długiego Zobacz więcej.


Dno foremki wykładamy papierem do pieczenia, boki smarujemy masłem. Wlewamy ciasto i wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 1stopni. Po dniach ciasto pokroiłam w poprzek dłuższego boku na równe części tak, że powstały pierniki. Ilość kartonów w warstwie: 8. Okres przechowywania w miesiącach: 4. Zakłady Przemysłu Cukierniczego SKAWA SA. Najciekawsza jest jednak polewa czekoladowa:) Okazuje się, że można ją przyrządzić w sposób naprawdę zdrowy.


Pyszną fit polewę czekoladową zrobiłam z oleju z orzechów laskowych, posłodziłam ją zdrowym ksylitolem, a czekoladowego aromatu dodał jej karob – mączka z chleba świętojańskiego:) wyszło coś naprawdę pysznego! Zapraszam na pyszny, korzenny piernik przełożony powidłami śliwkowymi. Bardzo aromatyczny, ponieważ dodajemy sporo przypraw, ale właśnie takie pierniki smakują mi najbardziej.


Do tego polewa z gorzkiej czekolady i mamy idealny piernik. W przygotowaniu szybki i prosty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty