poniedziałek, 21 listopada 2016

Biszkopt z 10 jaj na blache

Ciasta wyszło bardzo dużo, ubijalam mikserem planetarnym. Podczas pieczenia temp 1stopni, biszkopt wyrósł ponad formę najbardziej brzegami, środek nie bardzo chciał urosnąć. Lista przepisów na biszkopt z jaj z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować!


Dodane przez emaw: Tylko o kuchni. Po rzuceniu biszkopem pojawiły się pęknięcia i się zapadł. Witam Cię Natalio chciałabym upiec biszkopt z tego przepisu na ciasto z suszonymi śliwkami i czekolada od twojej mamy ale nie mam tortownicy tylko foremkę 26×czy zrobić z porcji i tez nim rzucić proszę o radę. Biszkopt klasyczny przygotowujemy na mące pszennej zmieszanej ze skrobią ziemniaczaną. Z mąki pszennej odjąć łyżkę.


Poniżej przedstawiam dwa warianty: pierwszy wariant to biszkopt z czterech jaj, który po przekrojeniu na pół daje dwa blaty, a drugi wariant to biszkopt, ale z sześciu jaj, który można przekroić na trzy blaty. Puszysty sernik klasyczny – taki wiejski, kremowy i pyszny. Moja rodzina oszalała na jego punkcie. Dziś trochę podstaw – przepis na biszkopt kakaowy – ten wynalazłam na Moich Wypiekach i już wielokrotnie wypróbowałam – nigdy mnie nie zawiódł #128578;. Bogaty – na śmietanie i jajach (do masy serowej idzie ich 1 a do całego ciasta 12!).


Długo szukałam przepisu na biszkopt. Szukałam takiego przepisu, jaki naprawdę się sprawdza i nie opada. Na swoje potrzeby stworzyłam sobie tabelkę przelicznikową składników na różne moje foremki i powiesiłam sobie na lodówce, abym nie musiała za każdym razem sobie tego liczyć.


Czyli po 30- minutach - bo tak jest w przepisie na biszkopt Pani Doroty z Moich Wypieków, sprawdzałam patyczkiem czy biszkopt jest suchy w środku. Mój biszkopt piekł się min w 1stopniach z termoobiegiem. Na moim kanale znajdziesz. Teraz zaczyna się zabawa. Jeśli boimy się stłuc kafelki można podłożyć szmatkę lub stary koc – ja na przykład rzucam na dywan.


Następnie dodaję partiami przesianą mąkę i mieszam całość delikatnie łyżką. A po 5-minutach wyjmuję biszkopt z blachy i zdejmuję papier. Po upieczeniu wyjmuję blachę. Blachę wyłóż papierem do pieczenia i delikatnie przełóż ciasto. Wystudź w temperaturze pokojowej.


Wyrównaj i piecz w temperaturze 1stopni C przez minut. Gdy wystygnie możesz biszkopt przekroić na 2-blaty. Zobacz filSałatka z jajkiem. Pokaz slajdów wymaga JavaScript.


Pięknie wyrośnięty biszkopt to podstawa wielu ciast z kremami. Przeważnie wysokie biszkopty robi się z sześciu jaj ale ja od wielu lat piekę wysoki biszkopt z czterech jaj. Z dodatkiem mąki ziemniaczanej też piekę jeden z biszkoptów, ale z proszkiem i dodatkiem octu, który ścina białka i nie pozwala biszkoptowi opaść.


Z tortami eksperymentuję od wielu lat i chyba ten biszkopt z octem jest moim ulubionym, choć ten bez proszku też wyszedł super - metodą babci z dodatkiem soku z cytryny. Dziewczyny pewnie nie uwierzycie, ale jest prosty sposób na puszysty biszkopt. Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek. Sprawdź nasze najlepsze przepisy!


Gotowy biszkopt szczelnie owijamy folią i możemy zamrozić. W ten sposób przechowywany może leżeć nawet do miesięcy. Jeśli chcemy go użyć wystarczy wyjąc z zamrażarki i poczekać kilka godzin, aż się rozmrozi. Nie wolno odwijać go z folii jeśli jest zamrożony.


Podczas rozmrażania woda ucieknie i biszkopt stanie się. Najlepszy przepis jak upiec biszkopt. Szybki i prosty przepis. Piekę w nagrzanym piekarniku ok. C aż boki ciasta zaczną odstawać od formy.


Pani , że z podanej ilości składników na biszkopt (tj. z jajek) wyjdzie odpowiedniej wysokości blat biszkoptu? P) Jesli odpadnie, blachę zdjąć a ciasto zostawić na desce do ostygnięcia do góry dnem. Ja już próbowałam wiele przepisów na biszkopt i tylko ten mi zawsze ładnie wyrasta. To najlepszy biszkopt do mini tortów pieczony bez dodatku proszku do pieczenia.


Ten jasny biszkopt zawsze się udaje. Pachnie pięknie, jest puszysty, a co najważniejsze - nie kruszy się, ponieważ do ciasta dodaje się łyżeczkę. Jako, że składniki podane są na dużą blachę, idealnie sprawdza się na święta, imieniny, rodzinne spotkania czy parapetówki.


Jak zrobić puszysty, lekki i łatwy w wykonaniu biszkopt na tort, roladę albo na spód do ciasta z masą, kremem. Na koniec przesiać mąkę z proszkiem i dodawać stopniowo do masy. Masę wylać do wysmarowanej tłuszczem i wysypanej manną lub bułką tartą formy (można bezpośrednio na folię aluminiową).


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na biszkopt na prostokątną blachę. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga e-przepisykulinarne. PRAWDZIWY biszkopt nigdy nie powstało coś co by mnie zadowoliło. Właśnie wrzuciłam blachę do piekarnika, zobaczymy co z tego wyjdzie bo kucharka ze mnie średnia. Polecane przepisy Doradcy Smaku.


Przepis fajnie napisany i przygotowanie było proste.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty