wtorek, 22 listopada 2016

Przepis na leczo z kabaczka z kiełbasą

Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Wakacje, wakacje, i po wakacjach. Zostają tylko wspomnienia.


Czas wrócić do pracy, domu, kuchni i do tych garów Wróciłam z głową pełną nowych pomysłów, planów. W wersji mięsnej przygotowywane z dodatkiem wędzonego boczku lub wędzonej słoniny. Już dawno zagościło na stałe w kuchni polskiej i warto w sezonie na paprykę nacieszyć się jego smakiem. Ja natomiast leczo zawsze przyrządzam z cukinią – tak lubię i dlatego mój przepis zawiera cukinię. W zasadzie posadzić mieliśmy cukinię.


DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Cebulę z kiełbasą przekładamy do większego garnka, dodajemy paprykę i chwilę dusimy pod przykryciem. Jutro będę gotować Pozdrawiam Skomentuj. Cebulę obrać z łusek, opłukać i razem z kiełbasą pokroić w kostkę.


Przepis na leczo z kabaczkiem i kiełbasą. Leczo z kiełbasą - przepis. Do dużego garnka przełożyć smalec i roztopić. Przełożyć cebulę, kiełbaskę, razem wymieszać i podsmażyć. Wszystko zależy od sposobu przygotowania.


Jeśli zjemy leczo z kiełbasą, musimy się liczyć z tym, że w 1g tego posiłku jest około kcal. Jeżeli natomiast skusimy się na leczo wegetariańskie, powinniśmy wiedzieć, że w jego 1g jest tylko około kcal. Najlepsze leczo robi mój Maż.


Przepis na leczo z kabaczka z kiełbasą

Chodziłam, męczyłam, bo wielką na leczo ochotę miałam, no i się doczekałam. Uwielbiam leczo, a szczególnie leczo z kiełbasą. Ważnym składnikiem, poza papryką czy pomidorami, jest smalec. Idealne na lekki letni posiłek leczo z cukinią i kiełbasą będzie jednocześnie pożywne i szybkie do wykonania. To doskonały sposób na obiad na dwa dni, a więc propozycja dla tych, którzy nie mają ochoty spędzać w kuchni zbyt wiele czasu.


Prosty w przygotowaniu, sycący i aromatyczny. Rozgrzewa swoim bałkańskim charakterem w polskim wydaniu. Sos pełen kolorowych warzyw i świetnie doprawionego mięsa przywróci dobry nastrój podczas jesiennej aury. Kabaczka obierz, przekrój na pół, wydrąż gniazda nasienne.


Przepis na leczo z kabaczka z kiełbasą

Pomidory sparz i obierz ze skóry. Pieczarki pokrój w plasterki. W garnku o grubszym dnie podsmażamy na niewielkiej ilości tłuszczu posiekaną cebulkę.


Następnie dorzucamy pokrojoną kiełbasę, a po kilku minutach kolejno pokrojone warzywa: paprykę, pomidory, marchewkę, kabaczka ( obranego ze skórki). Całość zalewamy bulionem. Jest to danie jednogarnkowe, bardzo sycące, z dużą ilością warzyw, ale także z mocnym akcentem mięsnym. Występuje w wielu odmianach, dziś prezentujemy Wam przepis na nasze ulubione, tradycyjne leczo z dużą ilością papryki czerwonej, zielonej i zółtej. WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).


Jest dużo odmian leczo, jedną z nich jest leczo z dodatkiem cukinii. Na stronie mam także przepis na leczo z cukinią z dodatkiem mielonego mięsa zamiast kiełbasy, to dobra opcja dla tych, którzy niekoniecznie przepadają za kiełbasą i wybierają chude mięso. Dzisiaj polecam klasyczne leczo z cukinią. Latem leczo z różnymi dodatkami często gości na naszym stole, jest zdrowe, lekkie, pełne warzyw, a jego przygotowanie nie zajmuje dużo czasu. Bazę potrawy stanowią warzywa i mocna mięsna nuta.


Jednogarnkowe, sycące, z dużą ilością warzyw, ale też z mocną mięsną nutą. Węgierskie leczo z kiełbasą i czosnkiem to pyszne danie obiadowe dla osób, które przygotujesz w ciągu minut. Poznaj przepis na leczo z cukinią i kiełbasą. Tym razem wykonana przez mojego męża:) Musimy korzystać z niskich cen warzyw i rozkoszować się ich smakiem póki są.


Bardzo mi miło, że wybrałaś mój przepis :) U nas też leczo już czeka w słoiczkach na zimową porę. Domowy przepis na leczo Domowe leczo, to pomysł na danie, które smakuje jako dodatek do pieczywa, ziemniaków, placków ziemniaczanych lub jako danie główne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty