poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Dietetyczne muffinki przepis

Dlatego przedstawiam wam dzisiaj przepis na cytrynowe muffinki, który wymyśliłam sama – od A do Z. DIETETYCZNE MUFFINKI – PRZEPIS. Jestem z siebie naprawdę dumna. Te dietetyczne muffinki smakują jak normalne, pszenne, pełne cukru i masła muffiny, a nie mają żadnej z tych rzeczy!


Dodane przez kathleen w: Tylko o kuchni. Bądź fit – przepisy na dietetyczne muffinki. Wielu z Was zapewne nie uwierzy, że muffinki mogą być dietetyczne. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na muffinki dietetyczne. Wszystko zależy jednak od składników, które dodacie do ciasta na muffinki.


Jak zrobić muffinki jogurtowe w minut. Forum - muffinki otręby owsiane dietetyczne (258) Odp. Te muffinki sa praktycznie nisko tuszczowe i bez cukru. Ja mam foremki w ksztalcie rozyczek, ktore tu wykorzystalam co dalo efektowny wyglad. Uwielbiam placki – zarówno z cukinii, jak i tradycyjne ziemniaczane.


Ostatnio jednak unikam rzeczy smażonych. Drogą eksperymentu powstała wersja pieczona placków ziemniaczano-cukiniowych. Z podanego przepisu wychodzi ok. Najlepiej podawać je z barszczem czerwonym.


Kuba poproszony o ocenę wypieku pogłaskał się po brzuchu i stwierdził, że babeczki smakują rewelacyjnie. Myślę, że nie mówił tego tylko z grzeczności, bo sama miałam ochotę pochłonąć wszystkie muffinki. Muffinki owsiane z żurawiną.


Kiedyś często je piekłam ale jakoś o nich zapomniałam. Olga Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Początkująca pani domu. Dziś kolejny przepis na dietetyczny słodki deser. Najprostszy przepis na muffinki wymaga podstawowych produktów, które są w każdej kuchni: mąki, mleka, jajek i oleju.


Ja korzystam z przepisu Nigelli Lawson, jedyne co zmieniłam to zastosowałam odrobinę większe proporcje, aby wychodziła cała blacha muffinów. Bo przepis jest świetny. Jeden z najbardziej podstawowych przepisów na muffinki.


Dietetyczne muffinki przepis

Po około minutach muffinki są gotowe. Chyba nie ma takiej osoby. Poniższy przepis jest przepisem dietetycznym jednak nie oznacza to, że te babeczki nie mają kalorii. Jeśli chcesz, możesz użyć zamiast cukru stewii lub innego zamiennika. Mają ich po prostu mniej niż tradycyjne babeczki.


Kto nie lubi jeszcze ciepłych czekoladowych muffinek z zimnym mlekiem na śniadanie? W małym naczyniu wymieszać maślankę z płatkami i odstawić na minut żeby zmiekły. Jeśli jednak z zamiłowania lubimy eksperymentować w kuchni, a przygotowując dania, kierujemy się zdrowiem, warto lekko zmienić przepis.


Dietetyczne muffinki przepis

Są doskonałą alternatywą słodkiej przekąski, a w wersji na słono świetnie sprawdzą się jako pomysł na śniadanie czy kolację. Wbrew pozorom, ich przygotowanie wcale nie wymaga dużej ilości czasu. Wystarczy, że do podstawowej receptury dodasz migdały, orzechy laskowe lub włoskie. Dla podkręcenia smaku możesz wykorzystać również paczkowane bakalie. Dietetyczne przepisy podaje Kaja Karwowska z WygodnaDieta.


To najprostszy sposób na szybkie muffinki z jabłkami. Sprawdzony przepis na dietetyczne muffinki od MniamMniam. Smacznie, szybko i tanio. Gotuj razem z nami krok po kroku! Nawet na diecie można pozwolić sobie na odrobinę słodkości.


U mnie powrót do treningów i rozsądnej diety zbiegł się z decyzją o rzuceniu palenia, a wraz z brakiem papierosa pojawiła się permanentna chęć na coś słodkiego i bezwzględnie czekoladowego. A że właśnie zaczęliśmy z mężem dietę Dukana, takie dietetyczne pieczywko bardzo nam się przydaje. Przepis znalazłam TUTAJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty