czwartek, 2 kwietnia 2015

Szybki omlet na słodko

Szybki omlet na słodko

Ja robię słodki omlet nieco inaczej: łyżka mąki na jedno jajko, tu się mój przepis zgadza, ale: z białek ubijam pianę, a żółtka ucieram z cukrem (płaska łyżeczka na jedno żółtko - wychodzi z tego właściwie kogel - mogel) i nie dodaję w ogóle soli. Próbowałam z solą, ale wolę jednak smak bez. Na zdjęciu mocno przypieczone (bo taki lubię), ale powinien byc ściągnięty z patelni szybciej, gdy jest jeszcze żółty.


Porady Zerknij w nasz poradnik, jak zrobić perfekcyjny omlet. Omlet na słodko to świetny pomysł nie tylko na śniadanie. Jest szybki i prosty w przygotowaniu, na pewno pokochają go wszyscy. Sprawdź dobry przepis tutaj!


Dzisiaj odświeżamy przepis na pysznego omleta na słodko z owocami. Uwielbiamy omlety w każdej postaci i często zmieniamy składniki, które na nich lądują, dzięki czemu taki posiłek po prostu nie może się znudzić, a wiadomo chociaż jeden. Masło rozpuść na patelni. Na rozgrzaną patelnię wlej wymieszaną masę, smaż na bardzo małym ogniu. Po 3–minutach delikatnie przewróć na drugą stronę.


Szybki omlet na słodko

Smaż przez mniej więcej minuty. Usmażony omlet przełóż na talerz, dodaj serek i powidła, złóż na pół i zjedz od razu, ponieważ z czasem omlet traci puszystość. Szybkie śniadanie - omlet na słodko. Gdy byłam młodsza, taki omlet robiłam bardzo często.


Nauczyła mnie go mama, a że wykonanie jest wręcz banalne, to nawet jako dziecko nie miał Zobacz więcej. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Zdrowo i Kolorowo. Czyli biszkopt z patelni :-) Dobry na weekendowe śniadanie lub szybki podwieczorek dla dzieci. Omlet z jajek to szybkie, smaczne i pożywne danie. Dobrze smakuje zarówno w wersji na słodko, jak i na słono.


Jak zrobić omlet na słodko. To częste pytania w mojej korespondencji z czytelnikami. Mama nauczyła mnie jak zrobić omlet na słodko. Jadło się go u nas w domu z dżemem, powidłami lub roztopioną czekoladą. Omlet to danie, które świetnie pasuje na każdą porę dnia.


Może być podawany zarówno na słono jak i na słodko. Poniżej, przedstawiamy przepis na omlet z dodatkiem ulubionych owoców lub warzyw. To czy zdecydujecie się na wersje z owocami lub warzywami zależy od was, smacznego! Do przewracania omletu możemy użyć dwóch łopatek i poprosić o pomocą. Dokładnie mówiąc, jest to biszkopt usmażony na patelni.


Szybki omlet na słodko

Przepis ten znam od dzieciństwa, taki omlet robiły bowiem na podwieczorek moja babcia i moja mama. Najchętniej jadałam omlet z dżemem truskawkowym. Omlet owsiany na słodko to doskonały pomysł na szybkie, zdrowe i lekkie śniadanie. Białka ubijamy na sztywną pianę, żeby było szybciej, możemy dodać szczyptę soli.


Po dokładnym wymieszaniu, dodajemy ubitą pianę. Możemy zdecydować się na wersję na słodko lub na słono. Jeśli chcemy, żeby omlet. Podpowiadamy, jak przygotować smaczny omlet na różne sposoby.


Prosty przepis na omlet. Aby przygotować omlet nie potrzeba zbyt wiele. Przede wszystkim, wystarczy dobra patelnia, odrobina tłuszczu i oczywiście świeże jajka. Poniżej przedstawiamy przepis na prosty i szybki omlet. Grzybek czyli omlet na słodko.


Pyszne Puszysty Zawijany Omlet. Omlety, często podaje się z wypełnieniem a mogą nim być: warzywa, ser, mięso (szynką lub boczkiem). Aby uzyskań puszystą konsystencję omletu, ubija się całe jaja z dodatkiem niewielkiej ilości mleka, śmietanki a nawet wody, chodzi o to aby ubijając wprowadzić do masy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty