środa, 17 czerwca 2015

Przepis na smaczne pierniczki

Ułóż pierniczki (jeszcze przed lukrowaniem) na kratce i przenieś do pomieszczenia o wysokiej wilgotności, uchyl okno podczas deszczu ;-) (klimat brytyjski jest dość wilgotny, pierniczki miękną u mnie szybko, już po dniach). Jeśli u Ciebie w domu jest dość sucho, schowaj pierniczki do szczelnej puszki z kawałkami obranych jabłek. Dzisiaj piekłam te pierniczki a wczoraj pierniczki nr. Jestem emerytka dobrze gotuje i pieke, Jednak przez cale moje dorosle zycie nie wychodzily mi pierniczki. Dostawalam rozne przepisy ale nie wychodzily.


A u dawczyn byly smaczne. Teraz gdy mam od kilku m-cy internet weszlam na te strone i od razu postanowilam upiec wg tego przepisu dwa tygodnie przed swietamu. Dla tych, którzy nie zdążyli z upieczeniem pierniczków, zamieszczam przepis na ciasteczka, które nie muszą czekać 2-tygodnie do zmięknięcia. Można je jeść już po ostygnięciu. Zapraszam na świąteczne pierniczki pachnące pomarańczą.


Zrobiłam pierniczki wczoraj i były bardzo smaczne. Do jednej czwartej ciasta dodałam kakao a do połowy całego ciasta dodałam troche owoców np. Dzisiaj zapraszam po przepis na najlepsze pierniczki świąteczne! Na każdą okazję - Wigilię Szkolną czy do pracy, dla dzieci i znajomych.


Przepis na smaczne pierniczki

Tradycyjne pierniczki goszczą w moim domu podczas każdych świąt Bożego Narodzenia. Poczęstowano mnie kilka lat temu pierniczkami robionymi z tego przepisu i smak ich mnie urzekł. Wyprosiłam przepis i teraz dzielę się z Wami. Gotowe ciasto posmaruj rozmąconym jajkiem, podziel na porcje i ułóż na blasze wyłożonej papierem do pieczenia w kilkucentymetrowych odstępach (podczas pieczenia będą stopniowo rosnąć).


Piekłam już pierniczki z marmoladą (pyszne!) , a teraz postanowiłam , że wypróbuję jakiś szybki przepis na cienkie pierniczki ozdobne. To , czego szukałam , znalazłam na forum CinCin. Przepis na świąteczne kruche pierniczki.


Wspaniała ozdoba na święta Bożego Narodzenia. Anna Starmach i poleca swój przepis na proste, szybkie pierniczki na Boże Narodzenie. Korzenne, kruche pierniki będą nie tylko pyszną przekąską do herbaty, ale też uroczą ozdobą stołu. Oto przepis na pierniczki świąteczne Anny Starmach. Dziękuję Magdo za super przepis, ah!


Same w sobie są przepyszne! Pyszne pierniczki - serduszka, które od razu po upieczeniu są mięciutkie. U mnie bez polewy , ale i tak były smaczne. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga zapachy kuchni.


Pierniczki upiekłam wczoraj, tj. Pyszne, korzenne pierniczki zrobione z połowy ciasta na piernik staropolski. DODAJ PRZEPIS DODAJ PORAD. Wyjmujemy i pozwalamy przestygnąć, po czym lukrujemy. Z podanej ilości składników, wyszlo mi pierniczków.


Zapisz się na newsletter, a będziemy codziennie wysyłać smaczne. Ziemniaki ugotować, przecisnąć przez praskę lub zmielić w maszynce, ostudzić i przełożyć do miski. Dodać mąkę, cukier, mió jajka, margarynę, kakao, sodę i przyprawę do piernika. Dobry, sprawdzony przepis na świąteczne pierniki jest jak skarb - wraca się do niego co roku,. Konsystencja ciasta utrudniała przeniesienie wykrojonych już pierników na blaszkę, ale poradziłam sobie rozwałkowując ciasto od razu na papierze.


Takie słodkie ciasteczka sprawdzą się idealnie w Halloween, a to przecież dzisiaj! Im pierniczki grubsze tym są bardziej miękkie. To raczej nie jest przepis na cieniutkie pierniczki do których jesteśmy przyzwyczajeni i zwyczajnie szkoda je. Podając swoje dane wyrażam zgodę na utworzenie spersonalizowanego profilu użytkownika, aby Lidl mógł kierować lepiej dostosowane do moich zainteresowań niektóre reklamy w formie newslettera oraz ulepszać strony internetowe.


Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, np. Zawierają dużo korzennych przypraw i są bardzo smaczne, przepis jest świetny. Dostałam go od koleżanki, która zajmuje się wypiekami na zamówienia w Łodzi „Ciasta od R”. Składniki: 5g mąka pszenna,g sody oczyszczonej, jajka, 2g cukier puder trzcinowy, łyżki przyprawy do piernika, 1masła, 2g miodu. Ciasto na pierniczki musi trochę poleżakować.


Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Poznaj przepis na miękkie pierniczki – idealne do kosztowania od razu po upieczeniu! Miękkie pierniczki rozpływają się w ustach.


Szybkie pierniczki świąteczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty