środa, 26 lipca 2017

Biszkopt z 4 jaj moje wypieki

Własnie upiekłam z tego przepisu biszkopt po raz drugi. Z jaj, za pierwszym razem bez proszku, teraz z proszkiem do pieczenia. W obu wersjach sie ładnie udaje.


Ciasta wyszło bardzo dużo, ubijalam mikserem planetarnym. Podczas pieczenia temp 1stopni, biszkopt wyrósł ponad formę najbardziej brzegami, środek nie bardzo chciał urosnąć. Po rzuceniu biszkopem pojawiły się pęknięcia i się zapadł. Pani , że z podanej ilości składników na biszkopt (tj. z jajek) wyjdzie odpowiedniej wysokości blat biszkoptu? Robię ten biszkopt od lat.


W moim przepisie różnica jest tylko taka, że biorę jajka i na każde jajko łyżkę zimnej wody. Tę wodę dodaje do białek w momencie miksowania już ubitej piany z cukrem. Ponieważ używam zawsze kryształu -lepiej się rozpuszcza, a ciasto jest później odpowiednio wilgotne. Jest to ciasto niezawodne.


Biszkopt z 4 jaj moje wypieki

Upiec biszkopt: Biała oddzielić od żółtek, ubić na sztywną pianę, dodać cukier, miksować na najwyższych obrotach miksera, aby cukier się rozpuścił. Dodać żółtka i przesianą mąkę z proszkiem do pieczenia, wymieszać delikatnie łyżką, do połączenia się składników. Proszę o przepis na biszkopt. Bardzo proszę krok po kroku , bo niezbyt umiem piec. Biszkopt bezglutenowy po upieczeniu lekko opada w środku.


Przeważnie wysokie biszkopty robi się z sześciu jaj ale ja od wielu lat piekę wysoki biszkopt z czterech jaj. Ciasto bardzo szybko się przy Zobacz więcej. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Cafe Babilon. Amerykańskie wypieki nie mogą się obyć bez masła orzechowego. Polecamy tort według pomysłu Pawła Małeckiego!


Wodę wzięłam z ciecierzycy że słoika z Lidla ( taką sama jak w Biedronce) i niczego nie redukowałam. Ubiła się na sztywno bardzo szybko. Można je podać na stół już chwilę po wyjęciu z piekarnika. Pierwszy to biszkopt z czterech jaj, który idealnie nadaje się do tortów lub ciast biszkoptowych składających się z dwóch blatów.


Poniżej przedstawiam warianty. Lista przepisów na moje wypieki biszkopt z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować!


Biszkopt z 4 jaj moje wypieki

Mąkę przesiać z proszkiem do pieczenia. Do ubitych jajek stopniowo dosypywać mąkę z proszkiem do pieczenia i bardzo delikatnie mieszać. Do tortownicy przelać ciasto, wyrównać powierzchnię. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy.


Ja nie pokuszę się o dokładne tłumaczenie, dlaczego tak się dzieje – trzeba przyjąć to na wiarę #128578; Faktem jest, że biszkopt rzucany to hit w mojej kuchni i jest to jeden z najlepszych biszkoptów jakie jadłam. Składniki: jajek w temp. Przepis pochodzi z niezastąpionych Moich Wypieków.


Biszkopt z 4 jaj moje wypieki

Zapewniam ze zawsze sie udaje i wychodzi super. Jeśli zaś szukasz przepisu na biszkopt z minimum jaj, to polecam zerknąć na przepis na uniwersalny biszkopt do tortów. Zachęcam również do przejrzenia innych moich przepisów na proste ciasta.


Uniwersalna masa orzechowa idealnie nada się jako dekoracja do tego biszkoptu. Nie ma chyba osoby, która nigdy nie jadłaby owego specjału lub nie widziała jak jej mama lub babcia robią tort urodzinowy albo inny powszechnie występujący wypiek, którego podstawa składa się właśnie z biszkoptu. My jednak mamy na niego idealny sposób! Sprawdź nasz sposób na biszkopt z czterech jaj! Czym dłużej będziemy miksować jajka, tym bardziej biszkopt wyrośnie, będzie pulchny i taki ,,lekki.


Po przestygnięciu i wyjęciu z formy, biszkopt kładziemy spodem do góry, co zagwarantuje nam idealnie równe ciasto. Zamieniając 2-łyżki mąki na taką samą proporcję kakao otrzymamy ciemny biszkopt. Do tego jest potrzebny idealny przepis i ten poniżej właśnie taki jest!


Wypróbowałam już wiele przepisów na biszkopt, ale ten jest najlepszy, zawsze wychodzi, pięknie i równo wyrasta, no i oczywiście jest bardzo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty